Gametopic

Het is wat je wilt, je moet niks in het spel. In het eerste jaar zou ik niet voor dieren gaan. je hebt de tijd nodig voor je crops. tegen de tijd dat het winter is heb je geld, bouw in de lente/zomer een Silo. DAn kun je al het wilde gras choppen en dan komt het in de silo terecht. Daar kun je 249/250 pieces in kwijt. En jij hebt je kavel leeg :slight_smile: daarna zou ik gaan investeren in een coop, barn en dat soort dingen.

MOcht je een ei of melk nodig hebben dan kan je die op vrijdag of zondag ook tegen komen bij de wicked wagon woman in het bos gedeelte.

(En ik speel stardew, het is mijn crack)

3 likes

Stardew is ook hele goede crack

Ok tnx!

@SoonSoonThings haha ja ben net weer overnieuw begonnen, ik zit er al de hele dag verslaafd aan :sweat_smile: (ik vond mijn vorige farm mwah)

1 like

Des te vaker je het speelt, des te meer je je eigen drive er in vind!

Als 1.5 patch is uitgebracht op de switch dan wil ik eindelijk aan de beach farm. Dan stop ik naast mijn werk week nog 40 uur in het spel.

1 like

Ik volg vaak deze guide als ik een nieuw spel begin op SV! https://community.playstarbound.com/threads/stardew-valley-1-1-newbie-guide.125018/

2 likes

Ik ben nu weer in jaar 2 van m’n nieuwe save game maar wil zo graag de beachfarm eigenlijk hahaha ga eerst nog ff doorspelen. Ben weer helemaal verslaafd en vind echt dat er veel leuke dingen zijn toegevoegd (jaartje niet echt gespeeld)

Ik was even uitgekeken op m’n switch, maar als @SoonSoonThings praat over stardew dan wil ik gelijk weer spelen, omdat je zo enthousiast bent!

(Ook animal crossing gekocht door je enthousiasme, maar dat vind ik toch minder leuk/uitdagend denk ik, of niet lang genoeg doorgespeeld om het leuk te vinden :grimacing:)

2 likes

Dit klinkt als een spel dat ik erg leuk zou vinden, gaat op het lijstje!

AC word na een tijdje meer een routine spel waar je af en toe weer terug komt om te kijken hoe en wat. en sorry dat ik z’n invloed op je heb :joy:

1 like

Ik vind je enthousiasme juist leuk :smiley: De tv verveelde me alweer dus ik ga stardew vanmiddag spelen :smiley:

1 like

let wel dus dat als je Stardew gaat spelen op de switch, dat je grond af en toe blauw kan worden. known bug, ligt een patch voor klaar maar met de switch moet Nintendo alles goed keuren en duurt het wat langer dan bijv pc.

Veel plezier alvast! Is echt super veel nieuws toegevoegd in de 1.5

Ik heb m’n ac opnieuw opgestart. Nu weer plezier in.
Ook een co-op spel begonnen in SD met man.

1 like

Kan ik dan beter wachten met updaten? Heb al een half jaar niet meer gespeeld denk ik :grimacing:
Of teveel leuks om niet te updaten?

Zoooveeel leuks!!! Updaten! Ik weet niet of de bug voortdurend naar voren komt of niet.

Ok ga ik doen straks!

1 like

@pastelzwart Wellicht kun je hier uit het topic nog tips halen :slight_smile: !

1 like

Ah dankje! Ik keek nooit in dit topic omdat ik eerder niet gamede. Ik ga eens even lezen :smile:

1 like

Mario Paperzooi haha

2 likes

@Crystalfire ik heb Mario Odyssey nog nooit gespeeld, maar klinkt heel leuk! Ik vind het bij die nieuwe Mario ook zo cool dat de wereld 3d is. Echt heel mooi gemaakt. De diepte inschatten is soms nog wel lastig en ik loop nog een beetje wonky haha, maar dat wordt vast beter. Helemaal als ik straks m’n nieuwe controller heb :smirk:

Tot nu toe heb ik deze spellen gespeeld @SoonSoonThings:

Van deze spellen vind ik Mario party echt het minst leuk en Mario 3d world het meest leuk. Good job en What the golf? vind ik ook erg leuk om te spelen. Die vind ik vooral ook grappig om te doen, omdat het zo anders is dan je gewend bent. Bij Good job mag je bijvoorbeeld ook een dikke puinhoop maken van alle spullen, zolang je de opdracht maar doet :stuck_out_tongue:

Mijn vriend speelt ook Zelda Breath of the Wild en verschillende Pokémon games. Ik ben zelf nog best nieuw hierin en wil nog even uitzoeken wat ik leuk vind. AC of Stardew Valley lijkt me bijvoorbeeld echt helemaal niks.

@Velours hue lijkt mij ook leuk om te doen! Ik heb net een filmpje daarvan gekeken.

1 like

Ik dacht eerst dat ik BOTW niet leuk zou vinden maar vind die echt heel tof. Links Awakenings vond ik ook heeeel leuk. (Ook frustrerend)

Wellicht vind je Hollow knight wel wat.

Weet niet hoe hoog je rage level zit, naders kun je ook nog de uitdaging aan gaan met celeste

Of misschien met Toad. deze game is wel wat meer herhaaldelijk

Wat ik vaak met spellen doe is gewoon een paar Lets Plays checken of op twitch kijken.

1 like