Gametopic

Mario party
Mario kart
Mario odyssy
Luigi’s mansion (echt super leuk kan je samen het verhaal spelen)
En ik sport tegenwoordig vaak via ringfit

2 likes

@Stateofmind ik heb je vraag verplaatst want die stond wel heel ver van het topic af. Vind je misschien meteen nog wat tips!

1 like

Welke spellen speel jij online met vrienden? Ik heb nu zelda en animal crossing.

Ik speel ook Stardew Valley en Ori and the Blind Forest op de Switch.

1 like

Splatoon! Echt mijn lievelings spel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Pokemon Sword als je van Pokemon houdt en Animal Crossing kan ik oprecht elke dag spelen. LEGO spellen vind ik ook altijd leuk en je kan Rocket League gratis spelen met een Epic Games account (plus internet).

1 like

Zelda, Pikmin, animal crossing en Ringfit heb ik nu. Als je er een nintendo abbo bij neemt kun je ook spellen downloaden. Zo heb ik bijvoorbeeld Hue voor 1 euro gedownload en dat vind ik ook echt een leuk spel voor af en toe. Je kunt vaak een demo downloaden om te kijken of je de gameplay leuk vind. Zoek ook eens op marktplaats als je een spel in je hoofd hebt, scheelt zo 15 euro

1 like

@Stateofmind

Voor de Nintendo E-shop heb je geen Nintendo online nodig. Als je Nintendo Online neemt dan krijg je een app met daarbij oude SNES/NES spellen.

Spellen welke ik op de switch heb: Hollow Knight, Moonlighter, Spiritfarer, Zelda BOTW, Zelda Links Awakening, Animal Crossing, Stardew Valley, Mario Paperzooi, Mario Odyssey.

Wat ik meestal doe met spellen is vaak kijken op YouTube en vooral twitch of ik het iets vind. Dan komt het terecht in mijn backlog.

1 like

Animal Crossing heb ik de meeste uren in zitten, maar ik vind Pokemon Shield, Pokemon Let’s go (Eevee/Pikachu), Mario Kart en Just Dance ook heel leuk!
Ik vond Overcooked in het begin leuk maar als de levels te moeilijk worden is het echt frustrerend.

Als Just Dance je aanspreekt maar je er geen 60 euries in wilt steken kun je wachten tot hij korting heeft in de e-shop (is nu toevallig ook zo), de nieuwste is vgm iets van 40 maar je kunt ook prima een oudere versie nemen want die zijn nog goedkoper. De andere spellen zijn niet zo vaak in de aanbieding.

1 like

Ik heb Little Nightmares voor even opgegeven. Ik vond het echt eng :sob:
Nu The Wolf Among Us aan het spelen. Echt zo leuk!!! Ik ben nu the nice guy aan het spelen en hoop dat snow white op mij verliefd gaat worden, maar wil het graag later nog eens spelen maar dan als grote klootzak.

Jaaaa morgen pokemon nieuws! Hopelijk sinnoh remakes

3 likes

iik vind het nog steeds bijzonder dat Nintendo gewoon niks gedaan heeft aan “specialiteit” bij zelda. Op die ene remaster na dan. ik dacht, ook Zelda heeft een jubileum, die gaan daar die dag ook nog dik gebruk van maken. maar niet dus.

Hoor beetje overal dat ze gen4 remake willen voor switch, dus ik ben benieuwd!

Pokemon Diamond en Pearl remake! aaaaaaaaah!
Een of andere BOTW meets pokemon achtige game?

4 likes

Jaaaa zo leuk!! Wist niet dat er ook een engelse stream was dus heb niks kunnen volgen omdat alles Japans was :joy: maar dat tweede is volgens mij ook gewoon een Sinnoh based spel, dus echt heel vet. Vind de artstijl ook wel leuk maar ben ook wel blij dat er een tweede spel is met wat modernere artstijl

1 like

Ben echt zoo benieuwd. Heb vroeger de games nooit kunnen spelen. Dus ben heel benieuwd. Als ik op basis van exclusives kijk van de oude spellen ga ik voor pearl. Nu al hele discussie met collega dat we dan moeten traden :joy::joy::joy:

Hahah ja is wel handig als je iemand hebt om mee te traden! Ik wil ook op basis van exclusives kiezen maar wacht nog even af of er nog nieuwe bij zijn gekomen. Was bang dat het een Let’s Go zou worden met alleen maar gen 4 pokemon maar dat is vgm niet zo

1 like

Denk wel dat ze een stuk engine van Lets Go hebben gepakt als ik het zo zie. Vind het een beetje Lets go meets Harvest moon :joy:

Ahhhh zo leuk, had vroeger Pearl en ga daar weer voor wss

2 likes

Ik vind de keuzes maken in Stardew Valley wel een dingetje hoor :sweat_smile:
Ik ga nu maar voor veel verkopen zodat ik een coop en dieren kan kopen. Of moet ik juist voor het community center gaan?
Jij speelt het toch ook @SoonSoonThings ?
Wat is jouw tactiek?

1 like

Ik zou eerst de eerste coop kopen en dan cc. Voor bepaalde bundels krijg je ook hele fijne beloningen, dat is t wel echt waard. Bijv de mine carts.

1 like