Gametopic

Heeft één van jullie nog tips voor leuke, handige accessoires voor bij een game pc? Game muis, headset en bureaustoel zijn al aanwezig. Speakers zijn niet nodig omdat hij die headset altijd gebruikt.

Ik heb eindelijk een gaming pc gekocht en wil echt graag meer gamen. The Sims heb ik al geïnstalleerd en heb vorig jaar ook enorm veel Jurassic Park gespeeld.
Nu net voor het eerst een nieuwe game: Little Nightmares 2 (demo versie). Vond het erg leuk, maar ik ben zo slecht en traag met al die toetsen. Hopelijk wen ik er snel aan. Heb nu voor een paar euro Little Nightmares 1 gekocht en ga hier wel een tijdje zoet mee zijn vermoed ik. Deed me denken aan een enge Tim Burton film!

5 likes

Het probleem is ook dat ik echt een opgever ben haha. Als iets na 3x niet lukt, ben ik al gefrustreerd en wil ik gewoon stoppen :thumbsup:

Mijn vriend stelde voor om The Wolf Among us te spelen en zo eerst de toetsen beter te leren kennen.
Hoop dat je snel weer iets leuks vindt!

Niks beters dan een zondag besteden aan het spelen van the Witcher

7 likes

Same here, al de hele dag bezig. Zo fijn! Waar ben jij nu?

1 like

Pas in het begin ben een completer dus wil ook gelijk elke side missie doen in een gebied

1 like

Dat ga ik nu ook doen! Verveel me al de hele dag maar hier heb ik nu wel zin in

1 like

Hahah ja die sidequests zijn ook echt leuk. Hou wel rekening met dat je niet meer dan 5 lvls boven je main quest uit komt, anders krijg je daar echt veel minder xp van!

1 like

1.5 update van Stardew is er voor de Playstation ik weet wat ik doe d ekomende tijd :ok_hand:

3 likes

jaa! Vrijdag is het vrijgegeven. Er zijn hier en daar wel bug reports gedaan dus als je iets geks tegen komt zal dat het wel zijn. concernedape werkt wel altijd super snel aan een bug fix, dus hoop dat de bugs snel zijn opgelost.

1 like

Iemand al de nieuwe Mario 3d world gespeeld op de switch? Ik twijfel tussen deze en paper Mario. Mario odyssey is echt mijn fave :star_struck:

Sorry late reactie, ik zag dit voorbij komen inderdaad! Heb zelf een switch, maar een vriendin van mij miet alleen een pc en oude wii ;). Kunnen we het dan samen spelen of moet he via dezelfde console of computer?

ik heb geen idee, heb my time at portia nooit gespeeld. Maar het is wel allebei een farming sim.

Ik heb Portia gespeeld en het heeft er idd wel wat van weg!

1 like

Vanavond een Nintendo Direct! Wel pas om 23:00 dus dat is weer jammer. Ik hoop op iets met Pokemon (maar dat zou ook volgende week kunnen komen op Pokemon day), veel mensen denken dat er nieuws komt over Zelda

1 like

Ik vermoed ook Zelda nieuws. Hoop dat ze met oog op 35 jaar wat leuks gaan. Misschien remasters van oudere spellen of meer nieuws over botw. Maarrrr aangezien het een algemene direct is, denk ik niet dat ze veel aan bod zullen brengen. Lijkt mij dat ze dit in een aparte video doen net zoals met Mario toen.

Hmh skyward sword remaster. Had gehoopt dat ze drie spellen zouden doen net zoals met Mario. Vind 60€ voor een remaster wel weer duur. Het zwaard/schild gebeuren kan je met de controllers besturen, dat is dan wel weer grappig.

En wat Mario spullen in Ac. Voor de rest heb ik nog niet ingehaald :joy: oja en een nieuwe splatoon

Ik ben sinds Shadowlands uit is gekomen echt 24/7 aan het spelen, best triest maargoed. Het begint nu toch wel een beetje te vervelen ofzo, en ik kom steeds vaker mensen tegen die gewoon echt stom zijn (qua gedrag), echt veschrikkelijk :pensive:

@JustinBieber @Rozecoupeschaar ik denk erover om mezelf een switch cadeau te doen van m’n eerste salaris. Maar welke spellen raden jullie aan, naast Animal Crossing? Want twijfel vooral omdat ik bang ben er te snel op uitgekeken te zijn

Misschien een goeie vraag voor het game topic :upside_down_face: