He balen dat gaat nog wel even duren
Ik heb m net toch maar besteld (bij mediamarkt outlet) voor 320 ipv 379. Had mezelf iets te enthousiast gemaakt om te wachten en kon deze prijs wel verantwoorden voor mezelf, dus ben benieuwd.
Links Awakening ben ik mee begonnen om beetje echte Zelda vibes te krijgen. BOTW is weer heel anders, maar echt rete leuk.
Ik vind het allebei aanraders, maar BOTW is mijn favoriet. Echt zoo mooi dat spel en je bent er echt lang zoet mee! Dat spel heeft me de eerste lockdown goed door geholpen. Je hoeft Zelda niet echt te kennen om het te spelen. En ik vind het juist een mooie intro in de Zelda wereld. Link’s awakening heb ik net uitgespeeld en die is ook echt tof.
Je kan hem wel al pre-orderen
Wie kan mij advies geven over het kiezen van een monitor bij mijn pc?
Dit weekend heb ik samen met mijn vriend een gamepc gekocht. Maar het kiezen van de monitor lijkt nog moeilijker te zijn dan de pc zelf. We hebben deze pc gekocht (CPU: AMD Ryzen 5 5600X, GPU: Nvidia GeForce RTX 3070).
Ik wil vooral spellen als anno 1800 spelen, mijn vriend cyberpunk, red dead redemption en doom.
Volgens de verkoper van de pc kan deze 4k aan en geeft ook voor bijvoorbeeld cyberpunk 97 fps op 4k. Maar online las ik ook wel dingen waardoor ik ging twijfelen of de videokaart wel echt geschikt is voor 4k gaming. De monitoren met 4k zijn ook best wel prijzig en met een budget van ± 500 euro kom dan uit op 60hz (en ik heb niet het idee dat je dan echt een hele goede hebt?).
Voor dat geld kunnen we ook deze monitor van LG halen. Die draait 144hz en ondersteund ook g sync. Maar wij hebben verder geen ervaring hiermee en omdat we niet online/competitief gaan gamen hoeft het allemaal niet super snel en twijfelen we of we dit nodig hebben? Maar het lijkt een veilige keuze omdat deze zo wordt aangeraden voor gaming.
Dus nu schommelen we telkens tussen ‘4k is wel echt mooi en is het niet zonde om niet te doen als de pc het aan kan’ en ‘laten we gewoon voor de echte gaming monitor gaan, beeld is ook echt goed genoeg en kan je niet de mist mee ingaan’.
Hoop dat iemand advies kan geven over wat een verstandige keuze is!
Met deze build is het of 144hz, of 4k. Allebei trekt hij echt niet optimaal, het is een veel betere keuze om hierbij voor een 1440p 144hz scherm te gaan, oftewel die LG. Dan heb je toch net wat hogere resolutie, en die hoge fps is ook heerlijk zonder dat je competitief speelt. Alles is veel vloeiender.
1440p 144hz is de sweetspot voor de 3070. Als je 4k wil moet je een dikkere kaart en er eigenlijk ook meteen 2, 4k gaming in combinatie met hoge fps is zo ontzettend zwaar.
Thanks, dat gevoel had ik zelf ook. Helaas is 4k nog niet zo toegankelijk op dit moment.
Pokemon Snap komt terug! Ik ben niet heul enthousiast maar wel leuk dat ze meer pokemon gaan remaken. Zag ook een foto voorbij komen op twitter van KatyPerry met een Pokemon gerucht gaat dat ze een liedje gaat maken ook voor wellicht, gerucht nog, diamond and pearl
Katy Perry boeit me niks maar ik wil die remakes
En ben ook niet heel enthousiast over Snap, al ziet het er wel mooi uit
hahhaa katy perry boeit me ook geen reet indd. maar die remakes lijken me tof! ik heb de oude spellen nooit gespeeld, nu met de DS heb ik er ook wel moeite mee op de een of andere manier. Heb het al eens eerder geprobeerd, nu ga ik toch wachten tot ze remakes droppen.
Pokémon snap maar dan liever met Lady Gaga met haar little pokemonsters.
Derde lockdown here i come.
Ah ik wilde dit kopen als het een beetje een goede prijs had maar volgens mij is het 60 dollar, dan is het bijna dezelfde prijs als een main game Weet niet of ik het dat waard vind.
Ik ben wel heeeeel excited voor remakes van Diamond en Pearl Het zou wel logisch zijn als dat het volgende project is. Uit een datamine is ook gekomen dat dat de volgende spellen zijn maar dat er nog meer komt, maar je weet nooit hoe betrouwbaar dat is.
hmh maar ik vraag me dan af, waar laten ze gen 2? Want die zat niet in Lets go toch? (Dat was een soort van remake van yellow dacht ik?)
Het ziet er wel heel mooi uit maar het lijkt mij echt super saai?
Let’s Go was inderdaad een remake van Yellow. Let’s Go Johto zou sowieso weer allemaal vragen meebrengen want die heeft nooit een versie gehad met andere starters, en dan moeten ze weer kijken of je ook naar Kanto kan reizen zoals in het origineel of dat het alleen bij Johto blijft.
Weet niet echt of ze van plan zijn dat verder te zetten, ik zou ook wel graag zien dat je vanuit Sinnoh naar Johto kunt reizen Maar dat zullen ze wel niet doen haha
Ik heb in de kerstvakantie op aanraden van iemand hier in dit topic Planet Zoo gekocht en heb er zoveel plezier van! Echt een leuk spel en zo mooi gemaakt!
Spelen hier mensen among us? Lijkt me heel erg grappig om te doen met een groep
Ja ik! Mijn vrienden zijn allemaal alweer uitgespeeld, maar ik blijf het een tof spelletje vinden.
Ik heb vandaag minecraft gekocht en ik snap er nog zo weinig van hahah.