Gametopic

It wasn’t me, maar Lego Harry Potter vind ik echt superleuke spellen! Speel je hem alleen of met iemand samen? Het is tegenwoordig best lastig om leuke spellen te vinden die met z’n tweeën kunnen, maar de meeste Lego spellen vind ik daar wel echt heel leuk voor! Ik heb in het afgelopen jaar beide Lego harry Potters en Jurassic World met m’n vriend gespeeld. We zijn nu begonnen aan The Hobbit.

@Eenhoorn: Ik kende Lego City niet maar heb er even naar gekeken, volgens mij is het qua gameplay wel redelijk hetzelfde ja!

1 like

Weet ik ook niet eigenlijk,

@FluffyCow oeeeh Jurassic world lijkt me ook wel wat! Ik speel het alleen verder gewoon op de console zelf zeg maar, maar door de story play vermaak ik mezelf prima

Is t ook te doen als je mega out of shape bent? Zoek eigenlijk bevestiging want in mn hoofd heb ik wel bedacht dat ik m wil. Had de demo gedownload en alleen op de bank meegedaan want al geringfit. Maar qua cardio zit t wel goed denk. Als alternatief voor regenachtige dagen ofzo.

Jaa zeker! En je kunt sorteren op niveaus dus dan begin je gewoon met de makkelijke!

1 like

Ik wil voor mn verjaardag een nieuw spel kopen hehe. Ik speel sims en planet coaster al verveelt dat me nu wel, ondanks nieuwe uitbreidingen ben ik het een beetje zat.
Nu veel two point hospital gespeeld (op aanraden van jullie!) en vind ik heel leuk, stardew valley ook veel gespeeld. Iemand die dit soort spellen ook leuk vindt en nog een aanrader heeft?
Planet zoo is misschien een logische stap maar ben bang dat t teveel hetzelfde idee is als planet coaster. Al staat ie wel nog op mn lijstje, haha.

Spirit farer schijnt in het zelfde bootje te vallen. Moonlighter, forager, ooblets (pc). Ooblets is echt cute, moet ik weer eens oppakken. De andere drie veel gameplay gezien maaar nog niet zelf gespeeld. Dikke backlog maar toch altijd weer stardew of AC pakken

1 like

Heb t gekocht😂 en meegedaan met mn arm. De makkelijke lijken inderdaad wel te doen. Gewoon iets minder enthousiast hupsen met mn dikke lijf en ik moet t overleven😂

3 likes

Hahha yes goed zo!! En die maand gratis unlimited die je er bij krijgt is ook leuk

Ja daar wacht ik nog even mee als t kan tot ik t een beetje kan hopelijk.

1 like

oh ja spirit farer had ik idd ook opgezocht nav dit topic!! Goeie, miss ga ik daarvoor. Ooblets heb ik volgens mij ooit bij een simsyoutuber gezien, kan dat? Ik ga ze ff opzoeken!

1 like

Speelt er iemand hier Cyberpunk? Ik zag net bij m’n save game staan dat ik er al een hele werkweek in heb gestoken, oef :sweat_smile:

Ik denk wel dat dat kan ja als die ook ooblets heeft gespeeld :yum: is via epic game store

Love de LEGO games! Vind de Starwars spellen daarvan t best in elkaar zitten, LotR het minst. De Incredibles vond ik ook heel leuk

Ze zijn weer beschikbaar maar ook duurder nu bij gamemania. Ik wil ook een switch :frowning:

Ik las ergens dat Nintendo zegt dat de switch nog een leven van 4 a 5 jaar heeft voor er een nieuwe console uitkomt. Kan het artikel alleen niet meer vinden.

1 like

Jaa ik ben nu bezig met LEGO Harry Potter en ik vind het oprecht heel vermakelijk :grin:

Deze heeft mijn vriend pas voor me tijdens een Steam sale gekocht. Ik moet ze nog gaan spelen, maar lijkt me ook echt leuk!

1 like

Iemand al zicht op of zelda botw 2 een keertje uitkomt?

hmh hij is toen rond november uitgesteld en kregen we hyrule warriors voor. denk dit jaar ergens (rond de feestdagen?) anders volgend jaar.

1 like

Misschien vind je Littlewood ook leuk! Ik vind het wel wat Stardew Valley vibes hebben namelijk.

2 likes