Gametopic

Heeft iemand hier monopoly voor de switch? Hij is nu 10 euro, en vroeg me af of dit het waard is.

Paar dagen geleden Mario Odyssey gekocht voor de switch en nu ook nog mario all stars. Oeps.
Maar ben nu al echt heel blij met Odyssey dus goede aankoop

3 likes

Ik heb op de valreep My time at Portia gratis gekocht via Epic Games. Iemand al eens gespeeld?

Bij Game Mania is de switch nog de normale prijs, 329. En denk dat er in de description altijd bij zal staan welke editie het is, maar volgens mij wordt de oude versie vrijwel niet meer verkocht, wordt ook niet meer geproduceerd. Dus het zal bijna altijd wel de geupdatete variant met extended battery life zijn denk ik (is 2019 versie trouwens, niet 2020).

Ik ben wel heel blij met mijn switch in ieder geval, echt een goeie koop geweest. En of je die geruchten moet afwachten tsja dat moet je toch zelf afwegen. Die geruchten gaan wel vaak rond maar weet niet hoe onderbouwd ze zijn in dit geval. En wat worden dan de extra features en zijn die de prijs waard? Ligt er ook een beetje aan wat je wil met je switch en hoe pro gamer je bent misschien.

1 like

Jaaaaaaa ik! Helemaal m’n ding.

Ik vind het zo’n traag spel :rofl:

Ik heb 'm toch ook maar in mn bibliotheek gezet, maar dit klinkt niet helemaal als mijn ding haha

Aaah leuk! Ik ga deze week eens uitproberen haha

De AC switch is de vernieuwde switch.
Dus als je het uiterlijk niet erg vind, dan zou ik voor die gaan met game. Is wel een digital code. Geen fysiek exemplaar.

1 like

Heb Last of us 2 gekregen voor kerst en heb er al 2 avonden inzitten. Weet niet of het erg is dat ik 1 nooit gespeeld heb maar vind het tot nu toe wel leuk. Wel weer veel lopen en zoeken tov schieten maar ook veel aanwijzingen vinden etc. Dus dat vind ik wel weer leuk!

1 like

Ja is 1 van mijn lievelings! En er komt een DLC aan :smiley:

1 like

Ja love the last of us, zo mooi gemaakt! :blush:

1 like

Ik koop voor mijn Switch alleen games die exclusief daarvoor zijn uitgebracht, maar inmiddels heb ik al een ellendige lange backlog gecreëerd door sales in de eShop :joy:

Tot nu toe heb ik alleen nog Animal Crossing, Yoshi’s Crafted World en Super Mario Odyssey veel gespeeld. Deze week maar eens serieus beginnen met Breath Of the Wild en andere games.

2 likes

Is hier toevallig iemand die een ps5 “over” heeft en wil verkopen tegen een normale prijs? De kans is kleiner dan m’n mopshond pup maar ik probeer het toch! :partying_face:

Net just dance gekocht voor de switch.
Hopelijk is het wat. Ach anders vind mijn zoontje het later vast leuk :rofl:

1 like

Ja dat is echt leuk vermaak en ook oprecht een goede workout!

1 like

Ja het is echt leuk! Maar sommige zijn wel veel moeilijker dan andere
Ik heb unlimited erbij, dan kun je van de oude spellen ook de liedjes gebruiken, en je merkt echt een groot verschil tussen just dance 1 en de latere haha

1 like

Denk dat als je deel 1 speelt je veel meer gehecht bent aan de personages waardoor deel 2 heel anders zal spelen!

1 like

Ik weet niet meer wie me Lego Harry Potter voor de switch heeft aangeraden, maar dat is echt een boven verwachting topspel!

1 like

Ja precies. Dan toch maar hierna deel 1 kopen haha, vet verkeerd om maar ok

@Snork oh! Klinkt goed.
Weet iemand of dat te vergelijken is met het Lego city spel want dat vind ik ook heel leuk!

1 like