Wie weet naast de grote namen (bol, media markt) nog een betrouwbare shop om Super Smash Bros te bestellen voor de switch?
Yourgamezone (ygz), Nedgame, gamemania
Dank!
Oké, ben al verslaafd aan Planet Zoo! Ik ben vandaag rond 4 uur begonnen en heb echt uren non-stop gespeeld. Had geeneens honger
Mijn secretlab stoelen (ja meervoud want voor mijn man ook) zijn binnen en het is de hemel!
- Games lopen ook beter/soepeler op de pro, dus niet alleen de resolutie is een pré.
- Meer opslagruimte is altijd beter vind ik, al is het maar om minder vaak te hoeven twijfelen wat je er nu weer af moet gooien in ruil voor wat anders.
- Voor zover ik weet nemen ze evenveel ruimte in als digitale versies, de disc werkt meer als bewijs dat je het in je bezit hebt en dus âmagâ spelen, verder wordt alle data op de harde schijf gezet. De grootte verschilt nogal per spel.
Zijn er hier meer meiden die Among Us spelen en het evt leuk vinden om samen eens een potje te doen? Ik speel zelf altijd 't liefst via Discord, maar dat hoeft natuurlijk niet
Ik denk wellicht een domme vraag, maar ik ben benieuwd. ALs je Cyberpunk hebt gekocht via de PS store kan je een restitutie krijgen, maar mag je dan het spel houden? Wellicht worth a shot
Je kan hem via de PS store in ieder geval nu niet meer kopen.
Ik speel het sinds deze week. Moet alles nog beetje uitzoeken !
Dit lijkt me zo leuk. Maar vrees dat mijn laptop dit niet aan kan
Ik lees net van niet.
woaah ik ben de laatste paar dagen echt Stardew weer ingedoken. echt ik moet nu zelfs het forum weer bij lezen. Nu heeft ConcernedApe de 1.5 update uitgebracht voor PC. Zit er bijna aan te denken om met mijn vrije dagen op de nieuwe map te spenderen!
Ik heb Stardew Valley een tijdje links laten liggen (bewust ook, wilde even wat minder schermtijd hebben) maar ik heb wel weer zin in wat feel-good games. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe update en heb ook zin om er weer helemaal in te duiken. Jammer dat ik geen vakantie heb, haha.
Oh ik deed echt precies hetzelfde maar van het weekend kon ons de drang niet meer tegen houden. Heb bijna 20 uur gespeeld nu sinds het weekend⊠Oops
- Als je echt zware games wil gaan spelen doen, anders mwoah. Er zijn genoeg mensen die niet de pro kopen, dus de games zullen toch moeten runnen. Als je er veel waarde aan hecht dat de kwaliteit perfect is, is het het heroverwegen waard.
- Zou hier toch voor de 1 TB gaan, wij hebben vaak spijt van de PS4 dat we niet die met meer opslag hebben iig. Als je verwacht 'm lang te gebruiken, zeker doen!
- Ligt er idd aan. Voor je idee. The Witcher 3 heeft 60-70GB nodig. Borderlands 3 en Horizon ook zoiets. Dus de grote namen zijn allemaal rond dat. Nieuwe games zijn nog groter. Disks installeer je ook en nemen dus dezelfde ruimte in. Heeft, zoals @Mort zegt wat bewijskracht, maar ook de optie om het spel door te verkopen als je er niets aan vindt (Bleh Pokémon Sword) of wanneer je het uitgespeeld hebt
Hahah ik heb een âswitch in reviewâ gekregen. Maar bijna al deze uren zijn gewoon Animal Crossing
Als je wilt kan ik je uitnodigen voor een among us discord groep waarmee ik soms speel? We spelen niet zo vaak hoor, maar toch Laat maar weten!
Valhalla Ă©n Horizon Zero Dawn in de aanbieding Nog even nadenken of ik ze allebei ga kopen, ben nog niet van plan ze meteen te gaan spelen, maar denk dat het nog lang duurt voordat ze Ă©cht een goede aanbieding hebben.
Oee, dat zou ik wel heel leuk vinden!!
Ik heb je een uitnodiging gestuurd via pm (hoop ik althans, eerste keer haha)!