Gametopic

Als iemand die dit niet speelt ga ik stuk om al jullie termen hahaha ik snap er niets van, er had net zo goed Chinees kunnen staan :joy::ok_hand:

4 likes

Ah thanks! Goed om te weten, hoef ik tenminste niet morgen gehaast te bestellen om de black friday actie :sweat_smile:

Ligt eraan, misschien maken ze hem erna weer duurder. Daar was ik zelf wel bang voor met de leveringsproblemen.

Ik heb er een voor mijn vriend gekocht dus gebruik hem zelf niet. Maar wil je eventueel best helpen.

@Sedana de stoel die ik had aangeschaft is we een stuk goedkoper. Heb hem gekocht begin november voor 440 euro.

https://secretlab.eu/collections/omega-series#omega_2020_softweave-black3

Hmmm toch nog wel een goede deal dan!

Ik vroeg me af hoe ‘hard’ die stoel zit? Mijn vriend had altijd zo een nepleren ikea stoel maar is nu overgestapt naar een Nitro gamingchair. Die is ook van stof maar het zitvlak en de rugleuning is superhard/stevig waardoor hij hem niet zo lekker vind zitten. Hij zat nu dus te kijken naar eentje van Secretlab, maar vraag me af of het niet een beetje de standaard is van een gamestoel dat ze niet heel zacht zijn?

En ik zie dat jij de Omega hebt besteld, past dat ook bij je vriend qua afmetingen en advies die hun geven? Hij wil namelijk ook Omega, maar zou qua lengte eigenlijk de titan moeten nemen. Weet niet of dat heel veel uitmaakt…

Thanks alvast :blush:

Schijnbaar wel erg hard, dat maakt ook dat je rechter zit. Ik ben voor de Titan gegaan want daarin kan je in kleermakerszit zitten (lekker ergonomisch en tegenstrijdig met mijn 1e reden)

1 like

Hij zit stevig maar niet hard. Hij moet ook wel een beetje stevig zitten, dat is de steun die je krijgt voor je lichaam als je er uren in zit om te gamen. Zelf vind ik de kussentjes erbij niet fijn (ze zijn heel zacht en foamy dus daar ligt het niet aan, ik houd niet van een extra bobbel bij mijn rug) maar de stoel zelf zit lekker.

Mijn vriend heeft deze gekozen op basis van wat de website had aangegeven. Je kan de stoel omhoog en omlaag zetten maargoed dat verschilt per persoon natuurlijk. Ligt ook aan je bouw etc.

@Sedana als ik de stoel zou kopen, zou ik Omega kopen, die is groot genoeg voor mij om ook in kleermakerszit te zitten haha!

1 like

Ja qua breedte scheelt het eigenlijk niks, ik geloof maar 1 of 2 cm. Maar de randen bij de omega staan een beetje omhoog, de Titan is platter. Plus, ik vind het fijn om de lumbar steun ingebouwd te hebben ipv een kussentje. Ik heb nu een kutstoel van de Jysk met een los kussentje. Duurt wel lang voor die geleverd wordt, januari pas.

2 likes

Ik heb net Beyond: Two Souls gekocht in de sale op Steam :sunglasses:. Nu al zin om lekker onder een dekentje op de bank te spelen.

4 likes

& @Sedana bedankt voor jullie reacties! Hij ziet er toch maar van af dan. Had al het idee dat die gamestoelen wat steviger waren voor een betere houding, maar het is niet perse comfortabel haha

Veel plezier! Is een geweldig verhaal

2 likes

Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen, aangezien ik er vrij weinig verstand van heb. Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen en wil er dan gelijk 1 voor gaming. Ik wil graag WOW Shadowlands kunnen spelen. Het beeldscherm mag max 15,6inch zijn omdat ik hem ook nog mee moet kunnen nemen naar school. Mijn budget is max 1000.

Ik zie zoveel verschillende laptops en heb echt moeite met kiezen. Ik twijfel nu tussen deze:
Pavilion 15-EC1155ND
Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming 81LK01FVMH
Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming 81LK01FUMH

Edit: Oke ik ben voor een Lenovo gegaan en hij komt morgen al binnen <3 spannendddd.

1 like

Laat weten wat je van SL vindt! :blush: Ik heb een PC dus ik kon je ook niet helpen verder, ik laat mijn broer ook altijd mijn pc bouwen.

Ik vind het echt heerlijk in SL, beetje questen, dingetjes doen. Gisteren de campaign afgemaakt (hekel aan the Maw) en aan Torghast begonnen. Ook eindelijk toe aan heroics, dus dat even grinden en dan deze week de mythics nog doen. Ik heb ook LW opgepakt deze expansion, maar holy crap dat is duur?? Alleen de reagents voor 1 item zijn al 1250g, en dat is dan niveau 1 van dat item?

1 like

Oh jee mijn vriend zegt dat er in videogameland geruchten rondgaan dat er een Switch Pro aan zit te komen, die games beter kan runnen dan de klassieke Switch (die wij hebben). “Mijn interesse is van hoge mate, dan weet je dat vast.” Haha dat belooft wat.

1 like

Oh God. Ik durf te wedden dat het bij mijn vriend net zo gaat zodra hij hier achter komt :joy:.

1 like

Die geruchten gaan al best een tijd rond. toen die upgrade van de switch uit kwam vorig jaar (was dat alweer vorig jaar? jeetje) toen kwamen ze al met die geruchten. moeten maar afwachten of het gaat gebeuren.

1 like

Ik hoop het niet, we hebben deze pas een paar maanden (2, 3?) argh. En de Playstation5 moet er ook komen natuurlijk

1 like

Ohhh cyberpunk 2077 ziet er toch wel tof uit! Ik denk dat dat mijn volgende game zal zijn.

1 like

Ja mijn vriend speelt het en ik vind zo’n open werelden echt heel tof!

Ik heb de komende weken verlof en heb Planet Zoo gekocht! Echt heel mooi vormgegeven en ik vind het ook leuk om dierentuinmanager te zijn. Daarnaast heb in een PS4 + The last of us 2 weten te regelen dus ik ga me niet vervelen, denk ik.

1 like

Ik heb Ghost of Tsushima uit, ook de (verrassend goede) multiplayer een tijd gespeeld en heb me kostelijk vermaakt. Ik heb zelfs mijn eerste “crowning moment of awesome” gehad in dit spel, waar we in multiplayer de laatste raid deden en je moet daar onder andere met de slechterik een samurai duel doen en ik werd 0 KEER GERAAKT. BAM!

10/10 would have epic samurai duels again.

Ik ben nu Hades aan het spelen op de Switch en damn die is ook echt leuk. Toffe stijl, fijne gameplay en de karakters (Griekse mythologie) zijn tot nu toe veelbelovend. Je speelt als Hades’s zoon, prins van de onderwereld en je hebt het daar wel gezien. Maar de onderwereld is niet makkelijk om te ontsnappen en je vader is het er ook niet mee eens, dus er zijn nogal wat gevaren op je pad om je te stoppen.

image

Ennn ik speel ook Disco Elysium op de pc en ik had een detective rpg verwacht en dat is het ook maar het is ook zo ontzettend raar op de beste manier. Ik kan het niet goed uitleggen maar het is surreëel en diep maar ook heel grappig? Ik moet wel in de goede stemming zijn om het te spelen want het is veel opletten en lezen.

Btw nu het jaar er bijna op zit, wat is jullie game van het jaar? Ik weet het echt nog niet!

2 likes