Gametopic

Elder Scrolls Online is het enige wat ik kan bedenken… Heb het idee dat de manier van spelen van WoW best uniek is als je dat op een PS4 zou willen doen zegmaar. Destiny lijkt er qua gameplay ook wel op, maar dat is een (moderne) shooter.
Assassin’s Creed is bijv wel een RPG met leuke combat, maar daar houdt de vergelijking ook wel op (dat geldt dan ook voor the Witcher en Skyrim enzo, wel echt aanraders trouwens!).

& @Cynny Thanks, ik ga me even inlezen. Ben benieuwd!

Ik heb het even aan mijn vriend gevraagd. Een SSD laat je spel niet soepeler lopen maar zorgt altijd alleen voor sneller inladen dus dat zul je wel merken bij het opstarten en afsluiten. Meer geheugen gaat volgens hem ook niet echt bijdragen aan een soepelere speelervaring. Hij vindt 8GB al best veel en denkt dat meer geheugen wel wat verschil gaat maken, maar niet enorm veel.

Nog minder dan 12 uur!! Ben ik de enige die het gaat spelen of zijn er meer? Shadowlands :grin:

Ik ben begonnen aan Vampyr, die stond tijdje terug gratis op de ps plus store en vind hem echt heel vet! Nog andere liefhebbers?

Ik ben intens aan het genieten, wat is Bastion mooi.

Ik kan vanavond pas zelf spelen maar heb vannacht tot half 3 de stream van Asmongold gekeken :joy: Mistakes have been made, want nu natuurlijk kapot moe maar het zag er wel echt goed uit! Ben jij er al over uit welke convenant je gaat kiezen?

Ik ben gisteren tot aan het begin van Bastion gekomen, toen had ik ff geen zin meer (ik was moe en had honger :joy:). Het levelen lijkt wel echt heel snel te gaan, ik was na de intro al 51. Voor alts is dat wel fijn, maar voor een main hoop ik gewoon altijd zo veel mogelijk af te hebben voordat ik max level ben ofzo.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog niet naar de covenants gekeken, ik dacht dat komt vanzelf wel. Maargoed ik lees op sommige plekken dat het heel veel verschil maakt en op sommige plekken dat het niet zo uitmaakt… Vind het dus wel lastig straks denk ik om te kiezen?

Haha ik heb exact hetzelfde met de covenants, heb me geprobeerd in te lezen maar dan hoor ik van vrienden ook weer wat anders.

Gelukkig heb je vannacht wat kunnen doen, ik kom er helemaal niet meer doorheen! Server disconnect de hele tijd :pensive: Typisch wel weer.

Ik hoor dat van meerdere ja. Ik heb dus totaal geen lag en ook geen queue :innocent:
Bijna klaar in Bastion, bijna 54 al

Ik heb ook geen moment last gehad van server lag of disconnects. Maar ik zit ook niet op een super populaire server. Ik heb vannacht van launch tot een uur of 3 gespeeld. En nu de hele avond. Levelen gaat echt hard, ben nu 57 en in Ardenweald (suuuuuper mooi). Oh en van guildies kreeg ik 2 echte lifehacks (misschien weten jullie dit al maar ok) als je je Hearthstone plaatst, zorg dan dat je met je gezicht naar de deur kijkt, want dat is hoe je dan neergezet wordt als je die gebruikt. En nr 2: gebruik de addon Immersion, die buigt de quests om in talking heads en dat is zo veel fijner om te kijken dan die muur aan tekst.

Nou ik ben eindelijk level 60. Ik vond Revendreth echt totaal niet interessant, Ardenweald wel :heart_eyes: (ik heb daar ook wel een traantje gelaten: Ysera! Ik vond dat echt een van de ergste dingen uit heel WoW, en dan laten ze het nog een keer zien, maar uiteindelijk kwam het goed gelukkig)
Nu terug naar Oribos en kijken hoe het verder gaat!

1 like

Ga je van het hemelse Bastion naar dood en verderf in Maldraxxus. Vervolgens de dromerige nature vibes en hihi eekhoorn op je hoofd Ardenweald en dan voelt het alsof je helemaal bijkomt van de vorige zone, moet je dan weer Revendreth in :triumph:. Ik wilde nooit meer weg uit Ardenweald (en is dus mijn covenent haha, de intro daarvan is echt hilarisch)

Ik ben net begonnen met de questline van de Night Fae! Ik ben een druid, dus de keuze was niet moeilijk haha. Maar, ja Maldraxxus vond ik wel oke, maar Ardenweald is gewoon hemels. Het verhaal van Revendreth is ook grotendeels langs me af gegaan oeps. Straks misschien maar even wat dungeons gaan doen, kan ik eindelijk weer resto doen ipv saaie druid dps :sweat_smile:

Hey! Ik ben een saaie druid dps!

Haha sorry, ik bedoelde meer dat ik er zelf niet zo veel aan vind. Ben je feral of boomkin?

Weet niet zo goed waar ik dit het beste kan vragen, maar het past hier denk ik ook wel haha

Heeft iemand hier toevallig een Secret Lab gamingchair aan wie ik wat vragen mag stellen :new_moon_with_face:

En @Sedana welk race ben je als druid? Ik heb een beetje een dilemma voor een evt race change :weary:

@Kuidaore had er eentje voor haar vriend gekocht! Ik heb de mijne vandaag besteld. Helaas issie even duur als toen zij hem kocht, dus schijnkorting.

@YangBo Haha balance ja! Wel zonder moonkin form maar in sterrenvorm. Ik main een worgen maar heb ze eigenlijk allemaal. Vind geen van alle echt leuk, want wil liever een bloodelf of gnome zijn, maarja, dat kan niet. Of vulpera omg die zijn adorable. Wat ben je nu?

1 like

Ik ben nu een worgen, maar ik wil eigenlijk heel graag een night elf voor de looks/tmog en de lore en het past beter bij Ardenweald (haha). Plus nelf is een classic druid en ik vind worgen intussen een beetje lomp ofzo.

Hahah ja love vulpera! Ik heb paar weken terug speciaal een horde character aangemaakt (panda monk, lekker random ook) om de vulpera vrij te spelen (die heb ik nu als hunter). Toen ook maar besloten om alle horde allied races maar vrij te spelen, inclusief de Zandalari troll wat echt lang duurde :unamused: Ik speel overigens nooit horde lol. Ik vind de void elfs ook echt geweldig en ideaal met spellcasting!