Gametopic

BOTW is echt fantastisch! Misschien wel een beetje wennen om tegelijk te bewegen en de camera te roteren -hier struikelen nieuwe spelers het vaakst over- maar als je dat al gewend bent is er niks aan de hand.

Link’s Awakening schijnt ook heeeeeel leuk te zijn, staat nog op mijn lijstje! En daar hoef je niet te fratsen met de controls qua camera enzo. Ik zou wat filmpjes kijken qua gameplay en zien wat je meer aanspreekt!

1 like

Ik ben ook een noob en heb allebei deze spellen. Ze zijn allebei leuk, botw is wel iets moeilijker Maar het spel is veel groter dus je zult er denk ik langer plezier van hebben. Ik zou voor botw gaan.

ik vind links awakening veel leuker. Maar botw heeft inderdaad wel meer gameplay.

Thanks @LeviOHsa @Rosemary @anon44972210

Ik ga even filmpjes kijken van alle twee, het bewegen en kijken tegelijk zal wel lastig zijn inderdaad, ik had in het begin met ACNH al kramp in mijn handen hahahaha.

1 like

Assassins creed Valhalla is awesome, ik kom de aankomende week niet meer buiten denk ik.

6 likes

Ik heb The Long Dark gespeeld! Ik vond het heel leuk een zeer realistisch.

Het enige nadeel vond ik dat je best lang onderweg bent met lopen van A naar B (te voet).

2 likes

Zo ik baal joh, ik dacht na jouw bericht van even wachten op black friday deals, issie door leveringsproblemen nog 50 euro duurder en waarschijnlijk komt er voorlopig geen korting. Jij hebt het dus goed op tijd gekocht!

Oh shit dat is balen. De dag nadat ik hem had gekocht was die ook al uitverkocht dus ik was echt op het nippertje inderdaad!

1 like

Same! Ik ben helemaal blij met Valhalla. Ben nog geen steek verder gekomen haha want ik loop as always alleen maar rond kleine quests en loot chests te doen.

AC Odyssey blijft trouwens wel echt mijn favoriete spel met die Griekse mythologie. Ik zou willen dat ik die weer voor het eerst kon spelen

Kan je Valhalla ook doen zonder dat je de andere Assasins’s creed hebt gespeeld? Ben nog een newbie op gamegebied natuurlijk haha.

Alleen wil m’n vriend hem pas aanschaffen wanneer we een PS5 hebben en denk dat dat nog wel een tijdje duurt🙄

Ja kan zeker, je hoeft de backstory niet te kennen ofzo en de controls leer je vanzelf wel (wordt ook uitgelegd).

Ik zag op de verpakking staan dat je het spel kosteloos naar PS5 compatibel kan upgraden? Odyssey is ook wel echt gaaf om mee te beginnen, zo mooi en leuk.

Wij hebben een 4K tv en de PS4 pro (4K) dus ik zit nog wel even goed, haha

1 like

Ahh ik wil eigenlijk heel graag ook Valhalla spelen, maar ik ben nog steeds bezig met met Odyssey, dus ik mag niet van mezelf. En misschien ook eens door met Uncharted 4. Ik stop steeds op een moment dat ik niet verder kom en dan blijft het spel wat liggen. Ik zie dat het shitweer gaat worden, dus wellicht dit weekend weer!

@Ovenschaal Ja zo dom, ik heb een 4K televisie, maar destijds een PS4 lite gekocht (ook al was de Pro ook in de aanbieding). Heb ik nu een beetje spijt van.

1 like

Hier hetzelfde, ben tijdje terug in Odyssey weer verder gegaan. Er is gewoon te veel te doen eigenlijk. En ik kan er ook niet tegen als overal vraagtekentjes op de map staan. Ik voel me verplicht om alles af te gaan.

En nu wil ik eerst Odyssey uitspelen voor ik Valhalla begin.

Iets totaal anders. Ik heb nog een aanrader voor de Switch: Half Past Fate. Het is een rom-com in game-vorm. Niet echt uitdagend, maar wel erg feel good. Ik speel soms een hoofdstuk 's avonds op de bank en het is heel ontspannend. Gewoon een beetje gesprekjes voeren.

3 likes

Ik ben jaloers op de mensen met Valhalla :heart_eyes: Ik mag het van mezelf nog niet kopen, ik wil eerst Shadowlands doen en ook Beyond Light. Moet zeggen dat ik wel weer een beetje klaar ben met de pre-patch van WoW, heb intussen 5 alts naar max level gebracht. Ik wil de uitbreiding!!!
Mijn vriend wil ook graag Valhalla, maar wil het ook uitstellen (in de hoop dat het ooit in de aanbieding komt), maar zodra een van ons het koopt dan doet de andere het ook denk ik haha.
The Witcher doe ik ook nog af en toe, ben van de week begonnen aan Hearts of Stone, maar ben niet altijd in de bui voor dat spel.

Ik wil mijn Nintendo Switch Lite weer verkopen want ik gebruik hem veel te weinig, maar de spellen heb ik via de Nintendo-store gekocht. Kan ik die er dan ook bij verkopen, of zitten die aan mijn persoonlijke account gekoppeld?

Aan je account volgens mij!

Aan je account inderdaad. Dat is het nadeel als je de boel wil verkopen…

Ik heb een vraagje over m’n laptop. Ik heb nu een vier jaar oude Asus Republic of Gamers laptop, speciaal gekocht voor Sims 4 destijds. Er zit een Nvidia geforce GTX 960M videokaart in, een i5 processor en 8 GB RAM.

Nu is de laptop eigenlijk altijd al vrij traag geweest met het opstarten van programma’s. Ik kan Sims 4 wel echt op Ultra laten lopen, maar als ik er dan meer custom content aan toe voeg merk ik dat echt aan de prestaties. Ik heb begrepen dat de videokaart upgraden niet mogelijk is in een laptop, maar zou het verschil maken om er een SSD in te laten installeren? Of wellicht het aantal RAM omhoog te gooien? Ik zou vooral willen dat Sims 4 wat soepeler loopt met meer custom content en instellingen op Ultra.

Ik ben opzoek naar een game vergelijkbaar met World of Warcraft maar dan voor de ps4. Liefst zonder maandelijkse betaling. :blush:
Heb al gegoogeld maar word niet veel wijzer. Ja, final fantasy xv? maar daarvoor moet je geloof ik ook maandelijks betalen…

Misschien Skyrim, echt een fantastisch spel.