Ik heb net met wat vrienden de Baldur’s Gate 3 Early Access uit gespeeld en na het einde werden we verrast met (Geen game spoiler maar miss wel leuk als verrassing)
Ik vond het heel leuk maaaar het is wel duidelijk Early Access en playtest materiaal. Er zijn bugs, glitches, animaties die nog niet goed werken (of ronduit missen), crashes etc. Maar door het spelen kun je al zien hoe veelbelovend het spel is, hoe veel kanten je op kan met quests en in gevechten en hoe tof het verhaal in elkaar zit. En ik ben natuurlijk een D&D nerd dus het is ook super tof om mijn favoriete tabletop game als video game gerealiseerd te zien!
Maar ja ik weet niet of ik het in deze staat aan kan raden, ook al heeft Larian al diverse patches uitgebracht en werken ze er duidelijk hard aan om de playtest zo stabiel mogelijk te maken. Ik zou wat gameplay videos bekijken!
Ik kom er net achter dat er een Layers of Fear 2 is, heeft iemand hier die gespeeld? Mijn vriend en ik hebben het eerste deel samen gespeeld (hij speelt, ik kijk mee haha) en dit lijkt me wel een goede optie voor wanneer we eindelijk klaar zijn met LOU II.
Ik weet niet of dit ook de reden is waarom je het nu vraagt, maar hij is nu gratis op Epic Games (nog 2 dagen), dus ik zou hem sowieso aanschaffen als je interesse hebt (als het voor pc is iig).
Ik zag het wel voorbijkomen inderdaad, maar het gaat bij ons om de PS4 dus dan hebben we er niet zoveel aan…
Edit: m’n vriend vindt dat we wel een manier vinden om het dan samen te spelen, dus hij is bezig met downloaden. Bedankt voor de tip. Scheelt weer 30 euro
Wat je ook doet, koop geen Trust GXT stoel. Die heb ik nu net iets langer dan een jaar en ik ben hem helemaal zat: Zitvlak en rugsteun vind ik behoorlijk hard, hetzelfde geldt voor de kussentjes en de armsteunen zijn te smal en te voorgevormd. Iedere keer als ik in de stoel van m’n vriend ga zitten (dxseat/dxracer) is dat echt een verademing Zó’n fijne stoel!
Ligt er ook beetje aan hoeveel (uren achtereen) je vriend gamed, maar een goede stoel is wel echt fijn en nodig.
@Sedana @Papegaaiduiker @ijsklontje Allen bedankt voor jullie feedback! Ik heb de ouders van mijn vriend gevraagd een bijdrage te doen zodat ik zelf nog 300 euro zou moeten betalen om de stoel te halen. Hij komt komende vrijdag binnen. Mijn vriend weet nog van niks want ik doe nu net alsof het moeilijk moeilijk is zodat de verrassing vrijdag groter is. ^^
Super leuk zeg! Laat hem effe een review schrijven, ik wil wel eens weten hoe een nederlander er naar kijkt.
Wat leuk!! Wat is het uiteindelijk geworden!?
Hij moet er sowieso een foto van maken want je krijgt 2 jaar extra garantie als je het deelt via social media, desnoods doe ik het voor hem.
@SoonSoonThings dit is hem geworden!
Heeft iemand de nieuwe Hyrule Warriors Demo al gedownload en gespeeld? Ik heb 'm net af (denk ik) en ik ben nu nog meer hyped dan ik al was! Ik vond het ook vrijveel content voor een demo.
Vanavond watch dogs 3 spelen en heb er enorm veel zin in. Iemand al geprobeerd?
Cyberpunk is weer uitgesteld
De demo heeft mij overtuigd ik ga hyrule warriors spelen
ja ondertussen vind ik het wel een joke worden. prima als ze het doen om die game beter te maken, maar je zou verwachten zo dicht op release dat het product al klaar ligt. Ene kant snapte ik nog wel dat ze het naar PS5 release gingen pushen maar nu?? pfft.
Zag dat sommige Mario spellen 20 euro goedkoper zijn nu in de e-shop. Twijfel nog een beetje tussen Mario bros en Mario party. Party lijkt me vooral leuk met meerderen, en ik speel toch het vaakst alleen.
Overcooked stond er ook tussen in de sale, nav de eerdere berichten wil ik die denk ik ook wel kopen!
Gisteravond is dan toch echt de datum voor WoW Shadowlands bekend gemaakt. Voor onze timezone 24 november om middernacht Ik ben heeeel benieuwd.
Jaaaa! Wel echt jammer dat hij niet deze week uitkwam, aangezien ik niet kan werken momenteel (horeca). Maar ik vermaak me ook echt prima met de pre-patch! Eindelijk is levelen weer leuk en is het de moeite waard om een alt te maken
En en en en en?
Ik ben echt helemaal aan het genieten van Watch Dogs Legion, wat een topgame. Maar ik vond Watch Dogs 2 ook heel leuk.
@SoonSoonThings met iedereen die op afstand werkt lijkt me het niet meer dan normaal dat games steeds uitgesteld moeten worden, er is gewoon veel onvoorzien. Zeker ook met eventueel uitval van medewerkers. Liever dat ze het nog weet ik veel hoe laat achter uit pushen dan dat je straks met een mindere game zit voor die prijs.
@ijsklontje Ik vind de pre-patch maar meh, maar wel echt vet veel zin in Shadowlands.
Ik betwijfel zo kort op de release datum van 19 november, dat de game nog niet af is. wellicht werken ze op patches, sure. maar het product ligt al klaar. Heb begrepen dat er een probleem is met de PS5 code en dat ze wellicht ook willen wachten tot de nieuwe video kaart is gedropt van nvidia. Maar voor de rest; mee eens. Al had ik de vorige keer dan geen datum genoemd en dan laten droppen wanneer het komt. (Maja dat zou ook niemand goed vinden)