Maar die komt toch niet volgende maand al uit? Release datum niet bekend toch
Jawel in nov komt deze uit, word dood gegooid op de switch met reclame erover
Dat is Hyrule Warriors, een soort massive battle-strategy game. Geen BOTW open-world spel (zoals BOTW 2 wel gaat zijn, maar nog geen release datum dacht ik)
ze hadden verwacht als ik het goed heb dat BOTW 2 dit jaar zou uit komen maar volgens mij ging dat niet lukken en is Hyrule warriors een zoethoudertje. (al zat die game gewoon natuurlijk al in de pijplijn)
Thanks! Speelt dat wel fijn dan?
Goed dat ik het weet we zijn nu een paar dagen weg anders had ik hem vast besteld zodat we in het weekend los kunnen haha, vriend zit thuis (horeca).
Maar beter scheelt weer âŹ
Tsja, het is heel erg persoonlijk. De losse joy cons stop je in een soort âhouderâ waardoor het een controller is. Die krijg je gratis bij je switch. Dit is fijn als je de switch koppelt aan de tv en alleen speelt.
Met zijn tweeën gebruik je dus allebei een losse joy con. Ja het zijn kleine joy cons maar het werkt prima. Wij gebruiken het altijd zo en hebben inmiddels al 80+ uur zo gespeeld!
Je kan een echte controller kopen, maar volgens mij werkt dat ook alleen maar als je alleen speelt.
Ik zou even wat fotoâs toevoegen voor je
Bovenste zijn de losse joy cons. Hiervan gebruik je dus elk Ă©Ă©n.
Tweede is de houder waar je de joy cons in klikt waardoor het een controller wordt.
Derde is een pro controller.
Voor mario kart kan je bijvoorbeeld nog stuurtjes kopen als je dat leuk vindt. Ik vind dat irritant haha
Pro controller is by far mân beste aankoop geweest voor de switch. En dan geen dupe maar de echte zoals hier boven. Echt fijn in je handen
Hij is nu in de aanbieding in de eshop voor 23,99!
Ik heb sinds gisteren Just Dance omdat ik niet meer kan sporten en het is inderdaad erg leukđ
Verder natuurlijk Pokémon, Mario en als je van hakwerk houdt dan Marvel Ultimate Alliance 3.
Ik heb wat vrienden gevraagd maar ze vinden het moeilijk om in te schatten omdat ze niet weten hoe groot het is! Wat zijn ongeveer de maten?
Ze zeggen dat ongeveer 200 een goede prijs is maaaaaar ik heb de zilveren versie op Ebay (plus game) voor 500 gezien, alleen zijn die nog niet verkocht en de game is inbegrepen.
Ja precies dat zeiden mijn vrienden ook! Dat het meer waard kan zijn omdat het zeldzaam is of juist minder omdat de game niet super bekend is geworden. Wel jammer want ik vond Plague Tale zoân mooi spel en het beeld is echt tof gemaakt.
Ik speel langzaam door Ghost of Tsushima en ik geniet er echt van. Super mooie omgevingen, sympathieke karakters en toffe gameplay. Echt een liefdesbrief aan die zwart-witte samurai films, heel tof.
Haha mijn vriend wil hem ook niet te snel uitspelen en gaat er langzaam doorheen, juist omdat hij het spel zo mooi vindt!
Het ziet er ook wel enorm goed uit hoor, vind het ook leuk om mee te kijken.
Ha, twinsies. Ook net gekocht. Kon het niet laten liggen.
Ik had je bericht gezien maar nog niet gereageerd. We waren een paar dagen weg en ik heb toch stuurtjes gekocht haha. Het leek me wel leuk voor mân vriend omdat hij het helemaal niet kent.
Was even een gedoe met koppelen maar geloof dat ik het door heb nu, thanks voor je uitleg!!
Ik ben op zoek naar een goede stoel voor mijn vriend. Hij is bijna jarig en wil graag een ergonomische stoel voor werken en gamen. Hij vroeg om een Secretlab stoel maar ik heb al aangegeven aan hem dat zoân stoel voor mij te duur zal zijn om voor hem te kunnen halen (Stoelen beginnen vanaf 420 euro). Heeft iemand een goede stoel aanbeveling van max 250 euro?
Miss dxracer? Hoor ik een collega over dat die heel fijn is. Weet niet wat dat kost. Ik heb zelf een noble chair van 329. (Rip die prijs) hijs nu even weg voor een mankement maar merk nu dat die stoel echt iedere euro waard is. Heb na 4 dagen oude bureaustoel weer rug/nek klachten
Kun je beter niet doen. Ik gaf 200 euro uit aan zo een stoel en het is het toch net niet. Nu een jaar later toch weer aan het kijken naar een secretlab terwijl bij mijn huidige nu al de gaspomp kapot is.