Gametopic

Ik hoop echt dat nintendo binnenkort een remake van diamond & pearl gaat aankondigen. Ben benieuwd of ze eerst met een nieuw pokemon spel komen of dat de remake eindelijk eens komt.

4 likes

Het schijnt dat iemand wel heeft gevonden ergens dat ze een pokemon remake patent hebben aangevraagd (weet even niet meer precies enzo) dus het zou goed kunnen. 10/10 would buy!

@QueenOfEngland en volgende maand al de PS5! :open_mouth: gaat echt super snel

1 like

Overcooked is trouwens een groot succes bij ons in huis :joy:. Lekker stressen maar goed spel haha

Voor mij Valhalla, Beyond Light DLC en Shadowlands DLC :flushed: Ofja vooruit, Shadowlands is uitgesteld, maar is nog steeds wel dit jaar.
Ik ben nu the Witcher aan het spelen, maar ik heb momenteel niet écht een spel waar ik heel veel zin in heb, zo vervelend.
Genshin Impact heb ik gisteren ook uitgeprobeerd, maar zo snel vond ik het maar helemaal niks. Wel fijn dat steeds meer games cross-platform worden! Mijn vriend speelt op de ps en ik op pc en eerst konden we helemaal niks samen spelen, nu steeds meer.

1 like

Jaaa ik zou hem ook echt meteen kopen haha. Vind dat echt een van de leukste spellen en dan mooi op tv spelen op de switch :star_struck: ben alleen benieuwd of ze nou de dynamax erin houden of teruggaan naar mega evolution. Gedoe ook steeds met die nieuwe mechanics :joy:

1 like

Heb de oude nooit gespeeld, dus ik zou het geweldig vinden als ze er op komen! Nu met die mario remasters en de geruchten van Zelda remasters, zie ik dit ook nog wel komen.

Ik wil heel graag two point hospital op mn switch, maar vind hem echt te duur.

Lijkt me super leuk spel! Theme hospital was ook zo leuk vroeger

2 likes

Ahhh nu wil ik het ook

Wat zijn jullie favoriete games voor de Switch buiten acnh, de mario games en zelda haha?

1 like

De laatste tijd doe ik weer aan Just Dance! Maar als je daarin geïnteresseerd bent wil ik je wel waarschuwen dat 1 spel niet mega veel liedjes heeft en het leuker is als je unlimited erbij koopt. (Vind het zelf stom dat je weer iets erbij moet kopen maar ik vind het het ook wel weer waard omdat er zoveel liedjes bijkomen)

Daarnaast de Pokemon spellen voor de switch en Overcooked

2 likes

Hier ook just dance fan! En sowieso stardew valley (al heb ik die op m’n ps4). Heerlijk, zeker zo in de herfst.

Ik lees veel over Overcooked hier de laatste tijd, maar hebben jullie het dan over de eerste versie of over Overcooked 2? Of maakt het niet echt uit welke ik koop?

Welke Zelda?

Hier een Switch n00b maar wat zijn leuke multiplayer games en moet je dan controllers bij kopen :video_game:
Sorry ben van atari, commodore 64 en nintendo 8bit tijdperk :woozy_face:

Ik speel Overcooked2 en heb bij een vriendin Overcooked1 gespeeld. Ik vond de tweede eigenlijk veel leuker spelen, maar als je geen van beiden heb gehad, dan maakt het volgens mij voor het spelplezier niet uit.

1 like

Ik speel 2 omdat ik had gehoord dat die leuker is dan 1.

1 like

Wij hebben nu de eerste, ook omdat die €4,80 ofzo was. Vonden we wel leuke prijs om te proberen. Als we het leuk blijven vinden komt 2 er ook nog wel denk ik. Lange winter te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mario deluxe, mario kart, mario party, snipperclips en luigi’s mansion kan je met zijn tweeën doen. 51 world wide games is ook leuk! Je hoeft geen extra controller te kopen. Je switch (de ‘normale’ niet lite) heeft twee losse joy cons :smile:

1 like

Het maakt wel enigzins uit, want overcooked 1 kan alleen lokale co-op, overcooked 2 ook online co-op. Dus ligt er een beetje aan met wie je wilt spelen. Beide zijn leuk in ieder geval!

1 like

Een prequel op breath of the wild