Jep super leuk mijn vrienden en ik zijn ook verslaafd! Ik ben wel echt een slechte saboteur maar dat mag de pret niet drukken haha.
Volgens mij spelen niet heel veel mensen hier op de xbox, maar ik heb toch zoān goeie tip.
Met Xbox Game Pass Ultimate heb je dus een soort Netflix-achtig abonnement, maar dan op games. Kost normaal 13 euro per maand.
Mijn Xbox Live Gold en Game Pass waren verlopen. (Dit hele verhaal werkt ook alleen als je geen lopende abonnementen hebt.) Toen heb ik via zoān livekaarten/code website 2 x 12 maanden Live Gold gekocht voor in totaal 92 euro. Als je automatische facturering aanzet krijg je 1 maand gratis (kan je daarna meteen weer uitschakelen). Zo had ik dus 26 maanden Live Gold. Vervolgens heb ik 1 maand Game Pass Ultimate gekocht voor 13 euro. Daarmee worden ook al je huidige maanden Live Gold omgezet in Game Pass Ultimate. Dus nu heb ik 27 maanden Gold en Ultimate voor 105 euro
Scheelt dus zoveel op gewoon een abonnement nemen. Het is verder gewoon een legitieme constructie, maar eentje die niet echt geadverteerd wordt.
Untitled goose game is in de aanbieding, is dit een aanrader?
Erg grappig! Vaak om in een deuk gelegen
Ik vond het een grappig spel, maar na level 1 al eentonig.
Ik vond het heerlijk. Sinds kort kan je met 2 personen/ganzen de buurt gaan terrorriseren. Het heet dan Untitled Geese Game
Sinds vandaag hebben we een PS4 en we zijn begonnen met Overcooked Na 3 levels en genoeg irritaties met mijn vriend ben ik ook op zoek naar een spel dat ik alleen kan spelen. Wat zijn aanraders voor spellen? Ik hou van strategie, arcade, actie & puzzels.
Tomb raider spellen!
Hahhaa ik vind Overcooked zo leuk maar mijn vriendin wil het nooit meer spelen omdat ze er geĆÆrriteerd van raakt
Haha, ik speel Overcooked altijd online met een vriendin en dan bellen we ondertussen met elkaar. Super leuk, maar wat een gestress en gegil kom erbij kijken zeg. Mijn vriend zit altijd van een afstand zo naar mij te kijken:
@NInja @Jeccat Haha leuk dat er ook andere Overcooked spelers zijn Wij gaan denk ik ook binnenkort in relatietherapie denk ik. Wat een irritatie en frustratie
oh nu heb ik Overcooked naar mān vriend gestuurd haha, die wil ik ook samen spelen! wij hebben sindskort ook een PS4. Nu nog met 1 controller maar ik wil mān vriend voor zān verjaardag nog een controller geven en een spel. Ik dacht zelf aan Crash Team Racing Nitro Fueled. Heeft iemand die al eens gedaan? Samen racen lijkt me wel leuk.
mijn vriend had overcooked ook op de ps4 gespeeld en toen hebben we het gekocht op de switch omdat hij het zo leuk vond, maar ik vind de besturing op de switch met overcooked bijna niet te doen. Het is te klein met zoān panisch spel. Of je moet extra joycons hebben maar dat heb ik niet en die krengen zijn duur.
Crash team racing is leuk! Het is een beetje vergelijkbaar met mario kart; je kan ook door blokjes rijden om vervolgens een aanval te kunnen doen op de anderen (hoe leg je zoiets uit )
haha ik snap wat je bedoelt! Goed om te horen, dan ga ik die kopen denk ik.
Hier ben ik nu ook mee bezig nadat ik hem hier als tip heb gekregen. Echt een mooi spel!
ik hou van gamen maar speel wel simpele spellen zoals sims en planet coaster. Maar vind dat zo leuk dat ik toch wel vaak door steam scroll. Nu kreeg ik een maitje dat er 70% korting was op two point hospital en heb ik ooit aan mn verlangslijst toegevoegd, dus leek me blijkbaar leuk. Kent iemand dat? De steam reviews zijn goed, maar vind t ook altijd chill om van anderen te horen haha
O stardew valley heb ik ook gespeeld, vond ik ook leuk maar soms wel wat eentonig. Maar wel rustgevend
Ik vind two point hospital erg leuk!! Toen ik hem net had flink wat avonden gespeeld. Ik hou ook van de sims en vroeger van sim city en rollercoaster tycoon. Planet coaster trekt mijn laptop niet helaas. Maar two point hospital is hetzelfde als theme hospital van vroeger. Heerlijk spel!
Ik heb vroeger als kind ooit een vergelijkbaar spel (ik denk theme hospital?) bij de Intertoys gekocht haha. Vond dat geweldig om te spelen, alleen ging mijn ziekenhuis altijd failliet na een tijdje Heb ook overwogen om TwoPoint Hospital te kopen, maar vond hem de volle prijs niet waard toen. Misschien nu eens heroverwegen haha.
Volgende maand word een dure maand op game gebied: assassins creed Valhalla en Zelda gaat uitkomen