Gametopic

Undertale is tot morgen in de aanbieding voor de Switch, nu 9,99. Net mee begonnen en ik vind het leuk! Je volgt een verhaal, moet puzzels oplossen en wel of niet vechten met monsters en die keuzes beinvloeden het plot blijkbaar. Verder zit er ook grappige/slimme dialoog in vind ik

Hooow ik heb op de 9e Kingdom hearts 3 gekocht en ik had gehoopt dat hij er inmiddels wel zou zijn. Hij komt dus uit Engeland en het duurt wat langer dan verwacht. Ik had er zoveel zin in en wil zo graag spelen. Het wachten begint mij echt te lang te duren.

Ik speel nu Among us op de telefoon en vind het echt leuk. Ik denk wel dat het op de pc makkelijker spelen is ivm typen etc. Weet alleen nu al dat ik er snel op uitgekeken ben dus ik ga hem toch niet kopen.

1 like

Ja! Leuk voor de afwisseling. Vind het wel erg irritant als er anderen het niet serieus spelen, haha.

Ben benieuwd wat ze van Fallout 5 en ES 6 gaan maken, Bethesda was niet echt lekker bezig de laatste tijd

4 likes

Hier hadden mijn vriend en ik het gisteren nog over. Hij is groot fallout fan (behalve van 76 dan) maar ik denk dat het voor Bethesda gewoon een slimme zet is geweest om te verkopen, een easy way out. Mensen waren niet heel blij met 76 en dan al die patches later en ook weer verkoop trucjes met die aparte servers etc. Ze zijn wel door een berg modder gegaan laat ik het zo zeggen.

Daarbij vraag ik mij eigen ook af hoe Microsoft het (ze hebben de teams wel overgekocht, maar wie weet ontslaan ze wel) verder wilt gaan ontwikkelen. Moet eerlijk zeggen dat voor Fallout mijn vriend niet eens een Xbox meer zou willen kopen. Al is het wel een slimme move van ze.

Maar goed, meeste Microsoft titels komen ook naar de PC, dus eventuele latere releases komen dan ook wel op de PC uit.

Ja precies, ze hebben best wat imagoschade opgelopen en dan is het idd makkelijk om de hele boel maar te verkopen. Zo irritant eigenlijk dat veel bedrijven exclusief voor één console games ontwikkelen, wij hebben hier een Xbox, PlayStation én Switch staan omdat we per se bepaalde spellen wilde spelen :sweat_smile:
Ben iig heel benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen haha

1 like

Ene kant is het stom, andere kant marketing technisch slim. Als z’n game een hype word dan zijn er best veel mensen die dan wel overwegen om de console misschien aan te schaffen voor die exclusive. Net zoals die stunt met Horizon Zero Dawn, jaren PS4 exclusief. Nu afgelopen zomer naar de PC, wat daarvoor zorgt dat wellicht meer mensen een PS5 gaan kopen om het vervolg te spelen. (Mijn hersenspinsel denkt dat tenminste).

Ooh vanuit het bedrijf is het ook zeker slim en ik denk idd ook dat er best wat mensen zijn die een andere console kopen als ze een aantal exclusives willen spelen. Vind het voor mij als consument lichtelijk irritant want als alle games voor alle consoles uit zouden komen had het me een hoop geld gescheeld. Maar goed heb er geen spijt van, gebruik ze alle drie veel dus het was de investering wel waard.

1 like

Volgens mij zit Obsidian ook al bij Microsoft en die hebben de originele Fallout 1&2 gemaakt + New Vegas. Hopelijk worden die nu weer bij toekomstige Fallout games betrokken!

2 likes

Dat zou beter zijn voor iedereen. :joy:

1 like

:joy:

Ik vind het wel heel irritant, ondanks dat ik het snap. Ik heb al jaren 0 reden om een XBOX te kopen omdat de meeste titels ook wel naar PC komen en ik vaak dan wel even kan wachten…

Maar TES en Fallout (minus 76 haha) zijn mijn favoriete franchises dus dan ben ik weer ongeduldig etc. dus weet nu al hoe dit gaat aflopen - Ik heb straks gewoon weer 3 consoles in huis :joy:

2 likes

Ik denk dat er hier ook een Xbox komt vanwege Fallout, naast de Ps4 en switch. Nerds zijn echt een goede bron van inkomsten joh.

1 like

Ik wil voor mijn vriend een nieuwe bureaustoel kopen om te gamen. Hij zit nu op een bureaustoel die echt waardeloos is, dus een nieuwe zou wel handig zijn.

Ik zit te denken aan een budget van ongeveer 150 euro. 1. denken jullie dat dat haalbaar is? en 2. zo ja, hebben jullie tips of bijvoorbeeld ervaringen met een bepaalde stoel?

Oh en hij moet zwart of grijs zijn want hij staat in de woonkamer, geen felle kleurtjes dus haha.

De meeste mensen zouden voor een gaming stoel gaan (heb ik ook gedaan, noble chair was iets van 380€) maar denk dat een ergonomische stoel toch het beste is voor aan het bureau. Heb de ikea besta gehad was op zich prima maar irriteerde me aan de arm leuningen en zitvlak zat na een tijd niet meer lekker. Z’n stoel is een investering maar als je er veel op zit de moeite waard.

@SoonSoonThings ik denk dat ik uiteindelijk niet voor een echte gamestoel ga. Niet omdat het het niet waard is haha, maar zo’n fanatieke gamer is hij nou ook weer niet. Tuurlijk, in het weekend wel eens wat uurtjes achter elkaar, maar het gaat erom dat hij wel een lekker plekje heeft. Ben dus nu meer aan het kijken naar een ergonomische goede stoel en heb wel wat opties. Thanks voor het meedenken!

Edit: deze is het geworden:

2 likes

Wat is de bedoeling van dat uitgeschoven stuk? Dat je met je voeten omhoog kan zitten?

Ja je kan dan met je benen omhoog zitten zeg maar haha. Hij gamet vooral aan een bureau, dus geen idee hoeveel hij er gebruik van gaat maken, maar hij was er zelf erg enthousiast over.

Het is trouwens voor z’n verjaardag, ook al is dat pas over 4 weken. Kan hij de komende dagen als hij door mijn coronaklachten verplicht thuis moet blijven in ieder geval lekker gamen :joy:

1 like

Ik ben helemaal verslaafd aan Among Us. Echt een leuk spel

2 likes

Ik ga het volgende week met wat vrienden proberen, lijkt echt heel leuk!