Gametopic

Heldin :heart: ga hem morgen ophalen bij de intertoys in de buurt :grin:

1 like

hooooooots! :smiley: lekker lekker! Veel plezier alvast!

2 collega-vrienden komen van mij zaterdag langs en dan gaan we een hele mario avond houden. Kart, Party, en dan ook miss nog die remakes spelen.

1 like

Ik heb helaas geen PC, Xbox of Playstation :cry:

2 likes

Bedoel je Mario? Ik heb m net daar besteld. Maar was de jouwe ook €3 goedkoper?

Ben beetje in de war. Van het idee dat ik m niet zou hebben naar voor €3 minder gevonden. Klopt dit wel? Hoezo zou bol m voor een andere prijs verkopen dan andere winkels?

Nee ik heb het over de PS5 :stuck_out_tongue:
Klopt dat Bol hem iets goedkoper aan bied dan gamemania, geen idee waarom. concurreren misschien.

1 like

Ik ben niet echt eennechte gamer. Maar ga zooooo erg de ps4 van mn vriend innemen als Hogwarts Legacy uitkomt.
Vroeger vooral de eerste HP spellen gespeeld met mn broertje. Zo leuk​:slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Ik ben de afgelopen week dus helemaal verslaafd geraakt aan minecraft :joy:. Vond het altijd te lelijk en saai om te beginnen maar ik vond een supermooi modpack en Japans retexture set en nu ziet het er dus zo uit

Ipv zo

8 likes

Maar komen dan die creepers ook de boel verneuken of speel je sandboxdinges?

Je kan het in survival mode of creative mode spelen. Maar… De creepers hebben roze bowties :joy:

en de zombies hebben vet snoezige koppies en blauw witte zwembroekjes aan

6 likes

Als ze dat nou ook hadden gedaan bij The Walking Dead dan was het helemaal een comedy geworden. :joy:

1 like

Zijn er ff’ers die among us spelen? :smiley:

Mijn Mario game is er nog niet :sob:

Nou we hebben Spiritfarer uit en damn wat een mooi spel maar we (mijn vriend en ik) zaten beiden tranen met tuiten te janken soms.

Better pack your lunch you’re going on a feels trip.

4 likes

Ik heb ‘m twee weken geleden gekocht en heb het twee uurtjes gespeeld ofzo, maar kwam er niet helemaal in. Moet het volgens jou dus nog wel even proberen?

Ja! Het begin is een beetje langzaam en je kan nog niet zo veel maar het bouwt goed op. Ik was vooral onder de indruk van de spirit karakters die op je boot komen te wonen totdat ze er klaar voor zijn om naar de Everdoor te gaan. Ik vond ze niet allemaal leuk ofzo maar dat vond ik ook wel weer goed van het spel, dat niet alle mensen aardig zijn haha.

2 likes

Ik heb pijn aan dat stuk tussen m’n duim en wijsvinger omdat ik te veel stardew valley heb gespeeld met m’n controller :nerd_face:

2 likes

Zooo dan heb je heel veel en lang achter elkaar gespeeld! Doe je een challenge op het moment?

Het valt opzich mee. Ik heb gisteravond 3 uren achter elkaar gespeeld en vandaag 2 ongeveer. Maar ik speelde het altijd met de controller van de switch en die is wat kleiner. Ik speel het nu met een xbox controller op de pc, maar die controller is groter. Moet er gewoon even aan wennen denk ik haha.

Edit: ik heb hem al eens in wjekw foto geplaatst, maar vind hem zo leuk dus hier ook nog even:

Samenvatting

4 likes

Shit, ik heb m’n vriend ook een huisje op m’n animal crossing eiland neer laten zetten en nu wil hij ook steeds spelen en de hele layout veranderen. Wat heb ik gedaan? :sweat_smile::joy: (echt stom dat je met een ander account hetzelfde eiland moet delen).

Ja! Leuk spelletje om met vrienden te doen vind ik

1 like