Gametopic

Gisteren met 3 vriendinnen Overcooked gespeeld, het was zo gezellig! Ik game vaker maar mijn vriendinnen eigenlijk nooit maar ze waren helemaal enthousiast!

1 like

Er zijn echt heel veel leuke spellen voor op de Mac. Je kunt ook Steam installeren en kijken wat voor spellen er daar allemaal te koop zijn, daar staat ook altijd duidelijk aangegeven welke voor Mac beschikbaar zijn.

1 like

Jaa ik zou net hetzelfde typen, filter op Steam bij MAC OS en er zit van alles tussen.

1 like

https://store.steampowered.com/macos#p=0&tab=TopSellers

Alles wat er voor MacOS is, op steam :slight_smile:

1 like

Maja waar hou je dan van? Stardew, Rimworld, Terraria, Oxygen not included zijn allemaal leuk maar je moet er van houden?

1 like

Haha sorry het is nogal moeilijk om tips te geven als je niet weet naar wat voor game iemand op zoek is. Beetje hetzelfde als een serie of boek aanraden, de keuze is reuze! :stuck_out_tongue: Wat voor games speel je normaal? Wat voor graphics vind je mooi? Vind je het belangrijk dat er een goed verhaal in zit? Of puzzels? Of spannende elementen?

Ik wil je van alles wel aanraden maar ik moet wel een beetje weten wat je leuk vindt.

2 likes

Ik heb gister Factorio gekocht! Twijfelde al zo lang. Heb het gister maar een uurtje kunnen spelen, dus vanavond lekker verder :grin:

Heeft iemand Snipperclips voor de switch?
Is het wat?

Ja heb ik! Ik vind het heel leuk, vooral met vrienden!

1 like

Ja heel leuk om met z’n 2en te spelen! Ik had toen eerst een demo gedownload via de e-store, zo kun je het alvast uitproberen en kijken of het wat is voor je

1 like

@Blonde thanks voor jullie reacties!
Ik ga hem bestellen :smile:

https://tweakers.net/nieuws/172280/warner-bros-werkt-aan-harry-potter-rpg-hogwarts-legacy-voor-consoles-en-pc.html

Ohhhh ik ben zo hyped :heart_eyes: Dit is echt mijn droom. Ik vind de trailer er leuk uit zien!

8 likes

Omg ik wil dit!!

1 like

Vind het wel echt extreem jammer en lelijk dat de PS5 deels wit is. Wil gewoon helemaal zwart, anders staat dat vet lelijk in m’n huiskamer

Wellicht even contact opnemen met een Intertoys of gamemania in de buurt? (of een nedgame?)
Bij mij staat die sinds gisteren op verzonden bij GameMania, net even gekeken maar lijkt er op dat die toch morgen komt. Ben nu overigens bezig met Paper Mario King, vind het wel grappig! Wel jammer dat de battles eigenlijk vrijwel hetzelfde zijn.

@LizzyBennet echt he, vind het zelf nog steeds op een stormtrooper lijken.

1 like

BOL heeft de preorder live en heb hem besteld! Mijn leven is gespaard gebleven.

Ik hoop echt dat hij ook voor de ps4 is, maar de berichten die ik zie zijn erg wisselend.

Ik dacht te hebben gelezen op tweakers van wel, maar zo niet, dan is het een goed excuus om de ps5 te kopen :grin:

1 like

Als dat zo is, wil ik 'm ook! mijn vriend heeft dit jaar een PS4 gekocht, maar dan ga ik die opeisen voor dit spel haha.

1 like

Ik las van wel! https://hogwartslegacy.warnerbrosgames.com/ hier staat PS4 bij en een check online staat ook overal PS4 bij en waarschijnlijk ook PC.

Ben heel benieuwd naar dit spel!

1 like