Gametopic

Je bent geweldig! Dankje voor de link, ik heb 'm nu besteld. Er stond bij dat het om een card ging, dus ik ga er ook vanuit dat het de fysieke versie is.

1 like

Hoop ook echt dat ze dat met de oude zelfs gaan doen :heart:

1 like

Graag gedaan! Ik zag dat je hem via bol niet zomaar kan vinden inderdaad, was hier via een artikel op terecht gekomen.

1 like

Ik heb een ps3 gekocht…m’n eerste spelcomputer sinds het uitkomen van de Wii!

Ik ben echt een kneus wb gamen dus ik duik in m’n holletje en ga eens uitvogelen hoe alles moet :yum:

2 likes

Hoi! Ik kan je geloof ik geen berichtje sturen, maar heb je professor Layton nog?

Wel heel tof! Mag ik vragen waarom je met ps3 bent begonnen? Gezien de nieuwe op de loer ligt en de PS4 miss ondertussen ook goedkoper word?

Ik heb echt al twee weken enorme Stardew valley cravings. Binnenkort komt update 1.5 uit, dus ik denk dat ik tot die tijd wacht. Heb sinds 1.3 eigenlijk al niet meer gespeeld.

Gisteren Mario paper king binnen gekregen. Denk dat ik die vanavond eens aan slinger!

Ik ook!! Ik ga ook wachten tot 1.5, is volgens mij best wel een grote update. Ik denk dat ik een Forest Farm ga doen :grin:. Welke layout gebruik jij meestal?

1 like

Omdat er een blu-ray speler op zit :sweat_smile:

1 like

Al die games zijn toch sowieso Blu-ray? Ik speel ook weleens Blu-ray (serie/film) af op de PS4 van mijn vriend :smile:

Looooooove Forest Farm. ik pak of Forest farm of de basic. Maar meestal eigenlijk de basic vanwege de ruimte. Als ik de tweet zo zag, dan word het weer veel belovend met extra content.

Voor films :wink:

Ja, dat begreep ik haha, maar daarom zei ik dus ook dat ik weleens een film/serie kijk (Blu-ray disc) op de PS4!

Ohhh :innocent:
Sorry niet wakker denk ik :yawning_face:
Heb ook net een nieuwe tv dus ben helemaal heppie met alles

1 like

Prequel van Botw in vorm van hyrule warriors! Komt in november uit.

Volgens mij is er meer keuze voor Mac dan vroeger! Wat voor soort games vind je leuk?

Iemand nog tips waar ik super Mario 3D all stars kan scoren?

Is dreamland.be een legit website?

Ze hebben grote fysieke winkels in België. Zou geen problemen mogen geven.

Heb net ontdekt dat ze alleen naar België zenden. Woon in Nederland. Dus dat is toch geen optie voor mij, helaas. Thanks voor je snelle reactie.

1 like

Ik heb het geprobeert (gratis met Playstation +) en ik vind het een grappig spel, vooral als je het met anderen speelt!

Ik ben er wel echt super slecht in dus na een uurtje vond ik het niet zo leuk meer haha, ik kon alleen maar toekijken naar hoe mijn vrienden het deden omdat ik in de eerste ronde elke keer weer de sjaak was. Ben er nu wel achter dat ik echt een kneus ben in platformers. :stuck_out_tongue:

Stardew is voor Mac ook. leuk spel en houd je uren zoet!

2 likes