Ken ik beide nog niet! Thanks voor de tips
haha leuk man ik spot @Quinn @Kurisu @Autumn @Teemo @Nautilus
weten jullie dat van elkaar? @Quinn kan ik me nog voorstellen dat dat gewoon vanuit iets ander komt haha
hey gurl heeeey <3
Speelt er nog iemand Destiny 2 op PS4? Forsaken DLC is best wel nice hoor!
Haha ja ik had het ook al gezien! Allemaal lol referenties hierzo haha <3
Haha ja ik zag het ook al een tijdje! Voelde al een band met de rest;p Dacht alleen dat @Nautilus geen lol referentie was? Omdat het ook weekdieren zijn zoals op haar plaatje
ik vind het vooral krom dat ze deze service meer dan een jaar gratis hebben aangeboden en nu pas betalend gaan maken
Ik vind de kosten van ps plus een beetje achterlijk, maar geen idee hoeveel het uberhaupt kost of hoeveel winst ze erop maken.
Vraag me wel af, wanneer mijn vriend en ik gaan samenwonen hebben we twee ps4’s die we hoogstwaarschijnlijk allebei aan gaan sluiten. Of we dan ook twee keer een ps plus abonnement moeten gaan nemen.
Niet dat we ooit samen spelen want we hebben echt een totaal andere smaak in games en shooters zijn met hem niet leuk haha :’)
Ja zoals ik het begreep kan je niet manueel kopies maken van je bestanden op de Switch zoals bij PS4 en XBOX wel gaat? Zulke dingen vind ik dan echt krom omdat het aanvoelt alsof ze je verplichten om dit te gebruiken voor je save files als dat iets is wat je belangrijk vindt (voor veel mensen wel). Blijkbaar wordt je account ook direct verwijderd als je even niet betaald? Bij PS+ bewaren ze je saves nog 6 maanden zoals ik het begreep.
Ik gebruik zulke services zelf eigenlijk nooit, heb er geen nood aan ook vooral omdat ik niet into online spellen ben maar ik heb wel begrepen dat deze “services” echt belachelijk veel geld op brengen. Ik dacht dat het rond de 40% van Sony’s omzet was zelfs maar ik moet die publicatie terug zoeken.
Omg jongens ik vind BOTW zó leuk, ik zou er bijna een paar vakantiedagen voor opnemen
Ik speel eindelijk God of War. Tot nu toe vind ik hem tof!
Ik kwam deze game net tegen! Geen idee waar het over gaat maar die art style is LEUK!
Ja dat zat er aan te komen. Stelletje…
HEEFT IEMAND DE NIEUWE TOMB RAIDER AL
ik wil m zo graag! Maar ik mot deel 2 nog spelen, die heb ik “bewaard” zodat ik zou kunnen wachten met deel 3 haha.
ben ik de enige die dat doet? Dat je zo uit kijkt naar iets, zoals een spel en het dan bewaart omdat je het maar 1x voor het eerst kan spelen en het dus moet gebeuren op het perfecte moment? En het dan dus nooit speelt haha.
Ik doe het in ieder geval niet haha. Speel wel vaak een vorige game dan nog een keer eerst maar kon 1&2 niet vinden dus al bezig met 3. Hij is goed!!
Oh leuk!
Ja haha! Zo stom eigenlijk! Ik ga vanavond maar even gamen!
ik wil sims 2 weer spelen
ik heb al die uitbreidingen enzo ergens bij mijn ouders liggen maar ik wil het nuuu
iemand een goede download tip ofzo? ;p
Ik heb stukjes van de gameplay gezien (van Pewdiepie lol) en het lijkt mij ook echt leuk!
Speelt iemand hier Stardew Valley? Is het leuk?