Ik heb zelf een paar jaar terug via marktplaats ook een gameboy colour gekocht en wat losse spellen daarbij. Heb toen ook bij een aantal de batterijen moeten vervangen maar dat is echt heel simpel om te doen en je kan de batterijen op best veel plekken kopen! Zou het gewoon even melden bij degene met dat bod dat hij de batterij eventueel moet vervangen
Oh dit is eigenlijk niet echt antwoord op je vraag zou niet goed weten wat je er nu voor kan vragen
@WODKA hello its me, kiezeltje in een vorig forum leven . Hoe vind je de spellen die je toen overgekocht hebt?
Hahaha toch bedankt voor je antwoord. Ik ga denk ik zelf de batterij vervangen. Zag er niet zo ingewikkeld uit en dan kunnen eventuele kopers niet moeilijk gaan doen (hoop ik… mensen op mp kunnen zo moeilijk doen).
Zou ook even prijzen vergelijken op mp! Ik weer dat sommige Pokémon spellen voor meer verkocht worden dan andere
Ja dat zag ik! Crystal is geloof ik het minst waard, maar ik wil er 4 in 1x verkopen dan ben ik er sneller vanaf
OMG ja vond ze super tof! Heb daarna ook nog die Detroit become human gekocht en uitgespeeld en er zijn nu weinig vergelijkbare spellen meer Super jammer want was helemaal fan
Ik heb dat horror spel maar 10 minuten gespeeld, had toen al iemand vermoord en vond het lugubere niet zo eng maar er zaten echt zo veel schrik momenten in het spel. Gewoon een dom konijn dat over kwam rennen ofzo dus ik ben er mee gestopt hahaha.
Detroit heb ik de hele gameplay van gevolgd op Youtube en dat spel lijkt me zo tof!
Heb je een switch? In de eshop staan nog een paar playable dramas!
Gaat iemand deze spelen? De nieuwe Life is Strange:
Yesssss als mijn laptop het aan kan. Die Captain Spirit demo van laatst trok ‘ie amper ö
sites als kinguin moet je mee oppassen, is vooral door credit card fraude draaiende en je licentie kan dus heel snel ingetrokken worden
Je hoeft geen tv te hebben om met de switch te spelen toch? Het is natuurlijk niet ideaal, maar je kan wel al even vooruit tot je een oplossing vindt
Ja ik! Ik vond life is strange en Life is strange: before the storm beide heel leuk. Ik zat helemaal in het verhaal, alsof ik een boek las. ️
Jammer maar begrijpelijk! Ik ga met broer en vrienden samenleggen om online te kunnen gaan indien de mogelijkheid er is…
Nee, wel Civ 5! Die schijnt veel leuker te zijn dan 6, als je de reviews mag geloven
Ik vind het altijd zo moeilijk om leuke spellen te vinden op Steam.
Wat ik nu heb:
Sims 4 (niet via steam)
Tropico 5
Civilization 5
Two Point Hospital
Ik hou dus vooral van strategie en/of simulatie games. Iemand nog tips :D?
Mijn vriend zweert bij Factorio en Prison Architect. Ik vind het allebei lelijke games maar hey
Thanks! Prison Architect heb ik wel eens op mn vriend zn account gespeeld. Wel leuk, maar net niet ofzo. Factorio ken ik nog niet!
Painscreek killing? Vond ‘m zelf te moeilijk maar misschien ben ik gewoon niet zo slim en te ongeduldig. Firewatch is ook heel mooi en leuk, maar moet je pc/laptop wel net trekken.