Iemand nog aanraders van uit de switch spellen met korting? Zit zelf te denken aan Go Vacation want die spellen geven me wii party vibes, vind het alleen jammer dat het er ook echt uitziet als een wii spel (alsin oudere graphics)
Ik heb een vraagje. Er is een spel op de PS4 waarbij je in de game keuzes moet maken, en aan de hand van jouw keuzes gaat de game verder. Ik weet alleen niet meer hoe de game heet. Had het hier ergens gelezen, maar kan het niet weer vinden. Help!
Life is strange?
Nee het was een andere
Of beyond two souls kan ook nog
Idd deze of van dezelfde makers
Beyond Two Souls
Of
Heavy Rain
Allemaal zelfde idee
Het was inderdaad detroid becomd human zoals @Denna zei!
Maar ik heb jouw suggesties ook opgeslagen. Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een game om samen te doen. Nu nog eentje kiezen
Weet iemand of je op de switch ook een spel kan kopen in de eshop maar dan wacht met downloaden? Wil iets kopen in de sale maar heb niet zoveel ruimte meer dus wil het dan eigenlijk pas installeren als ik een sd heb besteld
Als je die games leuk vindt, zijn Until Dawn en Man of Medan ook nog aanraders. Zijn ook van die Buttterfly effect games waarbij je keuzes invloed hebben.
Weet even niet meer of die samen konden, maar anders geven wij de controller gewoon door
Wij hebben sinds deze week de PS4, en ik ben op zoek naar een game om te spelen. Maar het aanbod is zo groot dat ik niet echt weet waar ik moet beginnen, en veel games zien er te “intimiderend” uit . Iemand een idee op basis van mijn (beperkte) ervaring?
Vroeger speelde ik graag van die gratis MMORPGs zoals Flyff, Maplestory, en Luna. Op de xbox heb ik veel Skyrim gespeeld, en Borderlands samen met mijn vriend. Ik vind het bouwen van een character met skills, items, verschillende classes, quests, etc leuk. Verder heb ik me ook uren vermaakt met Pokémon en alles van Professor Layton, ook wat meer toegankelijke spellen.
Ok dus ik denk dat alles RPG wel veilig is om aan je voor te stellen!
Fallout 4 (NIET 76!)
Outerworlds
Kingdomhearts
Red Dead Redemption 2
Allemaal wel grote/ “intimiderende” games, maar geloof me. Als je er even inzit vergeet je dat alles ;)! Deze zijn ook allemaal wel met korting te scoren zodat het niet direct een grote investering is voor je eerste game om te spelen!
Ik heb zoveel aanraders voor de PS4 haha, maar ik hou het even hierbij omdat je anders alsnog tussen een hele lijst moet kiezen
The witcher
Horizon Zero Dawn
Haha ik speel nu 76 en ik vind het niet zo slecht als verwacht. Het is bij lange na geen “echte” Fallout, maar ik vermaak me er best mee. Aangezien een nieuwe teso nog jaren duurt moet je toch wat, want Bethesda maakt voor mij wel echt hele toffe games.
The witcher!
FF kijken of er nog games bij zitten die misschien nog niet aangeraden zijn, verder sluit ik me aan bij Red Dead Redemption 2, De Witcher 3, Fallout 4, en Horizon Zero Dawn
Persona 5 vind je denk ik leuk! Een anime-stijl rpg die zich deels in Tokyo, deels in een soort fantasie “onderbewustzijn wereld” plaatsvind. Klinkt raar? Ja! Maar op een toffe manier!
Divinity Original Sin 2 Nog een turn-based RPG. Goed verhaal, vrolijke graphics, leuke karakters, hele leuke gameplay en je kan je eigen karakter maken en zo indelen als je zelf wilt. Je kan ook het hele spel samen met iemand anders spelen, lokaal of online. Topspel!
Journey is een prachtige ervaring, alleen voor de muziek zou ik dit spel al aanraden. Het is wat een bijzonder spel in de zin van dat er geen vijanden zijn en je niet dood kan gaan, maar het is geen moment saai of te rustig imo. Het is geen lang spel, je speelt het in een paar uur uit, maar ik speel hem om de zoveel tijd weer en het is elke keer even mooi en ontroerend.
Dragon Age Inquisition is ook een super leuke RPG! Niet turn-based maar je kan hem pauzeren om wat tactischer te spelen en de karakters en het verhaal zijn meeslepend. Ik heb het meerdere keren uitgespeeld! Vooral leuk voor gamers die zich graag investeren in het opbouwen van vriendschappen en romances, dat is een groot aspect van het spel.
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch is een Ghibli stijl RPG game die er super cute uit ziet. Om heel eerlijk te zijn heb ik hem zelf niet veel gespeeld maar ik had hem destijds aangeraden aan mijn zus omdat ze een spel wilde die er niet “zo grauw uit zag en vrolijke kleuren had” en ze is er helemaal verknocht aan. Het verhaal is kennelijk een beetje simpel maar de gameplay is leuk en de wereld zit goed in elkaar.
Bloodborne past niet helemaal in de rest van dit straatje maar is mijn persoonlijke favoriet. Het is een horror action-rpg en ik heb hem heel lang niet gespeeld omdat ik dacht dat het te “moeilijk” zou zijn omdat het een Fromsoft game is (Makers van oa Dark Souls) maar man het is zo goed. De duistere sfeer, niet weten en gissen naar wat er aan de hand is, de Lovecraftian ondertoon. Fucking love it. Ja je gaat snel dood, vooral in het begin, maar je krijgt snel door dat het er gewoon bij hoort en ik vond het niet frustrerend. En het voelt ZO goed wanneer je een moeilijk stuk voltooid hebt of een eindbaas eindelijk verslaat. Kan ook in multiplayer!
Wow bedankt voor de antwoorden allemaal! Ik ga ze nu allemaal even opzoeken en heb echt zin om dit weekend ergens mee te beginnen
Persona 5 had mijn aandacht trouwens ook al getrokken, die kan ik binnenkort van iemand lenen. Bloodborne zat bij de PS4 (corona-miskoop van iemand overgekocht). De sfeer lijkt me inderdaad heel cool, maar ik had al gelezen dat hij moeilijker is, dus misschien niet zo geschikt om mee te beginnen.
Ghost of Tsushima is ook een mooi spel (ik speel zelf niet, maar ik kijk tussendoor mee met mijn vriend).
76 is ondertussen aardig gepatcht ook. Dus het kan inderdaad alweer een stuk beter zijn dan toen bij launch. Mijn vriend die is echt tot op het bot fallout fan. maar die is met 76 nog nooit zo teleurgesteld geweest.
@LeviOHsa oo wat een mooi overzicht zo!
Ja in het begin was het echt dramatisch, er waren niet eens NPC’s, dus dan is het ook lastig om een verhaal over te brengen. Ik vermaak me er nu wel mee, het is nog steeds niet heel hoogdravend, maar voor nu gewoon prima.
Ik heb laatst de game pass genomen, dus ik moet ook even kijken wat daar allemaal in staat. Kan ik weer aan wat anders beginnen!
Ik snap dus echt geen bal van Journey?! Zooooveel lovende kritieken maar wtf