Gametopic

Heb het gespeeld bij mijn zus, die is er verslaafd aan. Je kan het namelijk samen spelen wat erg leuk is. Ik vond het wel leuk maar wel heel druk en chaotisch.
Je hebt wel super leuke cut scenes tussendoor. Dat vond ik het leukst haha

1 like

Aanrader en nu gratis als je PS+ hebt: fall guys

1 like

Hele leuke game inderdaad!

Ja echt heel leuk deze :joy:

Over 2 dagen komt dit spel uit. Mijn vriend is zo enthousiast, die vind ik de komende tijd alleen nog achter zā€™n pc denk ikšŸ¤£ ben bijna geneigd om een game laptop te kopen om mee te kunnen doen.

2 likes

Ik zou het niet doen, en door sparen voor de ps5

1 like

100 euro voor een PS4 vind ik niet gek, of het het geld nog waard is hangt een beetje van jezelf af. Rockstar (uitgever van rdr en gta) gaat binnenkort geen nieuwe games uitbrengen. Gta 6 is de eerstvolgende game, maar nog in early development, dus dat gaat zeker nog een tijd duren. Als jij je nog een tijd denkt te vermaken met rdr2 en gta zou ik denken waarom niet. Er zijn nog een hoop knappe games voor de PS4, dus ik vind het geen weggegooid geld.

De nieuwe console zal ongeveer 500 euro gaan kosten, dat moet je er maar net voor over hebben. En als jouw favo games dan binnenkort niet nieuw verschijnen, kun je net zo goed nog even door met een ouder model.

3 likes

Wil even kwijt dat Last of us 2 echt zo fantastisch en heftig en meeslepend is :scream:

Ben bijna op het einde en het is wel echt goed gemaakt! Iemand anders ook mee bezig of al klaar?

1 like

Voor de zekerheid in een spoiler:

Samenvatting

Wij (speel samen met mijn vriend namelijk) zijn nog steeds bezig. Nu wel al een tijdje geleden, maar we komen er een beetje moeilijk doorheen. In het begin vonden we het supertof en zaten we er helemaal in, maar dat is jammer genoeg een stuk minder geworden. Het is inderdaad wel echt heel mooi gemaakt hoor, veel oog voor detail. Alleen dat meeslepende herken ik na de eerste hoofdstukken niet meer zo.

1 like

Halverwege krijgt het spel wel weer een twist! Wellicht even doorspelen haha?

Haha ik denk dat we de twist waar jij op doelt al gehad hebbenā€¦

Maar we gaan hem sowieso wel uitspelen hoor, alleen het duurt wat langer :joy:

Samenvatting

Zijn ergens bij Seattle Day 2 (Abby)

1 like

Haha ja idd!

Daar duurde het me soms ook wel lang op sommige momenten maar alsnog geweldig haha. Ik ben nu bij day 3

Overigensā€¦ hebben jullie gezien HOE MOOI horizon 2 wordt?!

Is toch niet normaal mooi

4 likes

Ik hoop zoooo erg dat Fall Guys naar de Switch komt

2 likes

Was even toe aan een nieuw spel dus had Apex Legends gedownload, maar snap er helemaal niks vanšŸ˜… en dan doe ik zoā€™n tutorial met welke knop wat doet en ben ik het na de tutorial alweer vergeten

Last of us 2 uitgespeeldā€¦ echt waanzinnig goed. Ergens heb ik een vermoeden dat er best wel eens een deel 3 kan komenā€¦

Nu heb ik RDR2 besteld, eens kijken wat ik daarvan vind!

Also lol:

10 likes

Mijn vriend is volgende week jarig en ik heb een PS4 voor hem gekocht, maar ik ben zelf net zo excited. Vroeger speelden wij veel co-op games op de Xbox 360, vond dat altijd zo gezellig! Nu heeft hij een gamepc en daar ga je toch niet zo snel met zā€™n tweeĆ«n achter zitten. Kan niet wachten tot hij zā€™n cadeautje uitpakt en we lekker Borderlands kunnen spelen :joy:

2 likes

Speelt iemand hier ook Littlewood? Is een nieuw spel.

Als je Stardew Valley en Animal Crossing leuk vindt, zul je dit spel ook leuk vinden denk ik! :grin:

4 likes

Heb deze even opgezocht want Animal Crossing en Stardew Valley zijn de enige spellen die op mā€™n switch heb :joy: Klinkt als een spel voor mij haha.
Ennn het ziet er zo cute uit! De poppetjes laten me denken aan de poppetjes van PokƩmon vroeger op de Nintendo DS. En je kunt huisdiertjes kopen :pleading_face:
Weet jij toevallig of het spel verkrijgbaar is voor de switch?

Ik weet wel dat ze bezig waren/zijn om hem ook op de Switch te releasen, maar geen idee of dat inmiddels al zo is, sorry! Is inderdaad wel een ideaal spel voor de Switch. Ik speel het zelf op de pc met een controller

Ah dankje! Leek mij idd heel leuk om op de switch te spelen. Die pak ik ook wat sneller dan mijn ā€˜gameā€™ laptop haha. Ik zal het eens in de gaten houden

1 like