Gametopic

Geeft niks toch, ik ken eigenlijk best veel mensen die er de lol niet van snappen haha, ik denk dat het een marmite game is! Mensen vinden het of helemaal geweldig of snappen niet wat er leuk aan is.

2 likes

Om heel eerlijk te zijn is iedereen in het begin slecht in Bloodborne! Het heeft een unieke speelwijze en je wordt in het begin keihard afgemaakt totdat er iets klikt en je het “snapt”. Moeilijk uit te leggen maar een goed gevoel wanneer je het speelt.

Ik was echt geintimideerd omdat ik van nature meer een turn-based RPG speler ben die nooit een spel op de hoogste moeilijkheidsgraad zet en iedereen het erover had dat dit soort spellen zo moeilijk zijn maar het is eigenlijk niet moeilijk, het is vloeiend en eerlijk en je moet er ff inkomen en accepteren dat je het scherm “You Died” vaak gaat zien en dat dat niet erg is haha.

1 like

Dit klinkt als precies iets waardoor ik al snel zou afhaken eerlijk gezegd :sweat_smile: Wel zonde, want waarschijnlijk is het heel leuk als je er een beetje in zit. Maar goed, ik heb hem toch liggen, dus het is een kleine moeite om hem gewoon een keer te proberen.

1 like

Haha fair enough! Er zijn ook zat games om uit te proberen. :stuck_out_tongue: Heb je ook Playstation Plus? Vind het echt een aanrader, niet alleen voor de online functies maar er zijn vaak kortingen in de online store voor Plus members en je krijgt elke maand 2 gratis games! En niet lullige games ofzo maar die goede scores hebben.

Heeft iemand nog tips voor leuke spellen voor op de Switch?

Ik heb al de ‘standaard’ mario spellen, donkey kong, zelda, stardew valley. Het liefst een spel die je in je eentje kunt spelen, dus niet Overcooked oid!

Nog niet, maar ik denk wel dat ik het ga nemen. Leuke manier om veel verschillende games uit te proberen!

1 like

Oh top zo’n lijstje, dankjewel! :heart:

Behalve Harvest Moon en Pokemon ken ik ze allemaal nog niet, vanavond na werk direct even kijken :grin:

1 like

Ben het eens met het lijstje van @Denna maar wil ook nog toevoegen:

Dragon Quest 11 --> echt een heerlijke game, ben 'm nu nog een keer aan t spelen. De Switch heeft de meest complete editie met alle toevoegingen etc.

2 likes

Ik ben al een dikke week verknocht aan dit spel, Spiritfarer, ik speel het op mijn laptop via Steam. Echt even geleden dat ik nog zo toegewijd was aan een management-spel en echt benieuwd naar wat er nu weer te ontdekken valt.

5 likes

Oo dit spel is volgens mij echt een hype ook op het moment! Heel veel mensen op twitch spelen het ook. Ben zo bang dat als ik het koop weer verslaafd raak en alles weer aan de kant gooi hahaa.

3 likes

Ik speel hem samen! Kan volgens mij ook prima alleen, als je co-op speelt is player 1 het hoofdkarakter en player 2 de kat haha. De kat kan bijna alles wat Stella (het hoofdpersoon) kan doen maar kan niet quests voltooien of starten. Wij zijn ongeveer 5 uur bezig en het is tot nu toe een mooi chill spel met veel te doen!

3 likes

Ik speel het in mijn eentje en vind dat eigenlijk wel leuk want ik wil kiezen wat ik wanneer doe. @SoonSoonThings het werkt wel lichtelijk verslavend, maar je wordt gewoon zo benieuwd naar wat je allemaal wel of niet kan doen.

2 likes

Ooh ik speel dit nu ook een week, iets langer misschien? Het is echt verslavend en ook zo mooi. Echt een aanrader.

Ik speel het zelf op de switch lite, dat werkt ook heel fijn.

1 like

Oh ik twijfel heel erg om het voor de switch te kopen! Is het niet te eentonig?

Heb afgelopen tijd een game-dip gehad, combi van de warmte en nergens zin in hebben. Ik kon voor mijn gevoel niks anders meer doen in WoW dan grinden voor achievements en mounts/pets, echt typisch zo’n dipje voor een nieuwe expansion.

Maaaarrrr inmiddels ben ik helemaal verslaafd geraakt aan Stardew Valley, lekker op de Switch zodat ik het overal en nergens kan spelen. Daarnaast op de pc begonnen met Assassins Creed Origins, Overwatch weer opgepakt en tussendoor wat games Fall Guys :grin: Heerlijk hoe je zin om te gamen altijd toch weer terugkomt.

5 likes

Ik vind fall guys zo droog maar wel vermakelijk.
Wel jammer dat je niet split screen kan spelen, alleen online samen.

1 like

Ja, het is wel geinig. Alleen wel jammer dat je lang moet wachten als je al vroeg af gaat en de rest van je team niet - wat bij mij nogal vaak gebeurt :joy:

2 likes

Heeft iemand eigenlijk Paper Mario al gespeeld? Wat vind je er van etc :slight_smile: ? Of is er al iemand die hem misschien weg doet? :innocent:

@Andreya oeee ik wist niet dat die er al voor de switch was! Dat maakt het een stuk interessanter.

Op basis van de adviezen hier heb ik Kingdom Hearts III en Horizon Zero Dawn gekocht. Nu met Kingdom Hearts begonnen en ik vind de gameplay heel leuk! Het is wel duidelijk dat je de eerdere delen had moeten spelen om de characters en het verhaal te volgen, daar is voor mij nu geen touw aan vast te knopen :sweat_smile:

3 likes

Je bent kennelijk niet de enige! :stuck_out_tongue:

1 like