Ik heb sinds een paar dagen Zelda BOTW op de switch, but i’m impressed! Zoveel te doen, zo’n grote wereld
Stardew valley! Sowieso een must op je switch en maar 15 euro.
Jaaa love Zelda BOTW
Heb het vrijdagavond soort van uitgespeeld en heb er echt veel uren in zitten. Echt een prachtige game waar je je helemaal in kunt verliezen.
Die Ringfit is zo’n goede aankoop geweest haha. Doe het elke dag een half uurtje tot een uurtje (komt neer op ongeveer 20 - 40 minuten effectieve lichaamsbeweging per dag) en ik merk echt verschil. Ik HAAT sporten, ben motorisch gestoord (dit is geen grap) maar dit zorgt er toch voor dat ik elke dag even goed zweet en beweeg. Zeker met het thuiswerken merkte ik dat mijn conditie zo slecht was. Ik doe het nu ongeveer een maand (af en toe sla ik een dag over, bijvoorbeeld toen ik ongesteld was of een kater had) en ik merk echt al verschil! Ik heb ineens een beetje spierballen gekregen in mijn armen (nooooit gehad) en ik heb ineens een beetje buikspieren haha. Ik weeg mezelf niet (doe het ook niet om af te vallen) maar ik merk op verschillende plekken op mijn lichaam echt een beetje verschil.
Wow echt doorzettingsvermogen! Knap ook zo elke dag. Ik heb het iets van 6 keer gedaan en nu verveelt het me inneens (wat ik meestal heb met sporten en zulke dingen). Dan baal ik wel weer van mezelf want zo wordt ik natuurlijk noooiit zo’n perfecte fitgirl
Nou ik ben ook echt verre van fitgirl hoor hahah omg. Ben allang blij dat ik nu een laagdrempelige manier heb gevonden om te bewegen!
Ik ben Eastshade nu al voor de derde keer in een jaar aan het uitspelen en ik ben nog steeds echt verliefd op dat spel
Ik weet niet of iedereen dezelfde aanbiedingen krijgt in de Nintendo Store, maar ik heb net Rayman voor de switch gekocht voor een tientje ipv 40 euro. Duuusss tip als je deze nog wilt kopen
Geen idee of het leuk is maar ik heb net voor €20 Lego Harry Potter Jaar 1-7 gekocht voor de Switch. Is nu net klaar met downloaden
Oeh laat even weten hoe die bevalt!
Die PC spellen waren vroeger zo leuk, maar kan ik nu niet meer spelen op mijn laptop helaas…
Ik heb volgens mij vorig jaar nog de 3e gespeeld op mn pc, was echt leuk weer! Dacht er heel toevallig vanmiddag nog aan om de 2e ook weer te gaan doen.
Ik heb Assassin’s Creed Odyssey gekocht! De eerste keer dat ik een AC spel heb, kan ik kijken of ik het leuk vind voor als Valhalla uitkomt.
Tot nu toe een goede aankoop! Hele leuke humor en denk dat er best veel speeluren in zitten dus voor 20 euro echt een prima prijs!
Deze is wel leuk maar ik ben bij 3 ofzo afgehaakt omdat het telkens hetzelde idee was per jaar.
Ooh ja dat kan ik me dan inderdaad wel weer voorstellen, haha. Ik heb nu jaar 1 nog lang niet uitgespeeld maar na een tijdje zal het inderdaad wel eentonig worden.
Een beetje late to the party, maar ik ben begonnen aan Fallout 76! Vind het tot nu toe best tof en de quests zijn ook interessant en afwisselend, alleen jammer dat er nooit zo heel veel spelers online zijn.
Heeft iemand hier Paper Mario voor de switch? Twijfel tussen deze en Odyssey
Ik heb geen Paper Mario, maar vond Mario Odyssey wel echt een aanrader voor uren speelplezier.
Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal omdat ik alleen odyssey heb, maar dat is inderdaad een heel tof spel! En wellicht ook wat goedkoper te verkrijgen via marktplaats bijv?
@Meghan @Kees heb vandaag Mario Odyssey gekocht en is inderdaad echt een heel leuk spel! Heel verslavend ook haha
Zijn hier mensen die de Harry Potter game spelen op de Switch? Is dit een aanrader?