Gametopic

Ben echt zo genieten weer van Story of Seasons: Friends of Mineral Town. :heart_eyes: Heb ik vroeger echt zo veel gespeeld.

2 likes

Is het wat? Of is het een teleurstelling?

1 like

Nou ze zegt dat ze aan het genieten is dus denk dat het niet teleurstellend is haha.

1 like

Naja gezien de games van Harvest moon afgelopen jaren ben ik nu benieuwd of het echt wat is. :speak_no_evil:

1 like

Het is gewoon echt weer FoMT en megaleuk :star_struck: minpuntje wel dat de vriendschappen en de bachelors en zo wel heel makkelijk zijn, zit nu eind Spring en heb al een blauw hartje met iemand. Dat is jammer, verder is het toooop. Er zijn kleine verschillen met de GBA versie maar als je die veel hebt gespeeld raad ik 'm zeer zeker aan!

2 likes

Ik vind het een beetje eentonig, heb hem zelf al weken niet meer gespeeld. Echt een prachtig spel hoor, maar de gameplay is voor mij niet afwisselend genoeg

1 like

Ben een beetje klaar met AC en heb nu Zelda: Breath of the Wild besteld.
Ik ben helemaal niet zo een gamer, alleen de categorie Sims en Rollercoaster gespeeld vroeger, dus hoop dat het een beetje kan boeien. Reviews zijn zo mega positief dat ik het wel aandurf.

1 like

ooo BOTW is zo tof. Ben zelf een tijdje geleden er mee begonnen (moet het weer eens oppakken). Ben zelf ook een simmer enzo was ook heel bang om er aan te beginnen maar het is echt mooi en leuk! Ik vind het ook hilarisch op hoeveel domme manieren ik ook dood kan gaan

Aaaah leuk! Doordat iedereen zo enthousiast over het spel is krijg ik er ook echt helemaal zin in!

Enige wat ik de laatste jaren nog heb gespeeld was Uncharted, maar daar was ik nou ook niet bepaald een topper in dus we zullen het zien.

Ik heb precies hetzelfde! BOTW staat nog netjes op me te wachten in de doos op mijn slaapkamer, maar heb ook nog nooit eerder dit soort spelletjes gespeeld. Ja het eerste kwartier van the Witcher, moet ik ook nog verder mee spelen :grimacing: Ben ook heel benieuwd, dus als jij een eerste indruk gaat delen ben ik daar nieuwsgierig naar

1 like

Ik vind BOTW echt geweldig! Ik had wel dat ik sommige dingen niet snapte omdat ik nooit een Zelda of uberhaupt een open world game had gespeeld. Gelukkig hielpen mn vriendinnen met sommige puzzels. Maar je leert het snel, mocht ik je bang hebben gemaakt.

1 like

Ja ik heb het! Had het spel gelijk gekocht toen ie uitkwam en inmiddels heb ik er al zoā€™n 140 uur inzitten :flushed:.

Ik vind het heel leuk. Het is wel echt een spel wat ik dan een paar dagen/weken volop speel en dan ben ik er weer even klaar mee.

Maar je kunt er zoveel kanten mee op. Qua bouwen en designen word je enorm vrijgelaten. Dus als je dat leuk vindt, dan kan je je creativiteit er echt goed in kwijt.

Er zit wel een learning curve in het spel. In het begin moest ik echt even wennen aan de controls en welke mogelijkheden er allemaal zijn, maar als je het een tijdje speelt dan komt dat automatisch.

2 likes

Death Stranding is nu ook voor PC beschikbaar, via Steam, zag ik. We hebben Death Stranding op de PS4, maar ik ben niet zoā€™n console speler. Het enige wat me tegenhoudt is de prijs en het gegeven dat ik dan steeds de gamelaptop van mijn man moet jatten en dus niet lekker door kan gaan spelen.

(Of zelf een gamelaptop kopen van het zwaardere segmentā€¦)

2 likes

Er zit een Nintendo switch in ons winkelmandje. Wat zijn leuke spellen? Op de telefoon speel ik graag pokemon go en eerder hayday. En ā€˜vroegerā€™ op de gameconsoles van mā€™n broer spellen zoals Luigiā€™s mansion, crash bandicoot, Mario planet. Ik houd niet van vecht/schietspellen.

Ik zat te denken aan animal crossing en Zelda en verder?

1 like

Mario kart en Lets go Pikachu?

1 like

Mario Odyssey.

2 likes

Misschien vind je stardew valley ook wel leuk. Die is wel alleen als download te koop.

Luigiā€™s mansion is ook verkrijgbaar op de switch.

1 like

Story of seasons: friends of mineral town is de Harvest moon remake. Denk dat dat ook wel bevalt. Concerned ape heeft daar echt veel vandaan gehaald qua inspiratie voor Stardew.

Er zijn echt zoveel leuke spellen, ook steeds meer van andere devs dan Nintendo. De eshop staat echt zoooveeeel

1 like

Als je hem samen met iemand gaat gebruiken Overcooked! Die is in de eshop vaak in de aanbieding dus als je hem wilt zou ik daar op wachten.

1 like

Bedankt voor alle tips! Ik ga eens wat game trailers kijken! Vet dat Luigiā€™s mansion er ook is!
Ik koop hem samen met mijn vriend en we kunnen dus ook samen spellen spelen.
Ik wist ook niet dat er een e-shop was. Nu wil ik hem helemaal haha