Gametopic

Hahaha mijn flirtskills gingen ook de mist in met die eerste love interest, maar wat ze zei was ook echt een dikke cringe…

Oh gek met die herrie! Naja veel proberen en verschillende wapens ook proberen.

Ja ik probeer spoilers te vermijden. Vaak ben ik geneigd een beetje “hulp” te googelen als ik merk dat keuzes belangrijk zijn. Deed ik ook bij Witcher3 omdat ik per se een goed einde wilde. Maar wil dat dit keer echt niet doen denk ik!

1 like

Ja, dat is waar, niet te hard voor mezelf zijn… Die eerste zal ook wel om te oefenen zijn geweest. Net als die eerste luitenant die je moet ronselen, die moet je blijkbaar van achter benaderen. Dat had ik toen ook gegoogled, en even een save game teruggezet. No shame in my game!

Waar ben jij nu ongeveer? Nu heb ik zin om het weer te spelen, al moet ik eerst nog een dag werken en dan écht een keer naar buiten na een weekend binnen stinken.

1 like

Precies!

Ik ben nu bezig om ervoor te zorgen dat ik bij die vader van Kassandra op bezoek mag. Nog niet super ver dus. Ben ook lekker bezig met dingen ontdekken en side quests!

Herkenbaar hoor, ik heb ook elke keer zo veel zin om te spelen! Maarja werk, verplichtingen… Zucht…

1 like

Ahh precies waar ik ben! Heb een beetje doorgespeeld… Wel op easy tempo hoor, want pas na een paar uur spelen kreeg ik het intro scherm te zien :joy:

1 like

Heeft iemand hier Firewatch gespeeld? Daarin struin je als hoofdpersoon blijkbaar in je eentje door Amerikaanse nationale parken, nadat er grote branden zijn geweest. Ik kreeg hem aangeraden van een collega, relatief kort spel, melancholisch verhaal blijkbaar.

2 likes

Jep! Ik vond 'm wel leuk, maar je moet wel van rustige spellen houden die om het verhaal draaien. Je loopt vooral. Persoonlijk ben ik wel fan van dit soort spellen.

2 likes

Klinkt perfect voor mij!

1 like

Is het eng?

Het is al even geleden dat ik het heb gespeeld, maar er zaten geen jumpscares in. Misschien een klein schrikmomentje door een wasbeer o.i.d. (ik weet het niet meer precies). Het verhaal is ook niet eng!

2 likes

Ok top! Dan ga ik die ook eens aanschaffen voor mijn switch :slight_smile:

1 like

Ja Firewatch is leuk! Wel kort inderdaad, maar een mooi spel.

1 like

Als je ‘m op je pc/laptop wil spelen moet je wel zorgen dat je een sterke gamepc hebt. Mijn goede gaminglaptop trok de game namelijk niet helaaaas

1 like

Ja, ik vond hem tof! Inderdaad melancholisch verhaal maar er zit ook humor in, en het park is super mooi.

1 like

Nou het is me gelukt hoor, niet een, maar zelfs twee bandieten kampen achter elkaar, stilletjes uitmoorden!

2 likes

Ik wil een Nintendo Switch met in elk geval animal crossing en Mario kart. Maar heb je dan ook zo’n online lidmaatschap nodig enzo? Ik wil niet dat als ik m zo binnen heb, dat ik hem nog niet kan gebruiken omdat er dingen nog missen, haha

Je hebt het niet perse nodig. maar als jij online met iemand wilt gaan racen of naar iemands eiland toe. Ja, dan heb je online nodig. Is op zich niet heel duur voor de online service voor een jaar, gezien er ook cloud bij in zit (Behalve AC, die wordt niet in de cloud opgeslagen)

Die kaartjes kan je via startselect of gewoon in de AH/Jumbo kopen!

1 like

Ah ok, dankje!

no problemo! :smiley: Switch is echt een leuke console, ga je geen spijt van krijgen!

1 like

Om online te kopen kun je ook digitaal giftcards kopen! Volgens mij bij de primera, dan krijg je een code via de email en kun je je tegoed opwaarderen en in de eshop online kopen. Voor animal crossing is het wel echt aan te raden

1 like

@SpeedOfSound en alle anderen hier: ik heb het bij bol gekocht! Online code die direct werkt (als je hem invoert natuurlijk) en je hoeft de deur er niet voor uit. Drie maanden is €10 geloof ik en een jaar €20. Gewoon een tip, ik vind het ideaal dat het zo kan! :smile:

Hebben toevallig mensen 51 world wide games hier? Ik heb hem wel maar vind hem tot nu toe niet heel boeiend… Af en toe doen mijn vriend en ik een paar spelletjes en dan vermaken we ons er prima mee. Alleen heb ik nog niet gespeeld.

Ik heb Mario Deluxe ook nieuw en dat is gelukkig meer mijn ding.

1 like