Zijn er hier nog mensen die Ringfit Adventure doen? Ik vind het echt leuk en een hele chille manier om meer te bewegen! Als ik moet gaan hardlopen heb ik al snel geen zin in alles wat erbij komt kijken (en hardlopen is gewoon kut) maar nu doe ik gewoon elke dag even kort Ringfit een paar levels en heb ik eigenlijk amper het gevoel dat ik echt sport, terwijl ik zo toch al gauw aan 2 uur extra sporten per week kom die ik anders niet zou doen. En ik vind het ook echt goed in elkaar zitten! Heb nu ineens al zin om meer exercises te unlocken haha terwijl ik anders echt nooit uit mezelf zin zou hebben om al die oefeningen te doen.
Ik vind het leuk, maar heb de dock van de Switch en alle spellen momenteel in een verhuisdoos zitten. Komt wel weer. Heb alleen Animal Crossing binnen handbereik haha.
Ik kwam gister deze trailer tegen op youtube, iemand die het al eerder heeft gespeeld? Het ziet er best leuk uit haha, een puzzelspel die werkt met perspectieven
Ik moet het echt weer oppakken. Ben bezig met elke dag goed te bewegen dus ga vanavond hem maar eens aanzetten !
Wow dit ziet er echt vet uit! Ga deze onthouden.
Ik moet ineens denken aan een game die ik jaren terug speelde, ook heel trippy en met puzzels. Ik kom even niet op de naam maar dat was ook echt tof.
Edit: het was Antichamber (wel al weer wat ouder en alleen pc)!
Ik ben begonnen met Assassins Creed Odyssey, wat een gaaf spel!! Meer mensen die dat spelen?
Wel Origins gedaan, die lijkt er toch heel erg op? Vond het wel echt een tof spel! Ben niet zo’n schietheld, maar in AC kun je lekker mensen besluipen en vermoorden, mn favoriet!
Ja lijkt erop! Maar dan de setting in Oud Griekenland.
Dat besluipen en hele nederzettingen sneaky uitmoorden is ook echt favoriet bij mij. Die spanning is echt leuk!
Ja ik, maar nu dankzij Animal Crossing en weinig tijd al even niet meer gespeeld. Maar mooi hè!
Ha shit, nu wil ik dankzij @Flerken Asassins Creed Odyssey gaan spelen dit weekend (ook al ben ik eigenlijk nog bezig met the last of us…), maar zie dat hij in de PS store 70 euro is Origins had ik voor… 15 ofzo?
Grapje, ik zie dat hij bij Bol 25 euro was, voor de fysieke game. Heb een paar bizar drukke weekenden gehad, dus onwijs veel zin om dit weekend op mijn luie kont te zitten en in een zonnig griekenland mensen door het gras te besluipen en te vermoorden.
Alleen nu de grote vraag… Kassandra of Alexios?
Zijn hier toevallig mensen die Mario kart tour (op tablet/telefoon) spelen? Ik probeer wat mensen toe te voegen als vriend voor een opdracht, maar niemand van mijn vrienden speelt het
Hahaha you are so welcome.
Lekker een weekendje mensen vermoorden onder de griekse zon! Ik doe met je mee.
Ik ben Kassandra gaan spelen. Leek me wel leuk voor een keer een vrouw te spelen!
Ja, daar ga ik ook voor. Ik vind haar knapper en haar stem mooier. En in Origins speelde ik met Bayek, en die vind ik echt veel hotter dan Alexios
@Flerken Dit weekend gestart met AC Odyssey, en moet nog wel een beetje inkomen hoor! Heb deze op easy mode staan en ga toch regelmatig in gevechten game over, en het sluipmoorden van nederzettingen gaat ook nog niet zo smooth helaas. Snap de gevecht controls ook nog niet helemaal, als je adrenaline vol is kun je met L2 of R2 een combinatie maken? Haha, misschien moet ik met een makkelijke vijand oefenen. Heb trouwens ook gister eerst allemaal side quests gedaan om mijn karakter up te levellen zodat ik een bepaald deel van de main story line beter aan kon, waren de vijanden daar ook een level hoger geworden? Haha top Ohh en sea battles zijn mijn minst favoriet, maar dat is hier dus ook een redelijk deel van het verhaal.
Origins heb ik op gemiddeld uitgespeeld, en dat ging prima. Zowel gevechten als sluipmoorden… Maar herinner me net dat ik daar op een gegeven moment een mes had, en iets unlocked zodat je een combi kon maken met iemand anders daar in de buurt geloof ik…
Haha ja het is inderdaad beetje inkomen! Ja met volle adrenaline kun je die aanvallen gebruiken die je kan toewijzen met verdiende punten. Ik speel het via de pc, dus de controls zijn anders helaas.
Die sluipmoorden gaan bij mij juist super lekker! Ik moord hele nederzettingen stilletjes uit haha.
Ja dat uplevellen voor moeilijke dingen heeft helaas geen zin… Vijanden blijven rond jouw level zitten.
Sea battles ben ik echt nog onhandig en lomp in. Wordt er te gestresst van ook haha.
Ahh jaloers!! Ik kom tot 1 a 2 en dan is er altijd wel een tjap die mij opmerkt. Ook al spendeer ik uren in de bosjes, heb ik alles gespot met mijn vogel, zet ik hem in de nacht zodat de helft slaapt. En heb het ook al iets te vaak gehad dat ik een vijand van mijn level probeer te sluipmoorden, en dat die optie er dan niet is?? Maar, ik ga lekker door! Wellicht wat walk throughs kijken van te voren op youtube, want dit is echt mijn favoriet.
Ja, die seabattles he, ik vond het ook helemaal niets dat ik nu blijkbaar ook mijn schip moet beheren De eerste keer dat ik iemand probeerde te ronselen heb ik hem blijkbaar per ongeluk afgemaakt. En moet ook nog even wennen, in Origins werd er altijd een heads up gegeven als je dekking moest zoeken, hier moet je het zelf zien aankomen.
Ik vind het wel tof dat je hier keuzes mag maken die invloed hebben op de rest van het verhaal! Wel echt mega spannend, want ik haat bepaalde dingen uitsluiten.
Haal je de lijken wel weg? Ik leg ze altijd een beetje verder weg in bosjes. Bij mij merken ze het dan niet enorm op.
Ik heb Origins niet gespeeld, maar vind die vogel zo een uitkomst! Al de vijanden en kisten markeren en hoppa!
Ja die battles pfff, ik ben altijd te laat met schrap zetten, vaar overal overheen, totale stress situaties. Vind het wel superleuk dat die mannen zo gaan zingen als je aan het varen bent enzo. En dat ronselen is ook wel grappig. Die eerste is volgens mij ook de bedoeling dat je hem slacht, want later krijg je pas uitleg over hoe je moet ronselen.
Die keuzes zijn inderdaad leuk! Las ergens dat er ook echt verschillende eindes zijn waarbij er ook dus echt negatieve eindes zijn. Geeft wel weer lekker stof tot nadenken met alle antwoorden die je overal geeft.
Ik had even niet door in welk topic ik zat
Nee dit is niet het opbiechtttopic zonder omg reacties, hahahaha!
Ja ik probeer de lijken wel altijd in de bosjes te leggen! Maar ik maak blijkbaar tijdens het moorden teveel herrie (mis nu Bayek uit origins met zn snelle stille mes…), waardoor er altijd wel iemand op me af komt en hoppa hele kamp wakker hoor. Maar misschien dat ik echt even moet inkomen, wennen aan alles.
Origins is trouwens ook echt een aanrader! Misschien niet direct hier na spelen, want het lijkt allemaal best op elkaar.
Ja love die vogel! Ik ben best een dweil met navigeren, dus vind het heerlijk dat als ik even niet meer weet hoe en wat ik altijd alles vanuit de lucht kan bekijken. En je weet inderdaad precies waar alles ligt.
En over die keuzes, pf, gister toevallig een ‘spoiler’ gelezen over een keuze van een van de side quests waarin iemand wilde dat hij een andere keuze gemaakt had. Dan denk je op het moment zelf dat je goed doet, maar dan blijkt het uiteindelijk echt verkeerd te zijn geweest… Moet trouwens ook nog even aan Kassandra haar flirt skills werken haha, mijn eerste love interest (die chick uit dat kamp) bleek na een foute opmerkingen toch niet geïnteresseerd.