Gametopic

Ja waren zoveel games dat we zijn afgehaakt op een gegeven moment :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ben ook wel benieuwd naar Horizon, sowieso heeft Guerrilla natuurlijk een streepje voor :netherlands: Stray lijkt mij ook wel wat! Sowieso hoe filmisch al die games zijn joh, echt bizar.

Vind het uiterlijk mwah, dat witte is het niet helemaal. Ook wel jammer dat er nog geen prijzen bekend zijn.

4 likes

Het deed me een beetje denken aan een wifi router haha. Ben alleen benieuwd naar de prijs

1 like

Ik heb net Hitman 2 gekocht, hij is nu aan het downloaden. Ben benieuwd :grin:.

Zijn er gelukkigen hier? :joy:

Ahhh nu hoop ik zo erg dat hij vandaag in de bus valt :joy: :joy:

Edit: laat maar, blijkbaar hebben die mensen hem al

1 like

bij mij staat er : Wordt morgen bezorgd

ben wel beetje jaloers!

1 like

Ja staat er bij mij ook. Zie alleen dat hij nu ook niet meer te bestellen valt, dus ik hoop echt dat hij wel gewoon binnenkomt :joy:

We kijken hier al zo lang naar uit, hij moet er morgen echt wel zijn :flushed:

2 likes

Wazige foto, want te excited:

YESSSS

11 likes

oeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoeeeoeoeoeooeoeo

op naar de installatie, en de updates en de updates van de updates!

1 like

OMG zie deze nu pas, wat F-ing moooooooi <3

1 like

Ik wil the last of us zo graag leuk vinden, maar ik kan gewoon echt niet tegen zombies

4 likes

ik vind het ook doodeng. Die onheilspellende geluiden ook, brr.

En en en??

Wat is het grootste verschil tov deel 1? Is het wat meer open wereld ofniet?

Ik zet het even in een spoiler voor degene die nog niks willen weten:

Samenvatting

Het grootste verschil vind ik heel lastig om te benoemen. De gebieden zijn wel wat groter, ik vind vooral dat het weer zooo goed gemaakt is, nog gedetailleerder, er is overal over nagedacht en je kan net even wat meer. Ik zit er qua verhaal in ieder geval weer helemaal in en alle emoties zijn al ongeveer voorbij gekomen terwijl we echt nog niet superveel gespeeld hebben.

Hoe bevalt ringfit bij iedereen?

Hellblade: Senua’s Sacrifice

1 like

Ik heb het spel ongeveer 6 keer gedaan nu en vind het wel leuk! Speel het dan ongeveer een ruim half uur en dan ben ik wel echt moe. Het spel is niet heel bijzonder qua verhaal enzo maar de workout vind ik wel leuk. Dus het maakt thuis sporten wel een leuke afwisseling

Heeft iemand die DLC van pokemon gekocht?

Mijn vriend heeft 'm gekocht. Hij vindt het wel leuk maar in principe komt er gewoon een grote wild area bij met meer pokémon. Voor het verhaal moet je het niet doen want je rent er zo doorheen, zeker als je al veel gespeeld hebt en een hoog niveau hebt met je pokémon.

1 like

Heeft iemand hier de afgelopen tijd toevallig een online/virtuele escaperoom gedaan online?
Welke zijn leuk of zijn er tips? we willen dit met wat vrienden op afstand gaan doen dit weekend :slight_smile: