Ah leuk! Ik heb ook wel een aantal lagere lvl characters, dus dan kunnen we wel samen even keer gamen! Zal je dit weekend wel even berichtje sturen met mn accountnaam enzo
Weet iemand nog leuke ps4 spellen die je met zijn tweeën kan doen? En dan bedoel ik niet online maar gewoon samen op de bank. A way out heb ik al.
Borderlands (first person shooter)
Portal + portal 2 (co-op puzzel)
en wat kleinere/snellere games:
Crash team racing (vooral de battle modus is echt fantastisch)
Overcooked (Kookspel co-op, wel echt HECTISCH)
Tricky towers (soort multiplayer tetris, klinkt lame maar is wel vermakelijk)
Ik vind Overcooked superleuk, maar niet om met zn tweeën te spelen. De eerste levels gaan wel, maar al vrij snel wekt het de indruk dat het meer gemaakt is om met minstens 3 mensen te spelen vind ik. Dan is het té hectisch .
Ja leuk! Laat maar weten wanneer je een keer de tijd hebt
Ja is ook wel zo ja. Ik heb er een beetje een haat liefde verhouding mee ook haha.
Vandaag ben ik met wereld twee begonnen. Heb de eerste twee dingen afgevinkt en de mini game. Begon ik met de derde (niet afgemaakt) en merkte dat mijn lichaam toch wel echt weer even moet wennen aan bewegen. Zweet kwam weer overal uit
Vond de mini game erg leuk, alsof je mollen die uit een gat komen moest slaan met een knuppel. maar dan met je ring indrukken of uitrukken.
Enige nadeel vind ik wel dat met mijn sportlegging de band van je linker joycon de hele tijd afzakt. Misschien een te gladde stof, dus volgende keer weer een andere legging aan.
(Nu ik dit typ merk ik ook dat mn armen moe zijn hahaa)
Ik heb Ring Fit gisteren ontvangen, maar door persoonlijke omstandigheden wilde ik nog niet spelen. Daarom heeft mijn zus hem meegenomen om hem te proberen en ze is enthousiast. Zij wil het nu ook hahah
Ik ben momenteel best verslaafd aan assassins creed odyssey, maakt mij ook wel excited voor Valhalla die het najaar uit komt.
Dit is al een wat ouder spel, maar ik vond Little Big Planet 3 heel leuk om met mijn vriend en broertje te spelen.
Gisteren voor de 2e keer ringfit gedaan, kwam niet voorbij dat 2e land omdat ik 1 oefening mega zwaar vind (die boven je hoofd duwen) voor mijn nek en schouders. Heb dat toen 3 keer opnieuw moeten t doen en daarna helemaal klaar mee. (heb een normale moeilijkheidsgraad) vind het wel een pittige workout en heb vaak 160 hartslag. Ben benieuwd naar jullie ervaring. Heb ook nog die ritmedans gedaan.
Ik heb ook twee landen gedaan en de derde begonnen maar gestopt. had geen kracht meer (Paar posts terug geplaatst!) vind het wel echt heel leuk.
Ziet er leuk uit dit spel! Denk dat ik deze ga bestellen
Weet niet of iemand het hier al gepost heeft maar er is een enorme gamesbundel op dit moment uitgebracht via : https://itch.io/b/520/bundle-for-racial-justice-and-equality
Alle opbrengsten worden gedoneerd.
Stomme vraag wrs maar is dit voor pc?
Veel van de games zijn ook voor Mac beschikbaar
Zit er nog iemand de aankondiging van de PS5 te kjken? Die ‘Kena’ zag er wel vet uit!
Ja! Ik wil een plushie van die blobs. Ik vond het verrassend hoeveel games er nu al gepresenteerd werden voor de ps5. Bugsnax begreep ik niet helemaal. Horizon
Ik heb het een gedeelte zien. Stray lijkt me echt super tof.
Wat vinden jullie van het design? Ik vind het echt een twijfel of het nou mooi staat in de woonkamer.
Jaaa Stray lijkt mij ook leuk!! Ik vind het design echt heeel mooi ookal zou het inderdaad niet in mijn woonkamer passen, maar daar gamen wij ook niet.