Hangt vooral af van de afstand van je beeldscherm tot waar je zit?
ik denk dat de PS5 ook niet voor 2021 uit gaat komen
Je kan trouwens ook een headset in de controller pluggen, echt super handig vind ik zelf, zeker nu ik het naar mijn kamer heb verplaatst zonder extern geluid
Zijn er hier mensen die Terraria spelen? Ik heb hem gekocht tijdens de steam summer sale en sindsdien helemaal verslaafd. Ik deel een wereld met mijn vriend, maar mss is het leuk om met wat forummers te spelen?
Ja!! Mijn epic name is Idkdais! Ik ben niet pro, maar ik speel wel redelijk als er eenmaal in zit
Ik speel het liefste op een kleinere televisie waar ik heel dicht op zit, dan dat ik op een mega tv zit waar ik ver vandaan zit. Heb zelf ook een hele grote afstand tussen bank en tv, maar heb een hocker als zitplek geplaatst voor de tv waar ik op zit te gamen.
Maar dit is echt heeeel persoonlijk en verschilt van persoon tot persoon.
Ik speel tegenwoordig helemaal niet meer online, maar eigenlijk alleen nog maar om te ontspannen. Speel nu veel Stardew en Horizon Zero Dawn.
Ik heb dat ook! Komt bij mij denk ik omdat ik altijd PC gamer ben geweest en pas 8 jaar ook game op consoles⊠wil toch lekker dichtbij mn scherm zitten haha.
Ik wil nou ook wel eens weten waarom Fortnite zo insane populair is dus ben het ook maar aan het installeren
Iemand ooit fantasy life voor de ds gespeeld?
Ja ik! Vermakelijke game met schattige quests, geen diepgaande rpg greep me niet echt qua verhaal ofzo, maar ben nog altijd van plan om t wel nog verder te spelen haha.
Ja ik heb hem zelf ook haha! En vind het dus echt een leuke game maar idd niet zoveel diepgang. Maar ben opzoek naar een beetje een vergelijkbare game haha.
Ik ga denk ik een Switch kopen als cadeau voor mân vriend maar heb een paar vraagjes.
- Weet iemand of er nog ergens bundles te verkrijgen zijn om kosten enigszins te drukken?
- Is Letâs Go Pickachu/Eevee zân geld waard?
Als je geduld hebt zou ik wachten tot de feestdagen, dan komen er altijd veel acties en bundles uit!
Deze twee inderdaad als je iets moet kiezen om mee te beginnen!
Bedankt voor alle tips!!! BOTW en Mario Odyssey zijn precies de spellen die ik van plan was te gaan kopen voor hem (ja en voor mezelf lol) maar ik vind zelf Pokemon heel leuk maar ik had inderdaad ook het idee dat hier niet echt hype over was, jammer.
En ik wil eigenlijk niet wachten tot de winter want het is voor zân afstuderen wat binnen een maand staat te gebeuren Maar goed, zoooveel zal het nou ook wel weer niet schelen toch hahaha (oke dit is een excuus omdat ik gewoon nĂș dat ding wil)
Voor de switch vind ik overcooked ook echt een aanrader. Kan je met meerdere mensen tegelijk spelen. Er is nu net een tweede deel uitgekomen.
Er komt een echt classic pokemon spel uit begin 2019, als ik me niet vergis. Ik zou dat eerder kopen dan die Letâs Go versies
Ja ik heb vrijdag overcooked 2 avond met vriendinnen! Lekker hysterisch gamen.
Hmm er is misschien niet zoân hype over de lets go serie als de core game die in 2019 komt, maar eigenlijk kunnen we nog niets zeggen over de game zelf want hij is nog niet uit.
Het is eigenlijk een soort remake van Pokemon Yellow die gericht is op nieuwe spelers (of liefhebbers van GO) aan de franchise te binden. Zoals het er nu uitziet is het een volledige game met twee aanpassingen:
- Geen random encounters;
- Vangsysteem is veranderd in die van Pokemon Go.
Verder is het gewoon een versie van Pokemon die je eindelijk op groot scherm kan spelen. De laatste keer dat dat zo eenvoudig kon was het gameboy/n64 tijdperk.
Ik denk dat het best een leuke game wordt en dat ook de fans die er nu negatief instaan nog wel zullen bijdraaien. Niet omdat ik denk dat het een geweldige game wordt, maar wel omdat ik denk dat verandering best leuk kan zijn en een remake van de classics ook altijd leuk vermaak is!
Misschien dat een van jullie me kan helpen.
Ik heb oude Gameboy spellen van Pokémon en wil deze op marktplaats zetten. Nu is mijn eigen Gameboy kapot waardoor ik alleen kan zien dat de spellen het doen, maar ik kan ze niet opslaan omdat het knopje stuk is. Ik heb gelezen dat bij die oude spellen de save battery vaak stuk is en vervangen moet worden. Ik zag dat je die online voor 2,95 kan bestellen.
Wat is een redelijke prijs om ze voor aan te bieden? Ik had een bod van 70 euro maar toen wist ik nog niet van die batterij af.
Ik vond het wel nog leuk met twee. Maar dat komt misschien omdat mijn vriend een meer intuitief goede gamer is dan ik, dus als ik ergens niet zo vlot door geraak, nodig ik hem uit om mee te spelen (hij keiblij want hij heeft nog geen switch ) en dan ben ik Cappy en dood alle vijanden en hij is dan savvy Mario die ervoor zorgt dat ik het level uit kan spelen