Ik kan mn poort rond 20:30 voor je open zetten
Is goed. Leuk! Mijn poort is al open.
Ik wil zo graag dat Nook die toko van hem een keer upgrade
Wat zijn behalve ACNH en Mario games nog meer leuke games voor de switch?
Pokémon!
Ik ben nu bezig met Assassin’s Creed! Moet je wel van gewelddadige games houden haha
30 dagen nadat Nooks Cranny is geopend en iets van 500.000 (of 200.000?) gespendeerd/verkocht te hebben gaat hij upgraden. Vandaag is hij bij mij in verbouwing!
Zou ik misschien ook een link mogen naar de ac discord server? Speel het nu iets langer dan een week.
Zelda! Dat zou echt de enige reden zijn dat ik een switch zou kopen
Natuurlijk
Zelda: Breath of the Wild is fantastisch
Mario Kart/Super Smash/Overcooked is vooral leuk als je het met anderen kunt spelen.
Stardew Valley is verslavend leuk
The Witcher 3
De Spyro trilogie
De Crash Bandicoot games
Divinity Original Sin 2 (kan ook co-op)
Zelda Breath of the Wild
Sowieso
Ik ben trouwens begonnen met The last of us, maar vind het doodeng haha! Kan het sowieso eigenlijk alleen 's avonds spelen, omdat ik anders geen hand voor ogen zie. En ben net dood gegaan, op het einde van een moeilijk stuk (terwijl ik het op easy speel haha) en nu denk ik, ja kak, al mijn goede shit verbruikt voor iets dat ik opnieuw moet doen. Ik heb trouwens ook nog niet helemaal door hoe je bakstenen/flessen handig gebruikt en hoe je een clicker moet doden
Ik ben zo jaloers dat jij dit nog voor de eerste keer kunt spelen haha.
Bakstenen/flessen en clickers
Die bakstenen en flessen zijn handig om een andere kant op te gooien zodat de infected/clickers afgeleid zijn en een andere kant op gaan dan de jouwe. Clickers kun je volgens mij doden door op het hoofd te schieten.
Haha, misschien moet ik ook niet gewoon zo’n pussy zijn en gewoon dood durven gaan ook. Doet me denken aan de eerste keer dat ik legend of zelda: twilight princess speelde, toen wilde ik maar niet uit het eerste ‘level’ gaan (waarin je een beetje in het dorp chillt), omdat erna de vijanden zouden komen en het eng ging worden. Is uiteindelijk, inclusief de vijanden, mijn favoriete spel geworden
Dat lijkt mij heel leuk ! En misschien minder storend voor anderen in dit topic die niets met AC hebben!
Ik heb het toen nog voorgesteld voor release maar moest gekeken worden of er wel genoeg animo was. Blijkt dus van wel haha
Ik heb je spoiler niet gelezen want ik ben net begonnen, ben bij puzzel 15 ofzo. Maar jeetje wat een hoop gepraat tussendoor, ik krijg een lamme duim van het op A drukken hahaha. Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren van de ds spellen?
Ik zal het eens voorleggen bij de mods
Aangezien er ook een aparte discord is voor AC waar de meesten van jullie inmiddels in zitten en die veelvuldig gebruikt wordt, is een apart topic een beetje overbodig. Dus wellicht kunnen alle AC posts daar naar toe verhuizen? Mocht je ook graag deelnemen aan die Discord kun je @SoonSoonThings een pb sturen.
Edit: de link naar de Discord staan in de openingspost. Die blijft nu standaard geldig.