Gametopic

Ik heb hem een aantal keren gespeeld met verschillende mensen maar nooit helemaal “uit”. Maar dat is heel normaal voor mij ik speel vaak spellen niet uit.

Je kan het leuk houden door skills anders te combineren! Met de spiegel (die je later krijgt) kun je jezelf zo vaak anders indelen als je wil en hele toffe combinaties spelen. En op Tactician modus spelen help ook, moet je goed nadenken voor je wat doet.

1 like

Goed punt, heb er een spoiler van gemaakt. :smile:

Btw leuke skill combinaties (Al weet ik niet of ik de namen goed heb) vond ik:
Polymorph & Scoundrel (Chicken Claw + Rupture Tendons)
Summoner & Hydrosophist (All the summons all the heals)
Necromancer & Pyromancer
Fighter & Hydrosophist (goeie tank)

1 like

Heeft iemand hier toevallig de Switch ring fit? Is het iets? Lijkt me vergelijkbaar met de Wii yoga enzo, is dat ook?

Ik heb de ringfit! Ik vind het echt een geweldig spel. Je raakt echt kilo’s kwijt en door het doen van een spelletje heb je niet zo’n idee dat je echt aan het sporten bent (al voel je dat wel snel genoeg haha). Ik heb Wii yoga nooit gehad, dus geen idee of het vergelijkbaar is.

3 likes

ik hoop echt zooo dat de ringfit weer beschikbaar komt binnenkort!
Just dance is leuk maar als ik dit zo hoor is ringfit intensiever!

Ah dat klinkt goed! Vind m wel duur hoor, betaal hetzelfde voor een jaarabbo van de sportschool haha.

1 like

Ah echt? Ik weet niet hoe duur hij nu is maar ik heb er 75 euro voor betaald. Bij de sportschool betaalde ik wel meer dan dat :stuck_out_tongue:

@SoonSoonThings oh is die nog steeds niet voorradig? Duurt al wel lang! Misschien moet ik een ringfitsportschool openen haha

1 like

Op marktplaats gaan ze goed weg voor het dubbele van de prijs. Ja ik kan ze helaas nog nergens vinden. ze zouden voglens mij wel weer op voorraad komen maar misschien heb ik het net mis gelopen.

Overigens las ik dat Splatoon 2 binnenkort een demo gespeeld kan worden en er dan ook 30% korting is. Spelen hier mensen splatoon :slight_smile: ? Ben al een tijdje nieuwsgierig.

Ah 75 is al beter. Ik zag ze voor 90, dat betaal ik dus bij de sportschool haha. Maar ga het in de gaten houden. Waar heb jij hem gekocht?

Pff ik ging net ook even op Amazon .de en .fr kijken, daar verkopen ze hem ook voor €150… Ik wacht nog wel even.

1 like

Amazon fr! Maar is wel al langer geleden. Toen was ie volgens mij net uit. Als ik een spel wil kijk ik altijd even op fr en de want vaak zijn er wel aanbiedingen!

1 like

De afgelopen dagen hebben sommige winkels geloof ik een lading binnen gehad! Ik had hem besteld bij bol.com, maar daar werd hij geannuleerd. Nu vanochtend kunnen bestellen via de Mediamarkt, maar ook nog geen bevestiging gekregen dat hij is verzonden…

Wat je kan doen is een prijsalert instellen bij Tweakers, en verder alerts op de verschillende websites natuurlijk…

Edit: hij is binnen en ik ben bang dat ik morgen spierpijn heb :joy:

1 like

Today is the day

Hupppppppppppp Meneer Uil doe is even snel je museum verbouwen zodat ik morgen meer schilderijen kan aanleveren. En ik vond het stom dat ik niet op de boot mocht. :cry:

Ik zag net deze afbeelding en ik word er dus ook gek van dat ik vooral toiletten in de winkel kan kopen :frowning:

3 likes

Voor wie xbox speelt en game pass heeft:

Red Dead Redemption 2 komt in de game pass! Vanaf 7 mei, ik kan niet wachten.

Ik durf nog niet in de discord maar wil wel even delen dat de legende Raymond op mijn kampeerplaats is neergestreken

1 like

Haha ah hoezo durf je niet in de discord? Ik vind Raymond trouwens helemaal niet bijzonder, ik snap de hype om hem heen niet zo goed haha.

Ja weet niet, loop altijd achter met dat soort dingen, oma weet het niet hoor zeg maar. Maar goed ik vind hem niet zo sympathiek tot nu toe

Ik weet niet meer wie het zo jammer vond dat The Last of Us II werd uitgesteld, maar goed nieuws: https://blog.us.playstation.com/2020/04/27/release-date-updates-for-the-last-of-us-part-ii-ghost-of-tsushima/

1 like

Als het goed is doen je stenen het gewoon als het regent, maar ze doen t maar 1x per dag