Gametopic

Ik weet niet of de discord voorziet in AC new leaf codes etc? Ik heb het nog wel ergens maar speel het niet meer. Dus aan mij heb je helaas niets @Troepje

1 like

@Troepje oh sorry helemaal over het new leaf deel heen gelezen, sorry! Dan heb je er niks aan. Er is wel een Reddit over, is dat iets?

1 like

Ik wil wel codes uitwisselen, ik speel het nog af en toe.
3927-1326-6432

1 like

Ik ben het nu voor het eerst actief aan het spelen! Mijn code is 5344-4204-3522. Moet er wel gelijk bij zeggen dat het mij nog niet is gelukt om andere spelers toe te voegen, krijg een melding over updates waar ik nog niet goed naar heb gekeken.

Heb custom firmware op mijn 3ds en weet niet of ik iets kapot maak als ik een update draai.

1 like

Omg knollen zijn vandaag €514 waard op m’n eiland, echt heel sick! Helaas heb ik vanochtend de helft van m’n eigen voorraad al verkocht!

2 likes

Wow bij mij 48 :upside_down_face:

1 like

Heeft iemand ervaring met Planet Zoo? Is het net zoals het zoo tycoon van vroegah dat je met scenario’s speelt die je moet voltooien ed? Of speel je in het wilde weg?
Ennn je hebt de kale versie en een versie met allemaal uitbreidingen: is het spel alleen leuk met alle uitbreidingen of is de basisversie ook an sich leuk?

Je kan beide! Je kan sandbox, je kan scenario’s en je kan ook van 0 beginnen maar dan wel met limitaties qua geld enzo, dat je echt moet verdienen.

Ik vind het spel uitgebreid genoeg om zonder uitbreidingen te spelen.

Ohh nice, thanks voor het snelle antwoord. En je kunt (net zoals sims) ook later nog uitbreidingen toevoegen lijkt mij?

Ja die kun je gewoon kopen en gebruiken wanneer je maar wilt :). Komt dan automatisch in je spel, inderdaad net als met Sims.

1 like

Ik heb het wel veel gespeeld, je kan inderdaad volgens mij verschillende opdrachten spelen. Daarnaast heb je nog de sandbox optie waar je met ongelimiteerd geld kan bouwen en dieren kopen. En dan heb je nog de franchise mode, die speel ik altijd. Hier heb je beperkt geld en moet je echt geld verdienen om je park uit te breiden en steeds zeldzamere dieren te kopen.
Ik vind het zelf vooral heel leuk voor het bouwen, als je het eenmaal doorhebt kun je echt prachtige dingen maken (ik had wel wat how to filmpjes nodig) . De gameplay zelf vind ik na een tijdje een beetje saai geworden. Misschien moet ik ook maar eens aan die opdrachten beginnen!

Ik heb trouwens wel de arctic pack, en twijfel om nu ook de nieuwe uitbreiding te kopen, ik vind namelijk dat het wel iets toevoegy, want het zijn zowel nieuwe dieren als bouw materialen wat er bij zit, dus dan kun je weer heel nieuwe habitats bouwen

Ja ik twijfel dus nu wat ik moet kopen. De basis kost 45 euro. Met alle uitbreidingen die er nu zijn kost het 65 euro. Dus dan heb je voor 20 euro meer echt alles bij elkaar. Spelen jullie het op een vet dure, goede laptop of kan een reguliere laptop (vrij nieuw, denk 1,5 of 2 jaar oud) dit ook aan?

Volgens mij zijn de uitbreidingen los ook 10€ per stuk, dus je zou ze ook later nog los kunnen kopen en eerst kijken of je het echt leuk vind, dan ben je even duur uit…
Ik heb een vrij dure game pc, dus durf niet te zeggen hoe hij het doet op een normale laptop

1 like

Op basis van de vereisten voor het spel moet mijn laptop het aankunnen dus ik waag het er op!

Misschien heb je het spel al gekocht, maar anders zou je het spel op steam moeten kopen, dan krijg je je geld terug als het niet blijkt te werken!

Ahh top, heb 'm idd al besteld via Steam haha! Heb 'm net geïnstalleerd, nu even grafische kaart updaten blabla en dan spelen als het goed is!

1 like

Gisteren kwam ik op het vogelspinnen eiland via dat vliegtuig en ik had zo binnen een half uur mijn zakken vol met alleen maar vogelspinnen :money_mouth_face:

Edit: is het misschien tijd om een animalcrossing topic aan te maken?

@veenmol Bedankt voor de tip!

@Ferngully Ik heb je toegevoegd.

@Rilah Ik heb je toegevoegd. En die van mij draait ook op Firmware en is wel ge-update, dus in principe zou het wel moeten kunnen. Misschien kun je het ergens vinden online?

1 like

Ik vind het heel snel saai worden eerlijk gezegd. Ben er nu alweer helemaal op uitgekeken helaas. Voor mijn gevoel blijf je oneindig lang hetzelfde doen

1 like

Ik moet jou ook toevoegen, wat is je code?