Ik heb nu ook zo’n eilandje gemaakt maar ik heb hier het geduld echt niet voor. Ik loop al een halfuur rondjes en heb 3 vogelspinnen gevangen haha. Ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud.
Ik ben vanavond drie uur bezig geweest en heb denk ik drie kwart vol. Ze hebben het spawnen echt moeilijker gemaakt door die moths en beetles en waterbugs.
Heb je toevallig tips om ze te vangen? Ik word steeds gebeten. Ik las dat je vier kuilen moet graven en in het midden moet staan, maar dan moet je echt super snel zijn?
de kuilen hoeven niet perse. als ze gaan blazen met die poten omhoog, stil staan en dan wachten tot hij weer staat. stukje lopen, doen ze weer hetzelfde doe jij weer hetzelfde. etc etc
Ik ga het eens proberen, dank je!
Kuilen in een u-vorm, spin achter je aan laten rennen, in de u gaan staan en dan over dat gat heen springen. Spin blijft tussen die kuilen.
Ik heb even gewtijfeld om een Switch te kopen door alle hype, maar ben toch verstandig geweest en heb mijn 3DS erbij gepakt. Daarop heb ik Pokemon Ultra Sun, Layton’s Mystery Journey en Animal Crossing New Leaf, die ik ook allemaal nog niet heb gespeeld. Toch liever doen met wat ik heb in plaats van gelijk iets nieuws aanschaffen, best trots op mezelf!
Is Animal Crossing New Leaf een beetje vergelijkbaar met New Horizons, is of is ie op de Switch echt leuker? Tot nu toe snap ik het nog niet echt. Ik ben een beetje vissen en vlinders aan het vangen om geld mee te verdienen, maar waarvoor?
Ik heb er spijt van dat ik in het begin bepaalde producten in dat winkeltje van AC niet had gekocht.
Nu was het dubbeltje eindelijk gevallen dat ik die dingen toch echt nodig had om mijn huisje leuk aa te kleden. :’)
Hahaha ik heb nu exact hetzelfde. Ik raak in paniek van die spin joh. Heb ‘m pas 1x gevangen.
Ik ben niet meer erg materialistisch meer hoor, ik droom alleen nog van het perfecte keukenblok voor AC of een rode eettafel.
Gisteren was ik bezig met tarantula’s weer en uiteindelijk schrok ik van een stuk hardwood wat al de hele tijd op het strand lag
New leaf is ook erg leuk!
Tientallen uren in zitten. New horizons ziet er mooier uit en heeft meer opties.
Niet vergeten je fossielen te laten checken en ze in te leveren bij je museum
Ik heb laatst meerdere games gekocht voor mijn Switch, omdat ze in de aanbieding waren maar nou zit mijn interne geheugen vol en nu wil ik dus een Micro SD kaartje ervoor kopen, alleen twijfel ik hoeveel opslagcapaciteit ik nodig zou hebben zonder dat ik in de toekomst weer een nieuwe moet aanschaffen
Ik koop geen fysieke spellen meer, omdat ik te veel spullen in mijn woning heb en ik het wel gemakkelijk vind dat ik niet steeds van cartridge hoeft te verwisselen als ik een andere game wil spelen. Ben overigens alleen van plan om games te spelen op mijn Switch die daarvoor exclusief zijn uitgebracht en niet op andere consoles te spelen zijn.
Ik ben aan het kijken naar een Micro SD kaart van SanDisk met een opslagcapaciteit van 400GB en ik twijfel of dit genoeg zou zijn of misschien is het juist een beetje overdreven veel? Had uitgerekend dat alle games die op mijn wishlist staan en al zijn uitgebracht, ik meer dan 128GB nodig zou moeten hebben aan opslagcapaciteit.
Is niet geheel overdreven, gezien er ook mensen zijn die een 1TB er voor halen. Zoals je zegt ga je veel er op zetten qua downloads, dus dat zal snel aantikken. Raad wel even aan dat als je je spellen gaat opslaan op je SD kaart je ze eerst veilig moet stellen, verwijderen en dan terug plaatsen op de SD kaart.
Let ook even op welke kaart je koopt vanwege de snelheid:
Zelf heb ik eerst een kaart van 64GB er in gezet, al raakt die redelijk snel vol. nu heb ik voor mijn toekomstige switch de Samsung Evo Plus SDXC van 256GB. (Al zie ik nu wel dat ze wat omhoog zijn weer met de prijs.) Merk moet je kiezen wat je zelf fijn vind!
https://www.bol.com/nl/p/samsung-evo-plus-microsdxc-256gb-met-adapter/9200000076192771
Wat bedoel je hier precies mee dat ik ze eerst moet veilig stellen? Enige wat ik eerder erover las was dat je eerst een systeemupdate moet uitvoeren voordat je gebruik kunt maken van een microSDXC-kaart op een Switch.
Ik denk zelf om deze geheugenkaart aan te schaffen. Is alleen niet U3 geclassificeerd maar U1, maar zou alsnog snel genoeg moeten zijn. Ik kon zelf niet echt duidelijke verschillen vinden op internet tussen die twee classificaties qua laadtijden wanneer je een Switch game speelt.
Je speelt nu op het geheugen van de switch zelf, dus als je er een SD kaart insteekt moet je je save data veilig stellen en een transfer maken
Ik vermaak me er inmiddels ook al een paar dagen mee! Er komen steeds meer dingen bij die je kan doen in het spel, dat maakt het echt enorm verslavend
Zijn hier toevallig mensen die (nog) ACNL spelen? En eventueel codes willen uitwisselen? Ik wil heel graag andere steden bezoeken en bezoekers ontvangen, maar niemand in mijn omgeving speelt het… Ik heb: sinaasappels, lychees, durian, peren, citroenen, bananen, kokosnoten en mango’s.
Ik heb die kaart in 256GB en dat werkt perfect. Ik koop eigenlijk alleen games online als er echt een goede deal in de shop is dus vandaar een kleinere, maar denk niet dat het zo veel verschil zal maken. Die variant van jou werd ook veel aangeraden op tech sites dus denk dat het een goede keuze is.
Langzamer laden heb ik niks van gemerkt, maar is ook niet echt iets over te zeggen nog denk ik aangezien ik nu pas 30GB vol heb.
Wat veel en apart fruit! Wist niet eens dat ze dat hadden. Mijn code is 4722-8961-5115, maar denk dat je beter naar de discord kan gaan: https://discord.gg/JyN4ja