Ik vond dat ook zo stom om te verzamelen, was ook echt vet ongeduldig. Ik wilde eigenlijk ook meteen een ladder en een stok kopen bij anderen omdat ik het stom vond dat je nergens op je eiland kon komen
Ik wil ook echt graag Nook’s Cranny updaten, iedereen woont in mooie huisjes maar die winkel blijft super gammel
Ik zit ook echt te wachten. De ene site lees ik dat ze bij 70.000k aan aankopen gaan upgraden, andere sites kunnen het niet pinpointen. Irritant wel
Ja idd! En anderen zeggen dat je 30 vissen en/of bugs moet doneren en anderen zeggen weer voor 200.000 aan dingen kopen en weer anderen zeggen dat je 28 dagen moet wachten
Ah echt?? Is het niet een beetje simpel?
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen ? Bij de eerste kapotte steen dacht je, oh laat ik dat nog een keer proberen.
Zit je in discord? Ik kan best iron naar je sturen.
Noooo dit wist ik dus ook niet tot ik je berichtje las Dus bedankt voor de tip wel! Ben benieuwd of ik nog meer domme dingen doe. M’n vriend moest mij gisteren uitleggen dat ik mijn hengel pas moest binnenhalen als de dobber onder is
Maar vind het ook wel leuk om een beetje te klooien, dus we gaan maar rustig verder.
Huh maar hoe kan je het dan niet kapot krijgen? Duurt echt eeuwen voordat je die nuggets hebt zo
Aaaaaah ik had juist heel veel fruit gegeten, hopelijk werkt het zo
Het werkt! Wat suf, heb echt 6 stenen kapotgeslagen vandaag. Heel blij dat jullie het er over hadden.
Aahhh Animal Crossing . Ben sinds de release al aan het spelen en had gisteren voor het eerst tarantula island gemaakt en kreeg vanochtend gewoon 230k aan klingels .
Die op de switch was zo’n teleurstelling
Geen hardcore games maar ik denk dat het het beste hier kan: wie heeft er zin in een potje Wordfeud (ben niet zo goed haha) en/of wil spelvrienden worden op Hayday? Ik heb beide apps weer onder het stof vandaan gehaald
Ik wil wel wordfeud doen! Ben ook niet zo goed haha, stuur wel even een pb met mijn gebruikersnaam.
Ahh leuk!!
Ik ben overstag en ik heb animal crossing gekocht, echt zin in! Het duurt wel nog even voordat het gedownload is zo irritant altijd.
Oh ik vond ‘m juist echt heel snel gedownload eigenlijk haha.
Ik denk dat mn internet er niet zo’n zin in had haha maar heb hem nu wel