Ik heb vanmorgen Days gone voor de pc gekregen van mijn vriend.
Die is gaaf!!
Ik wil dat oooook Schijnbaar is het nu gemaakt door een andere studio en is het daarom slecht. Zoiets las ik. Vind dat zo heerlijk nostalgisch, vroeger uren gespeeld.
Speelt iemand house flipper? Deze is nu 5 euro en ik weet niet of het heel leuk is.
@Evenveel Ik moet dan toch gewoon aan Animal Crossing denken, al speel je dat waarschijnlijk al. Vooral omdat je nu ook een boerderijtje kunt maken en kunt koken, maar echt hetzelfde is het natuurlijk niet.
Mijn vriend en ik hebben laatst een Xbox Series S gekocht, omdat er qua consoles verder weinig te krijgen is (en we hebben Netflix uitgekeken). Echt heel blij mee! Heb er GamePass bijgenomen en ben nu druk bezig met Dragon Quest XI. Eerder had ik er het geduld nooit voor om lange games te spelen, maar vind deze echt super leuk. Samen spelen we meer games als Halo en Gears of War enzo.
Nou ik heb animal crossing maar de update nog niet gespeeld! Dus dat klinkt heel goed
Ja is heel leuk! Doe het nu af en aan zo’n 3/4 jaar en vind t een heel relaxt spel om te hebben.
Door ziekte zit ik een poos thuis en ben ik een beetje op zoek naar vermaak. Nu ben ik op zoek naar een leuk spel voor de switch. Ik heb animal crossing gespeeld en dat vond ik heel leuk in het begin, maar het einde niet meer omdat het toen alleen nog maar ging om je eiland decoreren. Ik vind juist die opdrachten uitvoeren leuk. Heb ook Mario, dat vond ik vroeger heel leuk, maar trekt me niet meer zo. Zoek eigenlijk een spel war je een stad ofzo moet bouwen en steeds quests krijgt enz. Het liefst een spel waar je lekker lang mee bezig bent. Iemand een idee?
Stardew Valley misschien?
Goeie! Ga deze proberen
Harvest moon zou kunnen. Ik heb zelf geen switch dus ik weet niet of de switch versie leuk is.
Ga ik ook naar kijken, thanks!
Dit is een toptip! Kreeg het voor kerst en ben al 40+ uur bezig
Of Zelda!
Stardew is echt on going crack gewoon <3
Mijn vriend en ik zijn begonnen aan It Takes Two dankzij tips hier op het forum! Wat een fantastische game is dat zeg! Echt één van de beste coöperatieve spellen die ik heb gespeeld.
Voor mensen die dit type spel ook leuk vinden kan ik Unravel 2 trouwens ook wel aanraden!
Stardew valley!
Of My time at portia
Die is heel leuk ook! Kan je oook uuuuren mee zoet zijn.
Luigi’s Mansion 3! Deze week mee begonnen en is een erg leuk multiplayer spel.
Thanks voor jullie suggesties! Voor nu heb ik stardew valley gekocht. Als het goed is komt ie vanmiddag al. Ben heel benieuwd. En die andere spellen ga ik onthouden!
Spiritfarer is nog niet genoemd, zou ik ook even opslaan!
Spirit farer is nu met korting te koop in de e-shop!