De Jachthond
Die Nederlandse ondertiteling is de reden dat ik het niet via HBO nl heb gekeken, ook al zit het gewoon in ons pakket
De Jachthond
Die Nederlandse ondertiteling is de reden dat ik het niet via HBO nl heb gekeken, ook al zit het gewoon in ons pakket
ojaa dat was ik alweer vergeten!
Grauwvreugden en de Jachthond is duidelijk, maar ik pijnig echt mijn hersens over wat Stroomvliet moet voorstellen?
Riverrun denk ik?
Dat met die ondertiteling is volgens mij alleen met seizoen 8?
Het voelt voor mij toch wel een beetje als een zwart gat nu haha.
Gaan jullie de prequel kijken? De werktitel is Bloodmoon, alles wat ik er over hoor klinkt wel heel gaaf eigenlijk!! Het verhaal loopt gewoon weer echt volgens “de boeken”, andere schrijvers, groot budget…
Verwachting is dat het ergens volgend jaar uitkomt geloof ik!
Ik vind de prequel heel gaaf klinken, dus ik ga zeker de eerste afleveringen kijken
Ja he! GRR Martin schijnt zich daar ook weer mee te bemoeien, dus ik heb best hoge verwachtingen eigenlijk!
Sowieso! Ben heel benieuwd.
Blijft toch wel een brilliant personage.
Ik heb gisteren een trip geboekt naar Dubrovnik, waar veel scenes zijn opgenomen en waar Kingslanding ook op is gebaseerd. Iemand hier toevallig ook geweest en nog tips?
Het is zoooo mooi daar! Je kan over de hele stadsmuur lopen, daar zou ik een moment op de dag voor kiezen wanneer het niet zo warm meer is. Veel plezier, ik ben jaloers haha. Echt een van de mooiste stadjes die ik in Kroatië heb gezien
Dankje! Ik las dat je het beste gelijk om 8 uur die stadmuren op kan gaan, omdat het dan ook een stuk rustiger is. Hoelang ben jij er geweest?
Rond 2 uur in de volle zon in augustus, super goed idee Ik zou inderdaad lekker vroeg gaan, dan is het ook nog niet zo druk denk ik want het is super toeristisch daar
HAHAHAHAHAAH die tekening
Ik ben er twee keer geweest vorig jaar, geweldig stadje <3
Met je kaartje van de muren kan je ook Fort Llovrijenac in, waar ze ook veel scenes uit de Red Keep hebben gefilmd. Dat had ik graag van tevoren geweten (want wij hebben dubbele tickets moeten kopen haha). Verder kun je als je het oude centrum via de Pile Gate verlaat meteen rechts een trap af, dan loop je onder de ‘brug’ door en kom je op een klein strandje bij ‘Blackwater Bay’ uit (waar o.a. deze geweldige deleted scene gefilmd is).
En dan zit je dus hier
Ik heb een GoT tour gedaan! Was echt super leuk, je loopt over de stadsmuren en je ziet meteen alle andere mooie plekjes in de stad. En je herkent zoveel uit de serie, echt vet. Het eilandje Lokrum is ook een aanrader! Daar vaar je zo heen en daar is ook veel van de serie gefilmd.
Ik had van tevoren is eerst onderzoek gepleegd wat er allemaal is opgenomen in Dubrovnik, aanrader want dan kun je dingen beter plaatsen. https://www.kingslandingdubrovnik.com/filming-locations
Maar vergeet ook niet dat dubrovnik meer is dan game of thrones… het heeft ook zelf een heel interessante geschiedenis.
Vond dit zo’n ontluisterend/akelig bericht
dit vond ik wel leuk om te zien: https://www.youtube.com/watch?v=ep9HPiQBR90
ze komen bij elkaar om de script te lezen. Zo gek om Varys zo te zien. En Tormund nog steeds SaF