Game of Thrones

Bedankt allemaal voor de tips! Ik heb een GoT tour geboekt dus ben heeeel benieuwd! @elegance thanks voor de link, ik zat er al aan te denken om sommige afleveringen terug te gaan kijken om alles beter te plaatsen.

@Damnatio Ik heb die berichten inderdaad ook gelezen en voel me deels schuldig dat ik nu ook daar aan mee doe, maar ik ga zeker niet alleen naar Dubrovnik voor Game of Thrones, al ben ik wel door GoT op Dubrovnik gekomen. Toch bedankt voor het delen van de link!

1 like

Kit Harington zou in een kliniek zitten wegens alcoholproblemen na het einde van GOT, hij viel in een zwart gat. Sneu.

Waar lees je dit?

Hoorde het op de radio bij het nieuws. Zijn manager zou dat hebben bevestigd.
Kan me goed voorstellen dat het een klap is als iets waar je al zolang deel van uit hebt gemaakt stopt!

1 like

Kliniek kost 120.000 dollar per maand, jeeeetje mina wat een geld.

Wow!

1 like
11 likes

Haha, wow die zijn leuk samen :smiley:

3 likes

Even in een spoiler ookal ben ik wss de laatste persoon die deze serie voor het eerst kijkt.

Spoiler seizoen 1-3

Iemand zei dat Ned Stark een hoofdpersonage was dus geloofde ik heel lang niet dat ie echt was onthoofd. Tot ik zā€™n hoofd op een staak zag en toeeeeen bedacht ik me dat jullie mss wel met me liepen te fucken!

Ik ben bij de laatste aflevering van S03 en Robb ook dood? Wat is dezeeeee.

Im out.

13 likes

Toen ik zag dat Ned door Sean Bean werd gespeeld zei ik tegen mijn vriend: oh, die gaat dood. xD

8 likes

Everybody dies

1 like

Behalve in het laatste seizoen, als iedereen ineens plot armor heeft dat in de vorige seizoenen niet bestondā€¦

13 likes

ja echt stom

1 like

Ik ben hier toevallig ook aan begonnen. Ben nog niet zo heel ver maar het lijkt me tot nu toe van niet. Heb er wel een beetje moeite mee. Om doorheen te komen merk ik, al kan ik er de vinger niet precies opleggen waarom.

@Muggenstift @JaneDoe Het eerste boek en het eerste seizoen van de serie zijn vrij gelijk. Daarna kom je steeds meer dingen tegen die je nog niet kent.

Ik zag net deze foto op reddit. Kit met kortere lokken en zonder gezichtsbeharing ziet er zo raar uit en dat pakt maakt het er niet veel beter op. Emilia lijkt ook echt zoā€™n vrouw van 40 in die foutfit + kapsel.

12 likes

Zoooo dan, Kit is zo een stuk minder aantrekkelijk.

2 likes
Seizoen 5, afl 10

Waaaaat! Jon Snow dood?? Ik dacht dat hij uiteindelijk op de troon kwam :sob:

13 likes