Die je je kan herinneren? Ik zag een video met precies deze punten. Of heb je die ook gekeken?
Hahah ja precies. 22 things you missed in the final episode of game of thrrrones
Weet iemand trouwens meer van de spin-offs? Ik zag dat ze bezig zijn met drie spin-offs?
Degene die nu gefilmd wordt speelt zich 8000 jaar voor GoT af iig.
Hm klinkt niet erg boeiend eerlijk gezegd
Ik vermoed een berg draken, first children en het ontstaan van de white walkers en andere GoT mythologie.
Het idee is wel interessant maar het wordt niet geschreven door Martin dus het wordt wss meer een standaard tv-serie met standaard knappe acteurs.
Ik vond het heel duidelijk dat ze het einde hadden geschreven voor de rest van het seizoen, deze aflevering was wel echt een afronding, waar de rest van het seizoen een beetje een zooitje was om maar bij dit einde te komen. Visueel was het wel een spektakel, maar verhaaltechnisch… oef.
Twee battles (of ja, meer 1 battle en 1 psycho op een draak die een stad affikt) in een seizoen van 6 afleveringen was ook wel echt wat overdreven, GoT was juist zo sterk in de dialogen en de ontwikkeling van de personages, wat ik ook veel interessanter vind dan al die actie.
En de doden dit seizoen waren echt te onopvallend/saai. Ned zijn hoofd werd afgehakt terwijl je verwacht dat hij gratie krijgt, Robb zijn keel wordt doorgesneden op een bruiloft waar het gastrecht heerst, Oberyn Martell’s hoofd wordt gesquisht terwijl je denkt dat hij al gewonnen heeft. Dan zijn Jaime en Cersei die onder een berg stenen verdwijnen of Jon die Dany doodsteekt echt anticlimactisch. Varys was op zich wel heftig, maar (te) voorspelbaar dat het zou gebeuren en ik had te weinig feeling met hem, en de Night King was over the top, maar aangezien die geen persoonlijkheid had was het ook niet heftig om hem te zien sterven.
Ja, dit is letterlijk wat ik me kon herinneren. Ik heb zeker geen 22 points opgenoemd zoals @Banananana suggereert.
Ik suggereer niks? Zo heet die video.
Ik moest hier ook gelijk aan denken, gezien ik dat filmpje ook bekeken heb.
Maar als je dat allemaal uit je hoofd onthouden hebt, vind ik het wel knap. Ik was een aantal dingen wel even vergeten haha.
Ik zeg niet dat je de video suggereert, maar dat je suggereert dat ik de punten die ik heb opgeschreven als callback uit die video heb gehaald.
We kijken allemaal dezelfde GOT dus het is logisch dat ik dezelfde punten als hen opnoem. En zij dus nog veel meer omdat ze met een team naar alle callbacks kunnen speuren of hen gewoon meer is opgevallen.
Ik had voor dit seizoen alle seizoenen weer gebinged dus dat helpt zeker bij het onthouden.
Ik vind dit een hele interessante theorie, Jon moest en zou het weten maar voor de rest. Hij wist nog zoveel meer.
thanks!!
Ik ga voor mezelf gewoon doen alsof dit het echte einde was
Ik hoop dat er een Arya Explarya spin-off komt over haar nieuwe avonturen!!!
Hahahaha hardop gelachen hierom
Ik ben denk ik de enige maar vond het echt een toffe aflevering ik had mijn verwachtingen ook al laten varen moet ik zeggen. Maar ik ben tevreden.
Al was het laatste seizoen gehaast wil ik het wel half opnemen voor de schrijvers. Toen ze begonnen was het een bewerking van al geschreven boeken, met de verwachting dat de rest en dus het einde zal komen voor de serie stopt. Nu moesten ze wel ineens een einde verzinnen, iets waar George RR Martin al jaren zelf niet uitkomt en misschien wel nooit uit gaat komen. Vind eigenlijk dat hij hier ook wel een aandeel in heeft.
Maar is dat ook niet deels zo? Volgens mij heeft George niet meer het script geschreven maar wel het einde verteld aan de schrijvers.