Game of Thrones

Ik moest de aflevering ook wel versneld kijken (2x) maar kon ook gewoon echt door een hoop stukken heen skippen, veel lopen veel bla bla. Vond het een beetje een loze aflevering.
Alleen het moment dat Jon afscheid neemt van zijn broer en zussen vond ik lichtelijk emotioneel.
En dat ze daar om die tafel heen zitten en moeilijk zitten te doen was wel komisch :stuck_out_tongue:

• op het einde nog wat screentijd voor ghost hahah, duurde ook maar 100 seizoenen.

Ja, al met al vond ik het niet echt een sterke aflevering maar ach, nu is’t voorbij.
Goodbye

3 likes

Maar voor zover ik zo snel even heb kunnen vinden, kloppen de leaks dus?

Ja, ben nu op de helft of zo

1 like

Ja maar duurt daarna nog wel een halfuur voordat de aflevering klaar is. De leaks die ik heb gelezen waren in ieder geval niet volledig

Edit: de leaks zijn geüpdatet. Het einde wat ik las klopte niet maar de leaks van de laatste update wel.

1 like

Ik heb gisteren voor de aflevering de leaks gelezen, dus dan ben ik nog niet volledig op de hoogte. Ben benieuwd, misschien dat ik dit dan wel als verrassing laat, haha.

TROLOLOL.

1 like

Nou, dat was dat.

image

Still alive :heart::heart::heart:

33 likes

ik weet het niet… aan de ene kant ben ik blij met hoe het verhaal eindigde voor de meeste personages die over zijn (bran als koning :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:) maar de aflevering vond ik echt underwhelming, toen dany werd neergestoken had ik iets van ZO SNEL AL? maar toen waren we dus al bijna bij het eind, er gebeurde best weinig.

ach ja, ze hebben nog een keer bewezen dat brienne too good for this world is en daar ben ik wel blij mee

1 like

Ik vond de laatste minuten wel echt mooi, bevredigend. Jon behind the wall, Sansa queen of the North en Arya op avontuur. Ik had me ingesteld dat ik me na de laatste aflevering wat ‘verloren’ zou voelen, maar ik vind het mooi zo! Goed einde van een prachtige serie.

En de beelden deze aflevering waren toch zoooo mooi, Dany met de vleugels van de draak alsof het haar vleugels waren, Jon en de draak, de blikken die werden uitgewisseld, Sansa met haar ijzeren blik, ik heb echt genoten

11 likes

Ik ben ook wel satisfied met het einde. Vond de muziek op het laatst heel mooi en Ghost :heart_eyes:

And again…

5 likes

Die middelste man lijkt op Putin

Ik heb al sinds aflevering 4 niet meer gekeken omdat alle torrents down zijn :rage::rage:

sam heef zowel democratie als plastic flesjes uitgevonden

1 like

ik stuur je een pm

1 like

Ik vond het einde dat de Starks echt synchroom naar hun einde liepen echt zo vet!! En wauw toen met Sansa op het eind, ik werd er emotioneel van.

Redelijke Hollywood vibe maar minder zoetsappig dan ik gevreesd had. Mooi afgesloten wel zo.

6 likes

Wauw ik ben zo blij met hoe het is geëindigd. Dacht alleen even dat het toch misschien arya was die Dany neer stak. En weer hele mooie beelden.

3 likes

Ik heb hem vannacht om 2 uur gekeken (Canarische eilanden) en het was zo apart om het hier te zien. Jammer dat het afgelopen is, wat moet ik nu met mijn leven…

2 likes

Toch wel bittersweet dat het nu echt afgelopen is.

18 likes

ik vond deze aflevering eigenlijk wel oké? Ik had een gigantische zooi verwacht maar er waren toch wel dingen die naar mijn gevoel klopten en ook duidelijk callbacks waren naar oude dingetjes.

21 likes

37 likes