Guys help, weet even niet of dit mag (help?), maar hoe laat komt de download online van got op maandagochtend?
Volgens mij wordt het rond 4u snachts uitgezonden daar, dus denk 5u?
Ik weet dat streaming sites meestal binnen een paar uur dingen online zetten maar weet niet hoe dat met torrents gaat
Thanks! Ik dacht ook rond half 5, maar aflevering duurt ook weer langer toch?
Moet rond 7uur auto naar mân werk, zou ik dat redden?
Vorige keer was ik toevallig rond 5 uur wakker en kon ik rond half 6 de eerste torrents vinden volgens mij (wel een groter risico omdat er dan nog niet echt duidelijk is welke wel/niet betrouwbaar waren)
Oké ik ga waarschijnlijk gewoon herhalen wat al gezegd is, maar moet het even kwijt want zoveel frustratie!
- het zorgvuldig opgebouwde karakter van Jaime is in twee afleveringen totaal afgebroken. Ik vind het zĂł jammer en ongeloofwaardig. Ineens zat hij weer hoteldebotel op een paard richting Cersei.
- ineens kan Dani wel alle boten verbranden. En eerst wacht ze geduldig af tot de klokken gaan om dan alsnog helemaal te flippen.
- ik vond het jammer dat Arya uiteindelijk niets heeft gedaan, behalve bijna doodgaan en een wit paard tegenkomen.
- En als dit de dood is van Cersei, vind ik het echt niet spectaculair.
- En Jaime is eerst bijna dood en daarna loopt hij weer vrolijk rond.
- Waar is Bran? Zijn hele verhaal is ook nooit lekker van de grond gekomen. En als hij van die speciale krachten heeft, waarom zet hij ze dan nooit in?
- Dani kan toch niet echt boos zijn dat Jon niet met zân tante wil zoenen? Raar dat zij hun relatie wel zo blijft zien.
Naja dat dus.
Dus⊠Zijn we allemaal klaar voor morgen?
Ja ik ben hier ook nog steeds zo verontwaardigd over! Ik zat toen met anderen te kijken en zei nog: neeeee hij heeft een plan tegen Cercei, hij probeert Brienne alleen op afstand te houden!!
En toen dit.
Ik ga pas dinsdag kijken dus dat wordt nog moeilijk met spoilers ontwijken
Maar vind het wel fijn omdat ik met vrienden ga kijken, toch fijn om het zo âaf te sluitenâ
Ben het met je eens dat dit seizoen gehaast voelt en met een deel van je kritiek maar een deel vind ik juist wel goed eigenlijk. Ik vind de terugval van jaime juist wel geloofwaardig. Hij is al zijn hele leven bij cersei en hij houdt van haar terwijl hij weet dat ze listig en wreed is. Dat was de haar hele leven al en foch bleef hij bij haar. In het echte leven zie je ook dat mensen toch weer terug gaan naar toxische partners tegen beter weten in. Had alleen gewild dat ze dan de sexscene met brienne weg hadden gelaten. Zou het jammer vinden dat het laatste wat we van haar zien is dat ze zo kwetsbaar een man smeekt .
Ik vond de dood van cersei en jaime wel symbolisch. De red keep staat symbool voor de macht waar cersei zo naar verlangde. Nu wordt ze daaronder verpletterd omdat ze die niet op tijd los kon laten. Ze heeft daar vaak genoeg de kans voor gehad.
En ik denk dat Jon niet per se haar afwees vanwege de verwantheid (want targaryens hadden broer-zus huwelijken maar ook bij de Starks was neef-nicht huwelijk niet uitzonderlijk dus dat zou hem imo niet per se dwars hoeven zitten), maar meer dat ze varys zo koelbloedig leek te verbranden zonder dat die wreedheid haar iets leek te doen.
Neeee ik ben zo benieuwd!
Ik heb de spoilers al gelezen want ik geef geen fucks meer.
Heb al mijn social media apps voor de laatste keer naar een speciale folder verplaatst. Ben blij als die spoiler angst weer over is haha.
Vind het seizoen ook niet sterk maar ben toch wel benieuwd. De allerlaatste aflevering! Succes en veel plezier met kijken morgen/deze week! Valar Morghulis.
Ik klik elke keer per ongeluk op twitter, maar gelukkig sluit ik de app weer voordat die fatsoenlijk is opgestart.
Valar Dohaeris
Ik heb 1 spoiler gelezen haha. Ik kon het niet laten, ik haat mezelf.
Hij staat hier al ergens, maar hier staat alles samengevat.
WTF!!!
(en dit bedoel ik niet positief)
Mân internet is zo sloom, ik moet over 'm uur weg en hij is pas op 40%
hahah dat die draak haar zo sloom wegtilt ziet er echt lelijk uit :â)