Alles wordt vanzelf een stuk duidelijker, gewoon lekker verder kijken en bij seizoen 2 begrijp je er al een stuk meer van! Ik begreep zelf ook de eerste keer niet waar ik nou echt naar keek… Maar bij seizoen 2 begreep ik het allemaal al een stuk beter.
Even terugkomen op het gerucht dat de boeken al af zijn… Hier zegt grrm dat de boeken nog niet af zijn
Ik denk eerlijk gezegd dat we nooit het einde zullen weten van de boeken en sowieso niet van ADOS… En dat zou ik echt ontzettend jammer vinden, maar ik denk dat grrm misschien wel het een na laatste boek af krijgt, maar niet de laatste voordat hij overlijdt.
Oh ja, pet peeve. Ik ging de titels van de boeken weer opzoeken en ik erger me eraan dat ze allemaal met ‘A’ beginnen
- A Game of Thrones (1996)
- A Clash of Kings (1998)
- A Storm of Swords (2000)
- A Feast for Crows (2005)
- A Dance with Dragons (2011)
- A Dream of Spring (forthcoming)
Behalve fucking eentje
- The Winds of Winter (forthcoming)
Maar goed, het is natuurlijk maar waar ik me druk om maak ;p
Verschil moet er zijn hè.
Ik vond dit een leuk filmpje om te zien dat toch wel een aantal dingen bij elkaar komt in de laatste afl. Maar hoe wist Daenerys dat Varys die briefjes aan het schrijven was
Collega van mij had eindelijk gekeken. Maar ik zit er blijkbaar wel iets meer in.
Ik: ja het is niet leuk meer maar vond het wel tof dat Cleganebowl echt is geworden
Hij:
Ik: ja Sandor en Gregor…
Hij:
Ik: The Hound en The Mountain…
Hij: ohhh ja
Ik: ben ook wel benieuwd waar Bronn nu uithangt.
Hij: Wie
Ik: …
Tyrion. Misschien niet exact die briefjes, maar wel het gepraat over verraad, en later dat hij ook in vol daglicht Jon aansprak.
Ik hoor geruchten dat Jaime niet dood is. De meeste acteurs hebben namelijk een ‘thank you for everything I love you so much’ stukje gedaan voor Lena Headey, maar niet voor hem.
Kan ook zijn dat niemand hem mag hoor maar dat geloof ik niet met Nikolaj <3
Dat bootje zag je volgens mij ook al liggen op de heenweg van Jaime naar de Red Keep
Ja Bronn? Die komt effe melden dat hij er is en vertrekt dan weer? Wtf.
Ja echt geen enkel karakter ontkomt aan de schrijvers aka karakterseriemoordenaars.
hahaha ik ben ook echt precies jouw collega, kan het allemaal niet meer onthouden.
bjarke ingels (een vage sterarchitect) heeft ook gepost dat hij de laatste aflevering een rolletje heeft met een setfoto met Jaime’s acteur wat ik ook al heel vreemd vond
Hey, misschien heeft de Lord of Light nog een kutklusje dat opgeknapt moet worden
Wtf voegt het dan toe om die man door zn lijf te steken en daarna onder puin dood te laten gaan om hem daarna weer levend te verklaren
Die zijn dood. Werd toch in die behind the scenes gezegd, geloof ik.