Danaerys❤ de rest is niet zo belangrijk. Haha nee er zijn veel hoofdpersonages. Ze wisselen wel eens van seizoen.
Hahaha ik vind je berichtjes zo lief. Game of Thrones vind ik echt een ingewikkelde serie, ben nu voor de 2e keer aan het kijken én had de eerste keer een ex die me uitleg gaf bij elke aflevering, want had net zoveel vragen als jij.
Het helpt ook niet dat sommige personages op elkaar lijken. Soms kan het handig zijn een stamboom op te zoeken op internet!
Sterkte en veel plezier. Je krijgt nog veel ellende voor je kiezen!
Haha ik ga zo weer weg uit dit topic, maar als ik dit lees ???
Kijken we wel dezelfde serie
Wel een tip als je stambomen opzoekt, zoek het op per seizoen! Anders zie je mogelijk wat spoilers die je niet wilt weten.
Stambomen hebben mij ook echt veel geholpen, het is in het begin echt totaal onduidelijk en komen echt enorm veel personages op je af. Denk dat iedereen dit gevoel had in het begin, maar leert het vrij snel door gewoon te kijken!
Kan je dit uitleggen? Ik ben zelf slecht in die linken leggen.
Bran kan zijn bewustzijn in dieren verplaatsen dus ze suggereert volgens mij dat Bran dat paard heeft overgenomen om Arya in veiligheid te brengen.
Thanks voor je uitleg! Dat klinkt inderdaad logischer dan dat dat paard er zomaar zou staan.
westeros bestaat uit zeven koninkrijken die eeuwen geleden samengevoegd zijn onder één koning. Tijdens de vorige generatie is de dynastie Targaryen die controle hadden verworpen en nu de veroveraar overleden is zien veel mensen hun kans weer. De mensen die nu allemaal koning willen worden zijn van de families die de zeven streken controleren.
Ik zit met 2 vragen:
- Is Cersei echt dood? Want dat idee had ik helemaal niet… Ze kán in principe toch nog leven?
- Waar zijn Sam en Gendry gebleven?
- Ja, we hebben haar niet écht dood zien gaan
- I have no idea
Sam is nog in Winterfell en Gendry is nu lord van Storm’s End, die is daar heen denk ik?
Ik ben echt een te harde Gendrya shipper en hoop dat ze daar wat van laten zien in de laatste aflevering. Dat zij dan ineens bij Storm’s End op de stoep staat oid.
Maar GoT kennende zal dat wel niet
Als Cercei nog leeft verwacht ik ook een comeback van Stannis
Ja las daarna je post pas! Zit wel wat in want het ontwikkelt zich allemaal rondom hem en de gebeurtenissen rondom hem. Denk alleen al aan Littlefinger en zijn motieven.
Maar ze hadden zich overgegeven, de bellen luidden niet omdat Cersei dat had opgedragen, maar omdat het volk zich had overgegeven. En de slaven kwamen ook pas in opstand nadat ze Grey Worm had laten infiltreren om de opstand op te zetten.
@anon65426728
Er is natuurlijk een minimale kans dat Cersei en of Jaime niet dood zijn, maar die lijkt me echt verwaarloosbaar met zo’n symbolisch einde. En ik denk idd dat Gendry naar Storm’s End is, maar dat Sam ook naar zijn domein is (Horn Hill), aangezien de Night’s Watch niet meer bestaat/nodig is nu de white walkers er niet meer zijn en die paar Wildlings die er nog wel zijn ook geen gevaar meer vormen. Hij heeft namelijk geen reden om op Winterfell te blijven, toch?
Hmm ik deelde ook gewoon het linkje en kreeg automatisch die widget. Misschien verschil tussen instagram en twitter?