Game of Thrones

Ik kan pas vanavond kijken maar ben geneigd om alle spoilers al te lezen :sweat_smile:

1 like

Haha, ja, hier volledig hetzelfde.

Oh shit moeten we nog met spoilers posten?

Nee hoor! Als het officieel is uitgezonden, mag je er gewoon over posten.

1 like

Nou, zoals het er naar uit ziet zijn alle leaks dus waar :sweat_smile: Fuck.

Nee joh!

Op dit punt kijk ik eigenlijk alleen nog maar omdat ik het einde wil weten, de kans acht ik vrij klein dat George de boeken nog af krijgt :weary:

Wow vond wel een vette aflevering, lekker veel mensen weggewerkt ook!

Ik vertelde over mijn uber chauffeur in dit topic, hij was de lannister soldaat die na een staredown met Jon zn zwaard als eerste liet vallen! Zo geinig om hem te zien

19 likes

Er was een interview met een acteur van GoT die zegt dat de boeken al af zijn maar dat George een deal heeft met de schrijvers om ze pas na de show te publiceren. Geen idee hoe serieus het kan zijn :woman_shrugging:
Link naar redditpost met filmpje

2 likes

Zou de plottwist van de eeuw zijn :scream:. Ik plan alvast een halfjaar in om die boeken te kunnen lezen

1 like

Het zou ook wel de ultieme stunt zijn om volgende week maandag zijn volgende boek uit te brengen, geen marketing meer nodig haha

9 likes

Slechtste aflevering van de serie. Zo ontzettend slecht geschreven. Godzijdank nog maar één aflevering.

9 likes

Dany mag inmiddels ook wel dood. Wat een verknipt wijf is dat zeg.

2 likes

Ik heb nog niet gekeken (wel alles gelezen), maar omdat het zo slecht is heb ik ook totaal geen haast met kijken. Is Dany nou in zo’n 50 minuten tijd compleet Mad Queen geworden?

Minder, volgens mij. Oh nee, 45-50 min idd.

4 likes

Oh en heb ik al genoemd hoe JON WEDEROM USELESS WAS?!

19 likes

image

zo voel ik eigenlijk de hele serie over jon :joy: pas nadat hij dood ging en terug kwam en een beetje emo werd had ik hoop

5 likes

Ik heb die leaks nu maar doorgelezen en damn. Dat is echt zo deprimerend :laughing:

1 like

Ik snap echt niet hoe mensen hem fantastisch en een geweldige leider vinden. Gast staat daar maar een beetje treurig te kijken en af en toe iemand neer te steken. Bran doet nog beter zijn best.

3 likes

28 likes