Game of Thrones

5 likes

Deze 2 zijn echt heel grappig.

6 likes

De kaartjes van Pathé zijn net beschikbaar gekomen! Ik kon nog net 4 kaartjes voor in Ede selecteren, Utrecht, Amsterdam en Breda waren volgens mij echt gelijk alweer uitverkocht

Ben gewoon boos… wat is dit een domme aflevering rffe een draak die pats boom ineens uit de lucht geschoten wordt. Vliegt die domme doos erop af en weer weg ipv over die kut bootjes heen te vliegen en de hele boel in de hens te steken. Echt dom

1 like

En dan nog iets… waarom maakte cersie de hele groep die voor haar stond niet gewoon af??

(Heb de aflevering net pas gezien zoveel frustratie)

18 likes

Off topic maar omg het is Mr. Wednesday van American Gods!

2 likes

Ik vond hem geweldig in Deadwood <3

1 like

Eens, wat stom was dat, ik zat echt aan de buis gekluisterd.

Maar ik slide weer even ontopic: wie kijkt er nog uit naar de volgende aflevering van GOT? Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken (heb de spoilers niet gelezen) en hoe het vormgegeven gaat worden en vooral waar Arya gaat opduiken!

Ik kijk naar de volgende aflevering uit puur omdat ik wil weten hoe het afloopt, niet omdat ik er iets geweldigs van verwacht. Ik hoop dat er nog wat leuke momenten komen, maar ik heb helaas wel mijn verwachtingen naar beneden bijgeschroefd.

4 likes

Heb ergens gelezen dat ep 5 kit harrington zn favo aflevering was, en tot nu toe was in elk seizoen de een na laatste aflevering de beste, dus ik ben wel een beetje nieuwsgierig

2 likes

Deze frustratie had ik ook!! Maar een vriend van me zei dat het een soort ongeschreven regel is dat je bij zo’n gesprek niet zulke dingen gaat doen. (Vind ik nog steeds raar want Cersei is niet echt mainstream :stuck_out_tongue: )

Ik wil eigenlijk dat het gewoon klaar is met GoT ( de serie). Heb bij het laatstse seizoen hetzelfde gevoel als toen ik naar de brandende Notre Dame zat te kijken. Zoiets moois en bijzonders opgebouwd gaat naar de gallemiezen en je wilt dat het stopt

6 likes

De reacties in dat filmpje zijn echt prachtig

Ik heb ook een dubbel gevoel!

32 likes

wat een bagger zooi

3 likes

Nou je kan niet zeggen dat er niets gebeurt is…

Ik ben benieuwd hoe ze alle losse eindjes in 1 deel nog aan elkaar gaan knopen.

Letterlijk het enige voordeel van zo vroeg wakker zijn is dat ik aflevering al gedownload heb en al kan kijken voor ik weg moet, in plaats van pas vanavond om 7 uur

Dany, girl. You fucked up

2 likes

image

Daenerys at king’s landing :joy:

15 likes