Game of Thrones

Ze kicken op “eerzame” mannen daar.

1 like

STOP! steekt iemand neer en kijkt eens rond

Herhaal dit 50 keer, Kit :joy:

3 likes

Jeez ben echt super teleurgesteld. Normaal waren er altijd van die vette plot twists, en nu was t echt gewoon saai. Ben er gewoon chagrijnig van, verdomme

1 like

Jezus wat kut.

Ik ben ook echt op het punt gekomen dat het me niet meer uitmaakt wat er gebeurt en wie er dood gaat. Alleen Varys vond ik nog een beetje jammer, maar dat was na vorige week ook wel duidelijk. Ben blij als het volgende week voorbij is, en hoop dat het gerucht over de boeken waar is, dan kunnen we erachter komen hoe het verhaal écht bedoeld was.

2 likes

Ik hoopte echt dat Cersei dood zou gaan door Arya/Jaime. Of anders door de vlammen van Rhaegel. Ik wilde haar echt zien lijden dus ik ben echt teleurgesteld hierdoor. Wat een flutseizoen dit zeg. Ze hebben het echt afgeraffeld en alles in 6 afleveringen gepropt. Nu komen we niks meer te weten over bran en de NK. Ze hebben op een flutmanier afscheid genomen van ghost en tormund. Ik had wel echt te doen met Tyrion deze aflevering.

5 likes

Ondanks de staat van dit seizoen toch nog een aanrader: de Ghosts of Thrones recaps op pajiba:

(die van gisteren is er nog niet)

Ik snap echt niet dat ze het plot zo snel vooruit willen pushen. Dat komt de personages echt niet ten goede en maakt de afleveringen zo tenenkrommend om naar te kijken. Ik zie de schrijvers gewoon zoeken hoe ze zo snel mogelijk van punt A naar B kunnen komen.

Beter hadden ze nog wat extra afleveringen of zelfs een heel seizoen de tijd genomen. Ja dan lever je in op shock-value, maar dan heb je wel personages die als mensen aanvoelen ipv stereotypes en pionnen.

6 likes

26 likes

Die is vorige week dood gegaan. Drogon leeft nog.

Oeps bedoelde ook drogon :sweat_smile:

1 like

15 likes

de grootste shock deze aflevering is dat de schrijvers plots herrinerden dat wildfire bestaat

14 likes

ik heb zo de zeik in dit seizoen dat ik de spoilers maar heb gelezen voor de finale. de dood van jaime kon me ook gestolen worden ondanks dat hij een van mn favoriete personages was :unamused:

image

Het is wel duidelijk dat vooral de schrijvers graag door willen naar nieuwe projecten -_-

1 like

14 likes

Nu doen ze het toch expres? Al die fouten!!!

2 likes

Het boeit ze niks meer. Dit hele seizoen niet.

3 likes

Wat een negative nancy’s hier allemaal. Ik vond t een top aflevering. Snapte alleen Arya en het paard niet.

16 likes

Ik moest heel hard lachen toen er opeens zo dat paard stond. Alles en iedereen is verbrand en kapot maar Barbie-paard stond al rustig klaar…:rofl:

7 likes

Ben nog aan het kijken maar holy shitballs wat een KUTaflevering en sowieso gewoon een kloteseizoen man. Dit is echt te slecht…

4 likes