Game of Thrones

Ik word een beetje moe van dat gebitch tussen Sansa en Daenerys, het voelt zo high school aan.Verder vond ik die hele Jaime en Brienne romance niet passend. Al helemaal niet toen ze daar zo kwetsbaar stond in haar nachtjas buiten. Brienne is nooit zo geweest, zo afhankelijk, waar komt dit opeens vandaan. En ik vind het ook onduidelijk wat er nu gaat gebeuren met Arya, the Hound, Sam en Tormund. Benieuwd of we één van hen nog terug gaan zien. O en ik ben wel blij dat ik die hele Starbucks beker niet eens gezien heb, ik zat zo in het verhaal.

6 likes

Ik was/ben echt zo tegen Braime. Ik vind hun vriendschap hartstikke leuk, maar meer dan dat vind ik totaal niet nodig. Uhghghghghg

6 likes

Hahaha de koffiebeker

Omg het schijt dus dat het hele plot online gelekt is??? Heb t net gelezen via die reddit link die hier eerder is gepost maar wat KUT als het echt waar is allemaal

Zijn er ook geen nepscripts in omloop en nepscenes gefilmd?

Ik vertel niets over de inhoud van de spoilers, maar zet het voor de zekerheid even in een spoiler.

Er wordt inderdaad gesproken van twee eindes die er zouden zijn opgenomen en van een filmlocatie waar ze zeker van weten dat daar nep scenes zijn opgenomen. Maar de bron die deze info dus zou hebben gegeven, heeft enkele maanden terug ook al leaks gepost van de 4 afleveringen die nu geweest zijn en die kloppen grotendeels ook allemaal.

Ik wil mijn frustratie even kwijt hier. Alle seizoenen (okee, misschien seizoen 7 maar een beetje) was de kracht van GoT de politiek, het lange reizen van de ene plek en de andere plek en alles wat daaromheen gebeurde, de psychologie en de acties van mensen, zonder enig Hollywood sausje voor mijn gevoel. De denkwijze van mensen, de politiek en psychologie was zo sterk. Daarom maakte het GoT zo uniek, omdat (afgezien van het fantasy aspect) de mens en het echt zo is en dit echt allemaal kon gebeuren zonder rare romances en heldenacties. En nu wordt het allemaal zo verpest imo door Hollywood dingen. Dat hele Brienne en Jaime gebeuren, hoofdpersonages die het opeens wel allemaal overleefden, en dan dat opeens een draak uit het niets doodging met behulp van een paar speertjes en dat ze ‘opeens’ verrast werden door Euron. Echt kom op hoor. En wat mij nog het meest frustreert is dat het hele Night King verhaal in een paar seconden over is. Really?! Ik zat zo te wachten op meer diepgang wat dat betreft, wat zijn zijn beweegredenen, waarom Bran, Lightbringer, The Prince who was Promised, Azor Ahai. Allemaal verpest. Ik had zo verwacht dat de makers het spectaculair zouden eindigen en ik heb zoveel dingen gelezen over de achtergronden van TSOIAF en You-Tube filmpjes. Niks wat aan mijn verwachtingen voldoet dit seizoen en stiekem doet het mij echt een beetje pijn, alsof het laatste deel van een meesterwerk aan gorten is.

12 likes

Ah man, ik wist niet dat de laatste aflevering in de bios zou komen. Dat was echt een super leuk cadeau geweest! Alleen pathe deed dus mee? Jammer dat niet meer bioscopen meedoen, kunnen ze volgens mij flink mee verdienen!

Huh oké ik snap reddit nooit maar de laatste update in de eerste post was op 5 mei en ging alleen over aflevering 4. Wat zie ik over het hoofd?

Als ik het goed begrijp zijn het oude berichten die eerder geplaatst zijn, maar niemand toen echt serieus nam

2 likes

Vrijdag is er nog een kans om kaartjes te krijgen! Weet alleen niet hoe laat ze beschikbaar komen, in ieder geval in de ochtend.

Zo mee eens :raised_hands:t3: Alleen heeft het verval in mijn ogen al wel ingezet vanaf seizoen 6, seizoen 7 was kut, door de eerste twee afleveringen van dit seizoen dacht ik dat ze het weer een beetje hadden gevonden, maar aflevering 3 en 4 hebben wel duidelijk gemaakt dat dit absoluut niet zo is. Ik ga het wel afkijken nu natuurlijk, maar echt ervan genieten doe ik niet meer.

1 like

Inderdaad, ik zal het wel afkijken maar echt enthousiast ben ik niet meer. Het einde zal ook wel lame worden. Maar aan de andere kant denk ik ook; hoe kan je in hemelsnaam al die losse eindjes in zes afleveringen stoppen?! Ik snap dat er ooit een einde aan moet komen, maar had dit vooraf beter uitgedacht. Nu is het echt haastwerk geworden.

1 like

ik wacht al sinds seizoen drie(?) voor braime, en ondanks dat ik blij ben dat het toch nog gebeurd is voordat de serie voorbij ben vond ik het toch niet helemaal zo op de manier waarop, maar vooral vind ik het jammer dat de enige twee momenten (in wat sowieso een maand samen was) die we gezien hebben waren waarin ze dronken waren (en een beetje out of character) en afscheid namen waardoor het toch niet verzadigend voelt na al die jaren :roll_eyes:

daarnaast vind ik het dat er toch nog een seizoen had moeten komen zodat ze niet zo gehaast door dit seizoen hoefden te gaan. ben denk ik de enige die vond dat het wel goed was dat het hoofdstuk met de night king zo snel was afgesloten, het gaat natuurlijk om de troon. en ik hoop dat jon and dany dood gaan, joe

Dit vond ik ook heel jammer, dat ze Briene zo anders neerzetten dan ze is. Vooral toen ze buiten stond en hem smeekte, dat hij bleef.

4 likes

Ik vind de Vine-versies van dit seizoen veel beter dan de echte afleveringen.

Valt echt tegen na zo lang gewacht te hebben, ik hoop dat het nog beter wordt maar heb er weinig vertrouwen in.

7 likes

Ik moet altijd zoooo hard lachen om die vine van die gast van nickelback met zn graaaaph

4 likes

Ik om die dansende moeder en haar twee zonen :joy:

Edit: 23 dagen verder pas en omg ik ben nu begonnen met seizoen 8 (ja ik heb teveel tijd in mijn leven blijkt maar weer haha)

2 likes