Game of Thrones

Ze bedenken gewoon iets zoals “Missandei moet gevangen worden en er moet een draak dood” en dan bedenken ze daar een verhaaltje omheen

Dit, echt heel erg dit. Om deze reden vond ik seizoen 7 eigenlijk helemaal niks. Bij de eerste twee afleveringen van 8 had ik het idee dat ze zichzelf weer een beetje terug hadden gevonden maar pfffft.

Mss dat Jaime nog echt een goed plan heeft ofzo maar op het moment komt het op mij echt over als:

1. drama momentje want Jaime verlaat Cersei
  2. fanservice want Brienne will they won’t they
  3. drama momentje want Jaime verlaat Brienne

De show lijkt aan elkaar te hangen van “toffe” momenten en fanservice. Het is zo overduidelijk dat ze de boeken niet meer hebben en het nu zelf moeten bedenken. Ik moet meteen weer denken aan de zombie beer van vorig seizoen:

Vanaf 3:50, ze willen al vier seizoenen lang een zombie beer, ‘want dat lijkt ze cool’. Heel Game of Thrones is nu een zombie beer.

4 likes

In de behind the scenes van deze ep zeggen ze ook letterlijk dat Daenerys even vergeten was dat Euron een vloot daar had… Like wtf…

8 likes

Eigenlijk is deze aflevering overbodig want er is niks boeiends gebeurd…

1 like

Hahaha wth.

Ik heb deze behind the scenes niet helemaal gekeken want voor zover ik kon zien was het alleen maar een samenvatting van de aflevering… Like, ja dit heb ik net zitten kijken?

Hahaha volgens mij ben ik de enige die wel écht genoten heeft van deze aflevering. Vond hem leuker/spannender dan aflevering 3

6 likes

het enige nut van deze aflevering was om nog eens even mensen eraan de herinneren dat Cersei een brein heeft

2 likes

Nou ik heb kaartjes voor de finale in Pathé! Ben benieuwd hoe ze dit nog gaan rechtbreien in 2 afleveringen.

Ja kwam er zelf ook niet doorheen maar mijn vriend net 5 minuten geleden nog wel. Ze zeggen op Twitter ook dat er nog kaarten zijn dus blijven proberen!

1 like

Ik heb ook geen kaartjes kunnen krijgen, op hoop van zege dat het vrijdag in de reguliere verkoop dan maar wel lukt. Zit bijna te denken om Pathe Unlimited aan te schaffen haha

Ik las op Twitter een tip die goed schijnt te helpen bij het kopen van kaartjes! Je moet via internet even die Game of Thrones link toevoegen aan je favorieten en dan vrijdag via de Pathé app via mijn favorieten kaartjes ‘kopen’. Schijnt dat je dan geen last hebt van een overbelaste server.

3 likes

Goeie tip! Die ga ik onthouden

1 like

Hier had ik nog niet eens bij stil gestaan maar inderdaad, dat is ook erg dom

Ik vind het verhaal zo slecht haha maar ben echt te invested om die laatste paar uurtjes niet meer te kijken.

8 likes

image

10 likes

Ik vraag me af trouwens of je na al die jaren opbouw nog een einde kan maken waar de meeste mensen blij mee zijn. Zeker omdat George rr Martin er zelf ook niet uit lijkt te komen, hij zit allemaal backstorys uit te diepen in andere boeken maar het hoofdverhaal, ho maar.
Ik hoop dat varys en tyrion samen een stuntje uithalen om iemand anders op de troon te krijgen, zou imo jammer zijn als jon en dany sorry zeggen, kusje erop, en samen westeros gaan regeren.

4 likes

Zo inderdaad man, zo’n beetje de enige waar ik me niet aan erger is Varys. Ik hoop dat hij daarom in leven is gehouden in die cryptes (want eerlijk hij zat daar gewoon onwaarschijnlijk te chillen tussen de doden)

1 like

Me bb Davos voor de troon. De enige integere man in heel Westeros die alle gevechten overleefd heeft zonder skills :two_hearts:

16 likes

Dat kan inderdaad toch niet dat niemand dat gezien heeft, daar kijken toch 30 man vierhonderd keer naar?! Maar goed, haha grappig, wat zijn we toch lekker mal met zn allen en ook nog wat sponsering erbij verdiend. Winter is coming voor de schrijvers want over twee weken is het gedaan met cashen.

1 like

Wow, ik heb letterlijk 5 minuten geleden opeens nog kaartjes kunnen bestellen voor Pathe :scream:

Wow echt, wat nice. Heb echt een uur geprobeerd maar het lukte niet. :frowning_face: Mocht iemand nog tickets voor Utrecht of Ams kwijt moeten houd ik me aanbevolen haha!

Ben wel echt benieuwd hoe ze dit in twee afleveringen nog een goed bevredigend einde gaan geven!