Game of Thrones

Ziggo Go app?

1 like

11 likes

Oh man ik ben zo benieuwd naar de laatste drie afleveringen. Ben op reddit de leaks aan het lezen en ik ben zo benieuwd wat er waar van is/of er iets waar van is

Het enige dat nog telt

7 likes

Wow, nog maar drie?? Ik was vergeten dat er maar zo weinig afleveringen waren. Dat gaat snel.

Jaa, zo snel!

Ik heb gisteren alle spoilers al gelezen op Freefolk en nu heb ik geen zin meer om de aflevering te gaan kijken :joy::cry:

Ik heb net op Reddit spoilers gelezen hahahha

1 like

Ben alsnog wel heel benieuwd hoe het verder zal gaan. Heb al een deel van de voorspelde leaks voor de komende afleveringen ook gelezen, maar die neem ik alsnog wel met een korrel zout.

Hoe dan ook gaan er aan het einde van de serie mensen blij en mensen boos/teleurgesteld zijn, daar ontkom je toch niet aan.

Waar lees je die??
Echt suf dat ik alles wil lezen ipv gewoon kijken hahaha

De freefolk pagina van Reddit. Ik snap Reddit niet goed, dus ik google meestal freefolk game of thrones leaks en dan kan je heel veel vinden. Wel op eigen risico, haha.

https://www.reddit.com/r/freefolk/comments/9p7u4u/season_8_news_and_leaks/

Je kan vanaf hier vrij veel vinden en doorklikken. Nogmaals, volledig op eigen risico en niks is gegarandeerd.

Het was op zich alsnog wel de moeite om de aflevering te kijken. Maar het is duidelijk waar het heen gaat. Ach ja. Voor mij had het met vorige week zondag afgelopen kunnen zijn.

@Nikkie86 dan is dit nu niet de plek om te zijn want we mogen hier spoilervrij over de aflevering praten als hij officieel is uitgezonden.

1 like

Haha, ja, voor de eerste drie afleveringen had ik heel braaf niks opgezocht maar nu was ik toch gezwicht

Heb jij al leaks gelezen, of wordt het uit de aflevering echt wel duidelijk hoe/waarheen het zal gaan?

Allebei. Want na vorige week boeit het me allemaal niet meer zo :grin:

2 likes

Na vorige week is het enige wat ik graag wil dat Gendrya endgame is, maar na deze aflevering is die hoop ook weggevaagd (en hier heb ik verder niks over gelezen, voordat mensen denk dat ik iets gespoild heb van na deze aflevering ;p)

Latte giantsmilk zeker. :upside_down_face:

13 likes

Ik had allemaal leaks gepost en m’n spoiler ging mis, gelukkig zag ik het meteen.

Even opnieuw. NIET LEZEN ALS JE GEEN LEAKS WILT.

Samenvatting

Jon vermoordt Dany, Bronn schiet op Jaime met een kruisboog en raakt hem (expres?) niet fataal. Cersei en Jaime sterven samen. Dit komt van dezelfde bron als de leaks over the Mountain en Missandei en Rhaegal en Euron; dit klopte allemaal. Sansa bedriegt Daenerys, en Tyrion laat z’n functie als hand vallen omdat Dany waarschijnlijk gek is geworden.

Hoe de seizoensfinale eindigt weet schijnbaar bijna niemand, maar een andere bron zei dat Bran de troon krijgt, omdat Sansa niet wil en Jon dood/naar the wall is. Tyrion sterft waarschijnlijk, maar Davos blijft leven als hand van Bran. Hopelijk klopt dit niet want ik vind Bran echt kut. Davos en Tyrion moeten allebei blijven leven.

Pf ik heb er perongeluk op geklikt, niet chill :confused:
Vanwaar komen deze leaks zelfs? Zijn de scripts ergens gelekt?

Slaat sowieso nergens op. Wat dachten ze nou? Dat ze zonder enige weerstand naar KL konden varen? Daarbij, die draken gaan al seizoenen lang mee en Euron schiet er zo ff een uit de lucht.

Ghost werd echt smerig behandeld. Ga maar met Tormund mee. Niet nog even aaien ofzo, nee doei!

Overigens vond ik die ‘grote dood’ niet heel boeiend. Ik had echt niks met haar. Sorry, ik denk dat ik tot het allemaal over is, heel zuur en kritisch blijf.

15 likes

Ik heb geen idee, een vriend van me had het via reddit. Diegene had gisteren ook al fragmenten gepost van de aflevering van vannacht, geen idee hoe hij eraan komt.

Ik heb er nog even een blur overheen gedaan voor het geval meer mensen per ongeluk klikken.