Game of Thrones

Dikke kans dat er in de komende afleveringen opeens heel veel karakters doodgaan. Mensen die we nu als onoverwinnelijk zien, zoals Arya of Danaerys. Misschien krijgt danaerys wel de mazelen onderweg naar kings landing.

Ik had het heel stom gevonden als de night king in een zwaardgevecht met Jon had verloren. Dat had Jon nooit kunnen winnen en er waren ook nog al die wights, alsof die allemaal even rustig wachten totdat die twee uitgevochten zijn.
Hij had in mijn hoofd alleen maar door stealth verslagen kunnen worden. Nu al zin in de volgende!

2 likes

Ik vond het een hele toffe aflevering, heb op het puntje van mijn stoel gezeten. Maar ergens had ik toch nog een plottwist verwacht, dat de Night King zou winnen en alle karakters uit het noorden als White Walkers Cersei te grazen zouden nemen bijvoorbeeld. Deze verhaallijn over de Night King is 8 seizoenen lang opgebouwd en het voelt te simpel dat alles opgelost wordt met een dolksteek. Plus het feit dat alle belangrijke personen nog leven, het hele leger is dood maar zelfs Sam die niet eens kan vechten leeft nog.

En in mijn herinnering vond ik de Night King in eerdere seizoenen veel angstaanjagender, zag er toen meer uit als de dood en het kwaad terwijl ik hem nu ook zo in een superheldenfilm zie spelen.

Maar alsnog een hele mooie en goede aflevering, ik ben heel benieuwd naar volgende week.

Hahahaha

35 likes

Ik vind niet dat ze de serie eer aan doen

Wow ik heb eindelijk gekeken.
Wat de hel waren Jon en Dany aan het doen op die draken?? Op zich was het handig geweest om die hele horde white walkers in de brand te steken voor de hel losbrak en ze er gewoon aangelopen kwamen.
Verder vind ik het niet erg dat Jorah dood is. Hij probeerde nog 1 wanhopige laatste keer uit de friendzone te komen maar helaas. Verder iets te weinig doden bij de belangrijke personages, maar misschien dat dat nog komt.

10 likes

Ik dacht eerst wat is ons Jon nutteloos tegen de zombie draak aan het schreeuwen, maar lees nu dat hij de draak aan het afleiden is en ‘GOOOOO’ roept zodat Arya er langs kon rennen.

12 likes

@Cynny wow dit is zo tenenkrommend, ook dat ze grapjes maken over dat Peter Dinklage onder de tafel verstopt zou zitten…

@Flent Heb het nog een keer gekeken maar ik zie het echt niet

Ik dacht dat hij gewoon zijn lot onder ogen zag eigenlijk.

Ik zie t ook niet. Letterlijk.

1 like

13 likes

Wow totaal offtopic maar bedenk me inderdaad dat friendzone direct voorkomt uit het feit dat vrouwen nu prima een man kunnen afwijzen, maar eigenlijk niet prima want iemand in de friendzone zetten heeft een negatieve lading.

Mindblow momentje…

2 likes

Ben bang dat daenerys echt gaat doordraaien, Arya zie ik nog wel heroïsch sterven

9 likes

Sowieso Hodor haha!! Die vond ik zo vet! Goede verhaallijn ook aan t einde. Had gehoopt dat ie nog als Wight terug zou komen.

5 likes

Ik zou het liefst daddy Davos willen spelen en alle zielige kinderen adopteren. :upside_down_face:

4 likes

auw m’n incest hart

1 like

image

Ik mis Olenna in dit rijtje :-1:t4:

36 likes

Olenna is de MVP gewoon.
Zij was vroeger ook echt mega knap :heart_eyes:

Zij zag er echt uit als de actrice die haar kleindochter Margaery Tyrell speelde. Echt mega goed gecast.
afbeelding

24 likes

Haha deze is ook best on point :joy:
afbeelding

33 likes

maar… nu is arya dus Azor Ahai?

Ik ga dit weekend voor 3 weken op vakantie en ik neem alleen en tablet mee. Iemand enig idee hoe ik dan het beste kan kijken? Ik wil het niet missen :sweat_smile: